Love gevoel?

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ff snel een vraagje.
Ik heb dus sinds een jaar ongeveer weer goeie pilletjes weten te bemachtigen getest tussen de 90 en 110 mg mdma. Dit zijn de roze hartjes ( nieuwe batch) in een ronde vorm.
Nou heb ik deze genomen met vrienden maar wat me opviel was dat ik niet echt het love gevoel kreeg.
Ik zei dit tegen me vrienden en die hadden precies hetzelfde. Al de andere keren met XTC hebben we dit altijd wel gehad.
Hiervoor ongeveer 5x xtc gedaan.
Is het normaal dat het love gevoel na een paar keer verdwijnt? Ookal als je er tussen de 5e en 6e keer 1 jaar en 3 maanden tussen heb gelaten?
Alvast bedankt :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De eerste keren zijn bij iedere drug altijd het meest magisch, wanneer je het vaker doet, verdwijnt dat speciale gevoel gewoon. Ook als je het al een poos niet meer hebt gedaan, het nieuwtje is en blijft er toch wel van af....

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het word nooit meer zo mooi als de eerste paar keer, helaas. De zure appel van het mdma verhaal.

Het magische is er idd vanaf na de eerste keer, maar ik heb toch altijd het heerlijke gevoel van liefde!!! Vind echt iedereen ontzettend aardig

Smulpaapje

Experimenterende gebruiker
Nou, ik vond mijn 1e paar keer nou toch echt niet de beste. Mijn laatste keer, de 6e keer dat ik xtc gebruikte, vond ik het allerbest! Het lijkt of het steeds beter wordt!
Ligt er toch ook aan of je er genoeg tijd tussen houdt?

Elohtibbar

Badass junkie
Lijkt me wel ja. Het magische is er misschien na 10 of 15x vanaf (zal ook wel aan de persoon zelf liggen), maar als het goed is moet het lovegevoel toch wel terugkeren als het je 6e keer is en er heeft enorm veel tijd tussen gezeten..? Kan ook aan de omstandigheden liggen (heb er zelf ook een keer last van gehad, had achteraf niks met de pillen te maken maar waarschijnlijk met de omgeving en de kou), ik zou gewoon weer minstens 3 maanden wachten en dan kun je er weer met frisse moed tegenaan.

Elohtibbar

Badass junkie
Smulpaapje zei:
Ooh! Het was steeds 1,5 maanden. En na de derde keer steeds 3 maanden!

Maarja. Busted. :P

Vooruit. Maar ja, het is ook zo onweerstaanbaar! :hearteyes: Nog 2 weekjes en dan mogen we weer, pillenvreter van me!

Dopezilla

Badass junkie
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ollemann zei:
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle

Waar staat dan dat hij maar een halfje van zo'n pil op had? Overigens kan je bij een eerste keer nog wel echt lekker gaan op zo'n geringe hoeveelheid.... Het is gewoon wel een feit dat naarmate je vaker gebruikt, je toch steeds meer nodig hebt om weer zo'n zelfde effect te kunnen bereiken. Op het moment dat je minimaal 4 tot 5 pillen nodig hebt om het gewenste effect te krijgen, ben je eigenlijk al niet meer zo goed bezig.

Mr.Vanderkart

Belezen gebruiker
Ollemann zei:

Olle

Had er 2 en half op, getest tussen de 90 en 110 mg, roze hartjes.
Ik ging wel goed gewoon alleen niet echt love gevoel.

Elohtibbar

Badass junkie
Mr.Vanderkart zei:
Ollemann zei:

Olle

Het kan dus ook aan de omstandigheden liggen, of gewoon willekeurig een keer gebeuren. Het wil gewoon wel eens voorkomen dat je er niet helemaal 100% goed op reageert. Geef het nog een kans, wacht eerst lekker een paar maanden, bouw je serotonine 100% op en probeer het dan nog eens, desnoods met andere pillen.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ik had laatst ook gehoord van iemand die er best wel veel over scheen te weten dat:
Ten eerste: ECHTE MDMA zit nu niet meer in de pillen, alleen maar chemische stoffen die door de overheid erin worden gegooid (sorry dit stuk weet ik niet meer zo goed ik was zelf op dat moment :xtc: dus ik ben het een beetje vergeten maar iets in die richting)
en ten tweede: Dat als je vaker dan 1 keer per 6 weken (6 weken hebben je hersenen nodig om alles weer op peil te krijgen) xtc gebruikt dat opgevemoment al je stoffen in je hersenen die serotonine aanmaken 'op' zijn wat resulteert in een permanente depressie omdat je geen voldoening meer kan halen uit je leven.. en ze zei ook dat dus de mensen die vroeger misbruik van de xtc hebben gemaakt dat die nu bijna allemaal de 'grijze' kant van het leven zien.

In hoeverre zijn deze twee punten waar?

Elohtibbar

Badass junkie
Vaste klant zei:
Ik had laatst ook gehoord van iemand die er best wel veel over scheen te weten dat:
Ten eerste: ECHTE MDMA zit nu niet meer in de pillen, alleen maar chemische stoffen die door de overheid erin worden gegooid (sorry dit stuk weet ik niet meer zo goed ik was zelf op dat moment :xtc: dus ik ben het een beetje vergeten maar iets in die richting)
en ten tweede: Dat als je vaker dan 1 keer per 6 weken (6 weken hebben je hersenen nodig om alles weer op peil te krijgen) xtc gebruikt dat opgevemoment al je stoffen in je hersenen die serotonine aanmaken 'op' zijn wat resulteert in een permanente depressie omdat je geen voldoening meer kan halen uit je leven.. en ze zei ook dat dus de mensen die vroeger misbruik van de xtc hebben gemaakt dat die nu bijna allemaal de 'grijze' kant van het leven zien.

Gewoon niet. Echt niet.
Hoe zou de overheid in godsnaam iets in pillen moeten stoppen? Pillen worden illegaal gemaakt. Mdma is schaars op het moment, maar er kan makkelijk op echte mdma worden getest.
Je serotonine is een week na xtc-gebruik alweer op peil, het is de hersenschade die zich moet herstellen waardoor je langer moet wachten totdat je weer een nieuw pilletje neemt. Als je iedere maand bijvoorbeeld xtc gebruikt zou het wel kunnen dat de xtc minder goed gaat werken, dit heeft met tolerantie te maken. Een xtc-dip komt natuurlijk ook regelmatig voor, maar dit resulteert zeer zeker niet in een permanente depressie. Tenzij je misschien xtc zodanig hebt misbruikt (en dan heb ik het wel over heel ernstig gebruik, dat bijna niet voorkomt) dat je serotoninereceptoren naar de klote zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Vaste klant zei:

:tearsofjoy: Wat een verschrikkelijke onzin.

Het enige waar ik op in ga is over het mdma misbruik. Ik heb vroeger veel te veel geslikt, maar ik zie echt niet de grijze kant van het leven. Wat een bullshit.

En wat je zegt over echte mdma, het enige wat verandert is zijn de grondstoffen die er voor worden gebruikt om te maken. Al is het chemisch gezien de zelfde stof kan ik me best voorstellen dat de mdma vroeger anders aan zou voelen dan nu. Maar toch is het nog steeds dezelfde stof die er in zit.

knolselderij

Wijs gebruiker
kdoe het nog maar heel soms maar ik vind dr niet zoveel meer aan (omdat ik vroeger wel veel heb geslikt) planning is om dr n half jaar me te wachten maar zelfs dan zal ik wel geen love gevoel hebben

kunlan

Belezen gebruiker
Persoonlijk let ik er wel goed op,

Maar is MDMA zónder love-feeling dan echt niet de moeite meer?

:)

Dopezilla

Badass junkie
Mr.Vanderkart zei:
Ollemann zei:

Olle

Dan neem ik alles terug. Het lag dus niet aan de dosis.
Wel vaag overigens, want het love gevoel is juist het meest consistente bij mij. Soms ben ik er ietsje minder vrolijk van (te kort achter elkaar gebruikt bijvoorbeeld), maar dat knuffelige blijft. Ook bij lage doseringen.

Ik zal wel een knuffelbeer zijn geweest in een vorig leven. o.O;;

Olle

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kunlan zei:

MDMA is een zure appel ....

Pep is een zoete aarbei ....

MDMA zonder love feeling is bijna net zo als strak staan op baggerpep.

psych-out

Bewuste gebruiker
de eerste keren echt een onbeschrijfelijk gevoel gehad van mdma maar daarna nooit meer
trug gehad spijtig genoeg.

kunlan

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
kunlan zei:

MDMA is een zure appel ....

Pep is een zoete aarbei ....

MDMA zonder love feeling is bijna net zo als strak staan op baggerpep.

ouuuchhhhh...

En na al die jaren toch niet nog een klein beetje love-feeling teruggevonden? :)

Bovenaan