loopneus bij cocaine gebruik

lamberta

Newbie
Lieve mensen, mijn man heeft hele nauwe neusgaten van nature en loopt altijd een week met een loopneus nadat wij eens cocaine hebben gebruikt. Dit loopt op het werk behoorlijk in de gaten. Hij gebruikt neusspray, maar dat helpt niet (volgens mij maakt dat de boel nog erger, maar hij zegt dat hij zonder die spray geen lucht krijgt, want door zijn mond ademen kan hij niet lang).
Heeft iemand een tip voor hem om die loopneus te verhelpen (en nou niet aankomen met "geen cocaine gebruiken" want dat dat de beste oplossing is weten wij ook wel).
Liefs van ons

Aalpoepert

Badass junkie
Ik krijg altijd een bloedneus van coke. Maar gebruikt hij die neusspray al lang? Kan ook zijn dat hij daar een verslaving aan heeft overgehouden.

Koop een rhino hoorn bij je apotheker. Dat is een gietertje waarmee je je neus kan schoonmaken, je giet het je ene neusgat in en het komt het andere neusgat eruit. Ik gebruik die altijd als ik gesnoven heb. Het kan zijn dat je apotheker die niet op voorraad heeft maar dan kan die 'm altijd bestellen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van te lang neusspray te gebruiken kan je neusslijmvlies chronisch ontstoken raken, dat heb ik nu ook. Voor 2 weken kan het die neusspray maar je moet het echt niet langer doen anders blijf je in het cirkeltje.

Ga naar de huisarts voor onstekingsremmers, dat helpt enigszins bij mij.

Oom Klaas

Badass junkie
Geen coke doen.

Snuiven is gewoon slecht voor je neus en op den duur krijg je de colombiaanse verkoudheid.
Je neus schoonmaken zou het wel moeten verminderen zoals al vermeld, ik snuif na een avondje snuiven (huh?) water door m'n neus.

W.F.L.

Badass junkie
Ik snuif standaard water na iedere snats coke, is veel beter voor je neus + dan werkt het gelijk :grin:

Neusspray gebruiken is allesinds geen oplossing! Daarmee verplaats/vererger je het probleem alleen maar trouwens. Tenzij het neusspray is zonder vaatvernauwer maar gewoon water met zout erin natuurlijk, dat is wel beter. Maar dat zou ik ook niet de hele tijd gebruiken. Ik zou allesinds kappen met de neusspray en zien hoe het dan gaat. Het zal waarschijnlijk verergeren en daarna wegtrekken, of je hebt al chronische neusverkoudheid, dat kan ook.

Weet ook niet hoe vaak jullie coke gebruiken dus of dat de oorzaak is kan ik weinig over zeggen. Maar goed je weet dat dat spul slecht is voor je neus, moet je je neerleggen bij de gevolgen. Als dat één dag met een verstopte neus rondlopen is en daarom veel neusspray gaan gebruiken, das niet heel slim.

Skippy

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik snuif standaard water na iedere snats coke, is veel beter voor je neus + dan werkt het gelijk :grin:

coke werkt zoiezo gelijk naar mijn mening :rolleyes:
Ik gebruik altijd 1 neusgat, en als die verrot is, stap ik over op de andere. :P

Lizz

Belezen gebruiker
ALS ik snuif offer ik ook maar een neusgat op, dat is voor mijn eigen gemak kwa ademhaling. Maar ja dan blijft er wel een loopneusgat. Als dat op het werk in de gaten loopt zegt dat meer over de collega's toch ?

Kamille in een pan water koken en opsnuiven...nou ja een kamilledampbad dan, wil ook wel eens helpen, voor en na het gebruik....(''voor'' werkt de coke beter)

Bovenaan