Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Harderstyles zei:L: Ja zou kunnen dat hij nog komt inderdaad.
Maar ik voel al iets meer dan toenstraks, volgens mij komt hij heeeel geleidelijk op zodat ik het niet merk ofso![]()
Harderstyles zei:L: W lacht ons uit omdat ik bij T op schoot zit dit topic te leven![]()

pascal828 zei:Dan kan het op zich nog wel getolereerd worden.![]()
?Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
KoxBox zei:Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
Als het maar bij lichtjes blijft valt het nog mee... Ik heb er echt belachelijk veel zin in gekregen door die 2!
KoxBox zei:Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
Als het maar bij lichtjes blijft valt het nog mee... Ik heb er echt belachelijk veel zin in gekregen door die 2!

Sublimo zei:KoxBox zei:Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
Ik ga morgen iets veel leukers doen :P Daarom dat ik mij nu inhou, ik heb zelfs nog MDMA-kristallen hier![]()
Harderstyles zei:KoxBox zei:Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
Mooi dit te lezen, dus we kunnen binnenkort een reportje van jou verwachten?![]()
Wel van LSD maar niet van MD, misschien later dit jaar eens. :PMDMA orgie!!!!! *kwijl*KoxBox zei:Sublimo zei:Ik ben lichtjes jaloers op jou![]()
L: ik ga opzich weer lekker ja. niet zoals na de eerste, maar wel weer lekkerRabbithole zei:Gaat L ook nog lekker?
Veel plezier nog jongens, ik wou dat ik weer mocht!![]()
Sublimo zei:Oh dat is leuk, ik neem je uitnodiging met plezier aan![]()
En nee het is geen candyflip dat op de planning staat, het is ayahuasca.
KoxBox zei:Sublimo zei:Oh dat is leuk, ik neem je uitnodiging met plezier aan![]()
En nee het is geen candyflip dat op de planning staat, het is ayahuasca.
Waar ga je dat doen?
Harderstyles zei:L: ik ga opzich weer lekker ja. niet zoals na de eerste, maar wel weer lekkerRabbithole zei:Gaat L ook nog lekker?
![]()
Rabbithole zei:Harderstyles zei:L: ik ga opzich weer lekker ja. niet zoals na de eerste, maar wel weer lekkerRabbithole zei:Gaat L ook nog lekker?
![]()
Positief blijven denken en lekker meewausen met T, dan kun je het gevoel zo lang mogelijk vasthouden!

Harderstyles zei:L: Ik loop weer heerlijk rondjes te draaien als een kalf die voor het eerst in de wei mag na een lange winter!

Harderstyles zei:L: Voelt nu alweer of het is uitgewerkt??![]()