Lorezepam

lotske1984-

Wijs gebruiker
Sorry dat ik het in deze topic zet..maar zit met een probleem..ik heb namelijk te weinig lormetazepam bij op reis..nu ben ik hier naar de dokter geweest maar heeft lormezepam voorgeschreven..nu is mijn vraag..hoeveel lorezepam moet ik innemen vooral eer ik aan een halve lormetezepam zit..hoop dat jullie mij wat begrijpen..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hoeveel mg zit je normaal met Lorazepam?

PS Lorazepam is specifiek tegen angst en lormetazepam is voor inslapen meer geschikt. merk zelf niet veel verschil tussen de 2 maar dat is bij iedereen weer anders.

Ik meende dat 2,5 lormetazepam gelijk is aan 1mg lorazepam.

Hoop dat je er iets aan hebt en een leuke vakantie hebt verder!

lotske1984-

Wijs gebruiker
Hoeveel mg zit je normaal met Lorazepam?

PS Lorazepam is specifiek tegen angst en lormetazepam is voor inslapen meer geschikt. merk zelf niet veel verschil tussen de 2 maar dat is bij iedereen weer anders.

Ik meende dat 2,5 lormetazepam gelijk is aan 1mg lorazepam.

Hoop dat je er iets aan hebt en een leuke vakantie hebt verder!
Ik heb lormetazepam van 2 mg en lormetezepam 2,5 mg..ik gebruik iets meer dan 2 mg lormetezepam per dag..heb moeilijkheden met inslape daarom hoop ik dat lorezepam me beetje gaat helpe beter in te slape en te slape..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hier vind je de doseringen van verschillende benzo's afgezet tegen diazepam:
http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

Volgens de tabel ontlopen ze elkaar niet zoveel. 1mg lorazepam zou gelijk moeten staan aan 10mg diazepam en 1 tot 2mg lormetazepam zou gelijk moeten staan aan 10mg diazepam. Met andere woorden, lorazepam is gelijk in sterkte tot 2 keer zo sterk als lormetazepam.

Als je normaal ongeveer 2mg lormetazepam neemt zou je eens kunnen starten met 1mg lorazepam en als het niet voldoende is kun je meer nemen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Heb dus 2 mg lormetazepam genomen en een halve lorezepam..heb goed geslape..maar kan het zijn dat ik nog wat suf ben van lorezepam of zit dat tusse mijn 2 oren.

MDMAap

Belezen gebruiker
Ja, dat kan zeker! Zie hier:

• Werkt binnen een half uur. De rustgevende en spierontspannende werking duurt 12 tot 24 uur.
  • Gebruikt u lorazepam elke dag? U mag niet autorijden. Gebruikt u het af en toe? Dan mag u 3 dagen (72 uur) na iedere inname niet rijden.

Ik heb weleens met nul tolerantie 2,5 mg lorazepam geslikt en ben, op wat geheugenflarden na, die complete dag kwijt. Geen leuke ervaring.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ja, dat kan zeker! Zie hier:

• Werkt binnen een half uur. De rustgevende en spierontspannende werking duurt 12 tot 24 uur.
  • Gebruikt u lorazepam elke dag? U mag niet autorijden. Gebruikt u het af en toe? Dan mag u 3 dagen (72 uur) na iedere inname niet rijden.

Ik heb weleens met nul tolerantie 2,5 mg lorazepam geslikt en ben, op wat geheugenflarden na, die complete dag kwijt. Geen leuke ervaring.
Doeme he wil mij nie suf voele zeker nu zeker nie als ik op vakantie ben..en heb ook een beetje hoofdpijn vandaag..ja ik gebruik het nog tot volgende week donderdag dan stop ik met lormetezepam..dat ik toch zo stom kan zijn om te weinig lormetazepam mee te nemen..:persevere:

lotske1984-

Wijs gebruiker
Doeme he wil mij nie suf voele zeker nu zeker nie als ik op vakantie ben..en heb ook een beetje hoofdpijn vandaag..ja ik gebruik het nog tot volgende week donderdag dan stop ik met lormetezepam..dat ik toch zo stom kan zijn om te weinig lormetazepam mee te nemen..:persevere:
Sorry bedoel lorezepam stop ik volgende donderdag..

Bovenaan