lol

een tijdje terug had zat ik een beetje te gamen.. komt een vriend van mij knetterstoned aan de deur, hij zegt dat ie nog een jointje heeft dus we gaan naar buiten.

na 5 minuutjes lopen zijn zitten we op een bergje dat jointje op te roken.
als hij op is begint m'n vriend heel hard te lachen. hij beweert dat hij muziek hoort. hij zegt 'hey kom is luisteren'. en begint weer te lachen.
ik hoorde helemaal niks. hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt. ik luisteren, weer niks.
hij staat op om met z'n hoofd dichterbij dat bergje te komen. hij valt naar beneden. echt een hilarisch gezicht. hij ligt daar ook een beetje te lachen.
alles was okay met hem.
hij weet heel zeker dat hij muziek hoorde, hij zegt een koor ofzo.

maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
heb ik ook 1x gehad op de fiets, was echt super vett!! Ik hoorde echt een lekker electrolied op de achtergrond spele..
ook wanneer ik 2jaar geleden terug kwam van GMM hoorde ik de hele treinrit metal spelen op de achtergrond=p
dat kwam wss door n gebrek en slaap..

jcutter

Badass junkie
Ik dacht ooit een allemaal eenden te zien lopen na veel gerookt te hebben. Echt gezond zal het allemaal niet wezen..

eelt?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bij mij liep er een keer een eend achter me aan toen ik stoned door de stad liep, ik had die ooit gevoert als jonkie, tot ie gegroeid was....

Je wil niet weten hoe de mensen keken... En staat er een eend voor de koffieshop te kwaken. :grin: :grin: :grin:

Emo

Bewuste gebruiker
ik heb het ook wel eens. Als ik een dikke toeter gerookt heb en daarna in mijn bedje lig. Een soort van electro muziek, best vet maar als ik er dan over nadenk vervaagt het geluid snel 9 van de 10 keer.

henkie84

Bewuste gebruiker
Laatst een uurtje nadat paddo's waren uitgewerkt een joint gepaft en in bed gaan liggen. De vetste psytrance ooit tussen m'n oren :) *met clip* :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Emo zei:
ik heb het ook wel eens. Als ik een dikke toeter gerookt heb en daarna in mijn bedje lig. Een soort van electro muziek, best vet maar als ik er dan over nadenk vervaagt het geluid snel 9 van de 10 keer.

ik heb t een keer nagespeeld, toen raakte ineens het bandje zoek, alsof ik t niet moch onthouden. De tweede keer dat ik t naspeelde at de recorder het bandje op.

jasper

Wijs gebruiker
ik heb het ook bijna altijd. je hoort zo een muziekje op de achtergrond. meestal komt dit bij mij als ik muziek aan het luisteren ben en ga dan slapen ofzo dus ik zet de muziek af dan hoor ik dat laatste deeltje van de muziek heel de tijd. meestal verandert deze achtergrond muziek in fluisterende stemmetjes na een tijd, wat dus minder leuk is.

Bovenaan