Lowlands, Pinkpop en Wacken 2007

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna

essiej666

Belezen gebruiker
***Star_System*** zei:
Jaaa ^^ die line up is idd niet altijd zo geweldig maar ik vind hem dit jaar dus wel vet! Is trouwens alweer een tijd geleden dat ik naar o'n soort fistivals ga want eerst had ik alleen maar intresse in Summer Darkness en Mera Luna

oke dan nee ik ken die festivals niet :rolleyes:
wat voor muziek is het?
en wat voor muziek luister je?

***Star_System***

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:

oke dan nee ik ken die festivals niet :rolleyes:
wat voor muziek is het?
en wat voor muziek luister je?

Daar komen van die industrial bands zoals VNV Nation, en Combichrist enz is best vet, zijn van die Gothic festivals om het maar ff in een hokje te stoppen :P
IK luister vanalles, Industrial, noise, Darkwave, Metal, Hardcore

Iig geen R&B en Hiphop :P daar vind ik echt helemaal niks aan

essiej666

Belezen gebruiker
dat is echt vette muziek :hearteyes: ik luister vnv nation ook wel (alleen ze beginnen wel een beetje mainstream te worden) maar noise dat luister ik niet echt er moet wel een melodie inzitten enzo :beer:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
dat is echt vette muziek :hearteyes: ik luister vnv nation ook wel (alleen ze beginnen wel een beetje mainstream te worden) maar noise dat luister ik niet echt er moet wel een melodie inzitten enzo :beer:

VNV Nation is de commercieelste band in dat genre, is best jammer, de muziek blijft wel vet, je moet Neuroticfish en Colony 5 eens downloaden die zijn echt heel vet, die maken zo'n geweldige muziek he (met melodie :hearteyes: ) haha maar mn favoriete band is The Cruxshadows :hearteyes:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
ja mijn limewire is al bezig :stoned: :P
sero.overdose is mijn lievelingsband
vooral met het nmmr she

:hearteyes: Die band ken ik uiteraard jij hebt dan wel echt een geweldige muzieksmaak :hearteyes:

whaha dacht al dat niemand hier op het forum naar zulke muziek luisterde
weet je wat ook een vet nummer is: Wolfsheim - Heroin she said

Maar is wel echt heel rustig, ik vind het echt een mooi nummer

***Star_System***

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
thnxs :grin: :hearteyes:
jij hebt dus ook
een geweldige muziek smaak :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
mijn limewire is overuren aan draaien :beer:

whahaha dankjewel, arme limewire :(
maar ik ben ff weg, want ga mn haren verven en in bad enz whahahaha maar ik stuur je ff een pb met mn msn, als je wilt kun je me dan toevoegen maar ben wel niet zo vaak erop de laatste tijd.

jopio

Experimenterende gebruiker
1000% zeker naar Lowlands
graag naar fields of rock
en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mischien naar Pinkpop

Bovenaan