Locatietips? XTC

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Hoi allen,

na 2 x thuis XTC te hebben gedaan waar we steeds bang waren de buren lastig te vallen met te harde muziek 's nachts zijn we nu met 4 vrienden op zoek naar een geschikte plaats om XTC te doen. We denken aan een huisje of Airbnb, geen buren, privacy en het liefst wat natuur in de buurt. Iemand tips?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Idd, lijkt ons ook gaaf, maar dan moet je daar wel veilig kunnen komen, daarom dat we graag vanuit een geschikte locatie in de natuur o.i.d. willen vertrekken

inner_search

Badass junkie
Hoi allen,

na 2 x thuis XTC te hebben gedaan waar we steeds bang waren de buren lastig te vallen met te harde muziek 's nachts zijn we nu met 4 vrienden op zoek naar een geschikte plaats om XTC te doen. We denken aan een huisje of Airbnb, geen buren, privacy en het liefst wat natuur in de buurt. Iemand tips?
Center parks, roompot , Ardennen.

Airbnb zit je meestal ook in een gewone woning toch ?

Of als je durft (illegaal hier in België.)
Gwn wildkamperen In een groot bos.

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Ik zou lekker opzoek gaan naar een geschikte Airbnb! Er zijn super leuke Airbnb’s wat gelegen is aan een bos oid. Lekker 1 uitzoeken met een jacuzzi ofzo!
Centerparks is ook een goede tip!

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Ik zou lekker opzoek gaan naar een geschikte Airbnb! Er zijn super leuke Airbnb’s wat gelegen is aan een bos oid. Lekker 1 uitzoeken met een jacuzzi ofzo!
Centerparks is ook een goede tip!
Dat is een beetje ons plan inderdaad, maar bij de info op Airbnb wordt niet altijd duidelijk of de eigenaar bijvoorbeeld op hetzelfde terrein woont ofzoiets, dus dacht als iemand een goede tip heeft zou dat handig zijn!

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
In het bos of aan een rivier tussen de kribben maar als je niet in de buurt daar van woont dan zou ik een airbnb, hotel, kamping plek opzoeken!

Bovenaan