Pinguin

Newbie
Morgen wilden wat vrienden en ik er een mooi dagje van maken.
We wilden of wiet doen, bijvoorbeeld in combinatie met lachgas hier en daar. Of XTC, of heel misschien truffels.

Nu is het probleem dat we totaal geen locatie hebben, er is niemand alleen thuis en ook het weer lijkt niet mee te zitten.

Iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Ik zou met XTC/Truffels wachten op of mooi weer of een chille locatie, tis namelijk echt minder leuk als je 't op een dag als vandaag onder een brug of ergens zou doen.

Blowen en lachgas is prima te doen zo buiten, als je maar overdekt kan chillen.
Natuurlijk is dat leuker met mooi weer, maar als je echt niet wilt wachten, dan moet je 't gewoon lekker doen,

hardhead

Newbie
En wat is de locatie uiteindelijk geworden? Of toch maar niks gebruikt?

leipebaviaan zei:
Op het werk/school?

Dit is niet echt relax. Dit zou de laatste plaats zijn waar ik ooit xtc of truffels zou gebruiken. Een jointje zou kunnen. Zie mezelf al spacen in de aula vroeger. Of klapperschaatsen in de les. hahaha

Truffels kan perfect op locaties als een mooi bos of park. Kasteel en verlaten terreinen en gebouwen.
Xtc is altijd overal wel relaxed. Heb dit gedaan in het stadscentrum, een park, een bos, in de auto, thuis, in verlaten panden of in de kasteeltuinen. Heb me altijd en overal zeer goed vermaakt. Dat lukt altijd best met xtc. Locatie boeide altijd weinig.

Bovenaan