Lowlands 2008 15-16-17 Augustus.

Funky Monkey

Badass junkie
ik heb alleen maar pillen met 10mg mdma erin mee, mocht je ze willen kosten ze 10 euro per stuk :confused:

Anyhow.... LOW-LANDS!! LOW-LANDS!! LOW-LANDS!! :mrgreen: Ik doe de meetings ook ff tussen me blokkenschema proppen! :mrgreen: Ik heb er zin in gek!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
ik heb alleen maar pillen met 10mg mdma erin mee, mocht je ze willen kosten ze 10 euro per stuk :confused:

Whahaha slechte deal :P... Hoe kan je zulke slechte pillen kopen voor fucking 10 euro per stuk man xD

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
'tis de neger, dealt als een gek

'tis de neger, hij breekt zo je nek

'tis de neger, hij trapt je op je bek

niggaaa whaaaaat

Funky Monkey

Badass junkie
^ faaaaaack!!! :mrgreen:

Lieve vrouwtjes, mannetjes en koekblikken ik heb tragisch nieuws...

Wie vandaag en de afgelopen dagen naar buiten heeft gekeken, werd daar niet heel vrolijk van. Tamelijk harde wind, grauwe lucht en zo nu en dan een flinke spetter regen. Terwijl het hartje augustus is, dan zou je zonneschijn en een temperatuur van 25 graden verwachten. De weermannen en -vrouwen zijn het er niet helemaal overeens wat het weer gaat worden dit Lowlands-weekend, maar één advies komt overeen: laarzen meenemen!

Vandaag is vermoedelijk de meest stormachtige dag van deze maand. Vooral aan de kust kan het flink tekeergaan. Biddinghuizen ligt gelukkig niet aan de kust, maar ook daar valt geregeld veel regen.

Het KNMI verwacht dat vrijdag de meeste regen zal vallen; gemiddeld 2 tot 8 mililiter. De neerslagkans is 80%. Op zaterdag en zondag neemt de neerslagkans verder af.

Kan zijn, maar we weten allemaal dat één korte, hevige regenbui het Lowlandsveld kan doen veranderen in een grote modderpoel. 's Nachts legt de organisatie dan houtsnippers en stro neer in de hoop het terrein te fatsoeneren. Maar een paar plensbuien op vrijdag kan het terrein voor het hele weekend verpesten.

Om niet al te doemdenkerig over te komen: de verwachtingen lopen uiteen. Blijkbaar laat het weer zich momenteel moeilijk voorspellen, vooral op een langere termijn. Misschien keert het allemaal nog wel om in het voordeel van de zonaanbidders. En gaan we een relatief droge Lowlands tegemoet. Ik houd mijn vingers ervoor gekruist. Maar pak morgen toch maar laarzen in.

Wat gaan we hier aan doen? Ik stel voor dat iedereen alleen korte broeken en t-shirts mee nemen zodat god zal zorgen dat het mooi weer word. Hij kan immers niet de onderkoelen van 50.000 man op zijn nek halen. Door allemaal alleen maar korte kleding mee te nemen dwingen we god dus om het mooi weer te laten maken.

Speciale update voor de koekblikken: Aangezien god geen rekening houd met koekblikken zou ik de koekblikken aanraden toch wel extra vet mee te nemen zodat jullie niet gaan roesten. De mensen kunnen namelijk de schuld op god afschuiven, maar aangezien koekblikken niet gelovig zijn hebben jullie dit recht niet en zal het dus volkomen jullie eigen schuld zijn.

Met vriendelijke groeten,
Uw persoonlijke lowlands-the-powlands :beer:

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
danku zeer

als t gaat regenen ga ik zoveel blowen dat ik een rookwolkje om me heen krijg wat dient als een regenschild. :)

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Dan kom ik naast je staan, alleen om van je schild te profiteren natuurlijk! :stoned:

dat dacht ik al
stel je voor dat je daar ging staan om mijn schild weg te hijsen
alleen de gedachte al maakt me aan het huilen :(
mss moeten we dan een uberbigstick smoken om heel lowlands te voorzien van een rookschild :P

Funky Monkey

Badass junkie
We hebben een L we hebben een O we hebben een W we hebben een L we hebben een U we hebben een F. LOWLANDS! LOWLANDS! LOWLANDS! Nog maar 11 uur en dan ga ik met de auto oppad volgens mij! :hearteyes:

Aking

Wijs gebruiker
Ghehe viel spass allemaal :hearteyes:

hier op sziget is het nog steeds fantastisch (al ben ik aardig dood ondertussen)

Overcome

Belezen gebruiker
Lowlands was best vet!, vooral Deadmau5 op vrijdag avond :hearteyes:, Sven Vath en niet te vergeten die dubstep act in de x-ray op zondag nacht. :xtc:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
LLOW SWEET HOME :hearteyes:

Lowlands was FAKKING GENIAAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!

The Roots :hearteyes: Underworld :hearteyes: N.E.R.D :hearteyes: Pendulum :hearteyes: Scotch Egg :hearteyes: Police In Dub :hearteyes: Promo :hearteyes: Bong Ra :hearteyes: Lowlands University :hearteyes: Othello :hearteyes: En zoveel andere vette dingen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ik wil TERUUUUUUUUUUUUUUUG

Bovenaan