henk de vries
Newbie
een tijdje terug had zat ik een beetje te gamen.. komt een vriend van mij knetterstoned aan de deur, hij zegt dat ie nog een jointje heeft dus we gaan naar buiten.
na 5 minuutjes lopen zijn zitten we op een bergje dat jointje op te roken.
als hij op is begint m'n vriend heel hard te lachen. hij beweert dat hij muziek hoort. hij zegt 'hey kom is luisteren'. en begint weer te lachen.
ik hoorde helemaal niks. hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt. ik luisteren, weer niks.
hij staat op om met z'n hoofd dichterbij dat bergje te komen. hij valt naar beneden. echt een hilarisch gezicht. hij ligt daar ook een beetje te lachen.
alles was okay met hem.
hij weet heel zeker dat hij muziek hoorde, hij zegt een koor ofzo.
maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P
na 5 minuutjes lopen zijn zitten we op een bergje dat jointje op te roken.
als hij op is begint m'n vriend heel hard te lachen. hij beweert dat hij muziek hoort. hij zegt 'hey kom is luisteren'. en begint weer te lachen.
ik hoorde helemaal niks. hij zegt dat het geluid tussen z'n benen vandaan komt. ik luisteren, weer niks.
hij staat op om met z'n hoofd dichterbij dat bergje te komen. hij valt naar beneden. echt een hilarisch gezicht. hij ligt daar ook een beetje te lachen.
alles was okay met hem.
hij weet heel zeker dat hij muziek hoorde, hij zegt een koor ofzo.
maar mijn vraag hierbij is.. hoe kan je nou weer muziek horen als je een joint ophebt??! :P