lookalike coke

Hallo beste crackies!

Wij hebben vanavond van de smartshop volgens mij lookalike cocaïne op. Ik ben vergeten wat de naam hiervoor was, dus vandaar mijn vraag of jullie dit weten.

Ik kreeg de kristalsubstantie in een gesloten verpakking met een logo van truffels er op (dit Is niet in de haak, waarschijnlijk illegaal dus)
We snoven het en proefden het, en verdoofde en het was tering ranzig (asprienes ofzo)

20:00 snuiven, pijn in de neus en kotsgevoel opwekkend. :kots:

20:30 we voelen ons alsof we in een of andere HD dimensie bevinden en kleuren worden heel fel,
nu Is het tijd om een dikke toeter te roken  :stoned:

21:00 we staan kapotstrak, euforisch gevoel kickt in en gaan in de muziek op.
Ook kwamen er nu vage verhalen op tafel.

23:00 iedereen sliep als een roosje,  en we leven nog lang en gelukkig!

Greetz the gurbenator

Narayani

Bewuste gebruiker
Je hebt geen idee wat je op hebt dus? Goed ideeee :P

Met de omschrijving lookalike coke kun je helemaal niks, er is genoeg in omloop in kristalvorm. Wel een beetje gek dat er een logo van truffels op staat, uitgaand van je omschrijving zou ik denken aan 2CB, maar lijkt me stug dat je dat zo bij de smartshop mee krijgt.

MeejheM

Badass junkie
weer een mooi voorbeeld van een topic waar alleen over te speculeren valt. "kristalsubstantie" in een bakje voor truffels... suiker, zout, soda...

niet vragen wat het is, verbaasd zijn over de uitwerking? wees maar blij dat het de smartshop was en geen bouwmarkt...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik verplaats dit even naar research chemicals, dit heeft weinig met een tripreport te maken zo.

Waarom vraag je niet in de smartshop wat het is, maar hier? Wij kunnen daar echt geen zinnig woord over zeggen. Het enige wat ik kan zeggen aan de hand van jouw beschrijving is dat de term lookalike coke nergens op slaat. Wat je beschrijft klinkt eerder als iets psychedelisch of entactogeen, maar wat het is dat blijft een raadsel.

Slecht idee om zomaar iets te kopen zonder dat je weet wat het is, slechte smartshop ook trouwens als je zomaar wat meegeven zonder er op te zetten wat het is.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
En er de nodige informatie bijgeven zodat je in ieder geval er nog iets van weet.

Zoals al eerder gezegd we kunnen hier wel speculeren over wat het wel en niet kan zijn. Maar je kunt het best gewoon even langs de smartshop gaan en vragen wat het is.

Als ik het zo lees kan het misschien Ololiuqui zijn geweest of waren het niet gewoon truffels? Alleen zou de duur dan langer moeten zijn. Ook vraag ik me af wat jij onder strak staan verstaat? Aangezien je van de tripmiddelen die ik ken niet straks komt te staan.

MeejheM

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Exceptional Insight zei:
Gesteld onder het mom van, alles dat je aandacht geeft, groeit.

Ik heb de hele middag mijn speed lief toegesproken en verzorgd. Het werd alleen maar minder :rolleyes:

als je helemaal teruggaat naar herkristalisatie zie je je pure kristaletjes wel groeien. als je hem simpel wast in aceton word hij vaak wat volwassener. als je een klont pakt, droogt en fijnhakt neemt het volume ogenschijnlijk ook toe.

als je nog even van de jeud wilt genieten sluit je hem op in een luchtdichte donkere koele plek. maar met wat pech begint ie toch te slijmen dat je hem eruitlaat, om een uurtje te luchten.

daarna gaat hij meestal in je kop zitten, spelletjes spelen.

Bovenaan