Lowlands 2008 15-16-17 Augustus.

nicolai

Wijs gebruiker
Ik open maar vast een topic omdat de verkoop van start is gegaan geloof ik. je krijgt 10 euro korting als je een van de eerste 10000 kaartjes koopt

Ik ga er sowieso heen...ben er 3 jaar op rij geweest, en het is natuurlijk een heel uniek en apart festival. iedereen is gemoedelijk en er is nooit ruzie ofzo. en de organisatie slaagt er elke keer weer in om een geweldige line up neer te zetten + de decoratie.

-spaceman-

Badass junkie
Ligt allemaal aan de hoeveelheid geld die ik aankomende zomer heb... heb ik veel geld dan ga ik naar sziget, weinig -> LL...

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
-spaceman- zei:
Ligt allemaal aan de hoeveelheid geld die ik aankomende zomer heb... heb ik veel geld dan ga ik naar sziget, weinig -> LL...

gewoon naar LL gaan bas :P

Aking

Wijs gebruiker
schterft! :mrgreen:

weet je... laat ook maar... tegen zoveel domme blondheid kan ik niet op... :cry:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Als dat niet overtuigend genoeg is voor bas weet ik et ook niet meer hoor xD

shokora

Wijs gebruiker
Misschien als ik geld heb. Zie bij het programma niet zo super veel psychedelische shit staan though :(

/me wants goa/psy chillout podium!

Funky Monkey

Badass junkie
Meestal draaid er de heledag psy / goa / acid house in de x-ray, maar die is niet zo groot. Verder is er meestal een avond drum 'n bass en een avond techno, de andere avond is dan meestal een verassing :beer:

deadlock

Badass junkie
shokora zei:
Misschien als ik geld heb. Zie bij het programma niet zo super veel psychedelische shit staan though :(

/me wants goa/psy chillout podium!
Ik zou graag willen weten hoe jij aan een LL 2008 blokkenschema komt :confused:

Delirium

Badass junkie
Ik ga wel weer, vorig jaar was namelijk magistraal :hearteyes:

Ik denk dat ik het kaartje maar weer voor mijn verjaardag vraag van m'n mammie :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Vind je dat niet een beetje zonde van je geld, aangezien LL van 15 tot 17 aug duurt en je geen dagtickets kunt kopen? :P

Lauu

Badass junkie
Safire zei:
Vind je dat niet een beetje zonde van je geld, aangezien LL van 15 tot 17 aug duurt en je geen dagtickets kunt kopen? :P

maakt dat uit?...1 dagje missen vind ik niet zo heel erg...ga mee voor de gezelligheid...heb de 16de zelf een festival wat ik persoonlijk leuker vind :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Mja je moet het zelf weten. De 18e moet iedereen echter al vroeg zn tent uit omdat het festival is afgelopen. Maar als jij zoveel geld wilt neerleggen voor 1 dag optredens moet je dat vooral doen :)

Bovenaan