DrippTone zei:Nick de Neger zei:Genodigden:
NickDeNeger
DrippTone
Allolalie
Delirium
Zo, Hoe wat en waar en hoe laat. Blokken schema maar even chekken dan? http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
DrippTone zei:Nick de Neger zei:Genodigden:
NickDeNeger
DrippTone
Allolalie
Delirium
LL08 ookAllolalie zei:LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent.

Nick de Neger zei:LL08 ookAllolalie zei:LL07 was de meeting geregeld om 23.45 bij camping2paal tegenover 24uurstent.![]()

DrippTone zei:Al die teleurgestelde mensen. Volgend jaar is het nog sneller uitverkocht
misanthrophy zei:DrippTone zei:Al die teleurgestelde mensen. Volgend jaar is het nog sneller uitverkocht
Zou het dit jaar niet zo snel zijn uitverkocht door de financieele crisis? Het lijkt mij dat mensen veel sneller voor hun kaartje sparen nu dan dat ze normaal doen. Ik heb het ook gezien met festivals als Decibel en Mysteryland, deze waren ook heel snel uitverkocht terwijl dezelfde festivals vorig jaar pas in de laatste weken van de voorverkoop uitverkocht raakte..
DrippTone zei:Over die andere festivals ga ik niks zeggen, want ben daar nooit geweest, heb de voorverkoop niet gevolgd en weet niet hoe het voorgaande jaren verlopen is.
Maar Lowlands is al vanaf 2005 bezig met deze race. Elk jaar raakt het eerder uitverkocht, en ik denk dat dat ermee te maken heeft dat het zo populair is geworden en dat ticket bureau's er een graantje van mee pikken. Tenzij er voor volgend jaar een resoluut plan komt tegen kaarten handel zal de race gewoon doorgaan ben ik bang. Of naja, voor mij maakt het niks uit. Ik haal mijn kaarten altijd binnen een maand na de start van de voorverkoop.
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?Gemini zei:Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
DrippTone zei:Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?Gemini zei:Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Gemini zei:DrippTone zei:Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?Gemini zei:Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.
Gemini zei:DrippTone zei:Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?Gemini zei:Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.

Nick de Neger zei:Donderdag avond 23:45 bij de paal van camping 2 (tegenover de 24 uurs tent)
Hoop dat zo duidelijk is![]()

Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen. 
maffiamastah zei:Nog maar 3 nachtjes slapen..
zin innnnnnnnnn
dit is me eerste keer ll, dus hoeveel sokken broeken tshirts nemen jullie mee?
slaapzak matras??
tipssssssss please
![]()
Nick de Neger zei:Je naam staat me niet aan voor een lowlands ganger... maar ondanks dat:
3 T-shirts, 6 paar sokken, 1 lange en 1 korte broek en een vest zou voldoende moeten zijn (los van wat je aan hebt als je daarheen gaat) Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.

Ik hoop daar een kilt te kunnen kopenDrippTone zei:Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval?![]()

Nick de Neger zei:^ Dan is het goed!
Ik hoop daar een kilt te kunnen kopenDrippTone zei:Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval?![]()
![]()
Small world indeed 
[/quote]Nick de Neger zei:Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.
Of je moet nooit op lowlands geweest zijn, maar dat lijkt me niet 

Wij echter op camping 2. Om half 9 achten wij te vertrekken per auto dus om half 10 staan we daar voor de parkeerplaats. Ga jij ook met de auto of met het OV?