lowlands

kga naar lowlands dit jaar, en wil pillen mee, is er wel is iemand gepakt op lowlands..?? Ik werd vorig jaar bij de ingang naar de campings niet gecontroleerd, en naar festival terein wel...iemand ervaringen op lowlands met honden ofzo..?? :rolleyes:

caatje

Badass junkie
Tip; spit de topic's ff door over drugshonden, drugs mee naar binnen smokkelen enzzzzz daar vind je heel wat antwoorden

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Het campingterrein kom je zo op, zeker als je het bijv. in je slaapzak rolt. Dat doe ik altijd met mijn stuff. Om mee te nemen op het festivalterrein zou ik het in je onderbroek stoppen, daar kijken ze nooit. En zeker geen tas of ze meenemen, want die worden wel gecontroleerd.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Het campingterrein kom je zo op, zeker als je het bijv. in je slaapzak rolt. Dat doe ik altijd met mijn stuff. Om mee te nemen op het festivalterrein zou ik het in je onderbroek stoppen, daar kijken ze nooit. En zeker geen tas of ze meenemen, want die worden wel gecontroleerd.

Nou ja.. voor ik het wist stond ik op het lowlands terrein... zonder eigenlijk me stuff te verstoppen.. ik bedoel, ze verkopen daar ook drugs, dus waarom zou je niks op zak mogen hebben?

Dags

Bewuste gebruiker
Ik heb het een paar keer in me sok gedaan als ik naar het festivalterein ga, dat doet trouwens volgens mij bijna iedereen. Naar het campingterein doe ik het gewoon in een paar opgerolde sokken. Vriend van me werd vorig jaar op de laatste avond(dan wordt trouwens het meest gecontroleerd) gevraagd wat hij bij zich had, het feit dat hij een pil zich had boeide niets, maar ze hebben wel 3 minuten staan discussieren over het feit dat hij misschien meer dan 5 gram hasj bij zich had :P .

Goeie plek trouwens om te gebruiken :wink:

someone_nl

Belezen gebruiker
Dags zei:
maar ze hebben wel 3 minuten staan discussieren over het feit dat hij misschien meer dan 5 gram hasj bij zich had :P

Dus als je tot 5 gram wiet/hasj bij hebt mag je dat houden bij een controle? Dat zou wel beter zijn!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Helaas voor jullie is dit niet een dancevalley topic, maar gaat het over lowlands. Posten is niet verplicht.

Line up tot zover:

!!!
Anouk
Arctic Monkeys
Belle en Sebastiaan
Bloc Party
Broken Social Scene
CKY
Corvus Corax
DJ Eugenie Hutz
DJ Marky
DJ Shadow