Lavalamp zei:![]()
Hoop ik voor jou.
STRANQER zei:Ik ga in de zomervakantie voor het eerst naar Amerika, nou wou ik weten of ze daar ook longvloei verkopen. En zo nee, heeft de lokale dealer daar t wel?
gewoon in het borstzakje van je overhemd,dat ziet niemand joh....Fantan zei:neem vloei mee
SmokeMe zei:Langvloei meenemen![]()
![]()
please be kidding
Fantan zei:SmokeMe zei:Langvloei meenemen![]()
![]()
please be kidding
dude... het is maar vloei. dat kan je overal mee naar toe nemen. je kan er toch ook shaggies van draaien! it's just a little piece of paper.
Het is daar net zo goed in de supermarkt te koop
Nee man, dat is toch praktisch onmogelijk!SperSIZEboon zei:je kan ook kleine vloeitjes aan elkaar plakken
niks is onmogelijkKoxBox zei:Nee man, dat is toch praktisch onmogelijk!SperSIZEboon zei:je kan ook kleine vloeitjes aan elkaar plakken
SperSIZEboon zei:niks is onmogelijkKoxBox zei:Nee man, dat is toch praktisch onmogelijk!SperSIZEboon zei:je kan ook kleine vloeitjes aan elkaar plakken
SperSIZEboon zei:je kan ook kleine vloeitjes aan elkaar plakken
KoxBox zei:Ooit eens met een Amerikaan een jointje gerookt, hij lag 4uur half out op de grond te spacen.![]()
Arizona zei:KoxBox zei:Ooit eens met een Amerikaan een jointje gerookt, hij lag 4uur half out op de grond te spacen.![]()
en dus.. kunnen alle Amerikanen niet tegen blowen![]()
Oom Klaas zei:De medicinale wiet is qua kwaliteit best goed heb ik me laten vertellen.
Oom Klaas zei:Gecontroleerd in de zin van, huisarts huisarts ik heb last van hoofdpijn heel erg auwie auwie!
Oke jongen, hier is je pas ga maar blowen
KoxBox zei:Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...
In Mexico is het illegaal, ik geloof dat er genoeg (goede) wiet te vinden is in British Columbia, Canada en dat dat nog weleens over de grens komt.StonerSmile zei:KoxBox zei:Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...
hangt er ook van af uit welk deel van amerika die kwam he? ik denk dat je moet zoeken naar iets wat geimporteerd is uit mexico, daar is het toch legaal? dan zou het ook wel goeie kwaliteit zijn![]()
Arthur King zei:In Mexico is het illegaal, ik geloof dat er genoeg (goede) wiet te vinden is in British Columbia, Canada en dat dat nog weleens over de grens komt.StonerSmile zei:KoxBox zei:Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...
hangt er ook van af uit welk deel van amerika die kwam he? ik denk dat je moet zoeken naar iets wat geimporteerd is uit mexico, daar is het toch legaal? dan zou het ook wel goeie kwaliteit zijn![]()
StonerSmile zei:KoxBox zei:Misschien is dat dan de laatste jaren verbeterd, het is wel al 3 jaar geleden dat ik die gast gezien heb. Maar toen was het echt erg gesteld daar...