• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA+2-CB+Wiet+Lachgas

gullejerr

Experimenterende gebruiker
Wie? A en ik
Wat? LSA, 2-CB, Wiet, Lachgas
Waar? Bij A thuis
Eerdere ervaringen? Wiet, hasj, paddo’s, truffels, XTC, MDMA, 2-CB, speed, coke, lachgas
Mijn eerste triprapport

Een tijdje geleden besloot ik voor mijn paddoproject een warmtematje te bestellen, echter omdat mijn bestelling te weinig was om te verzenden, besloot ik nog even het smartshop gedeelte van de website af te speuren. Zo liet ik mijn oog vallen op een zakje Hawaiian Baby Woodrose zaadjes. 10 stuks in een zakje.

A en ik besproken een aantal dagen later dat ik de HBWR zaadjes had besteld, en het leek hem super leuk om dat eens een keer uit te proberen. Zo gezegd zo gedaan, en de datum was geprikt. Afgelopen woensdag was het zover, en ik had de nodige voorbereidingen getroffen. Ik had een sterrenprojector besteld, een lekkere playlist met tripmuziek gemaakt, demi-water en koffiefilters gefixt.

Ook was ik op de betreffende woensdag even langs de coffeeshop gegaan voor een grammetje Haze, en langs de Blokker voor de ongemakkelijke vraag of de verkoopster me aan een aantal doosjes slagroompatronen kon helpen. Ze had er nog 2 van 10 stuks, helemaal prima. Of ze er dan ook gelijk een zakje ballonnen bij kon doen.

17:30 – Ik stap bij A binnen en drop mijn spullen in een hoek. Zin om een avondje te knallen, zo ook A. We beginnen eerst maar eens met een biertje, en droppen 6 HBWR zaadjes in een glas water. Hierna rol ik alvast 2 jointjes. Ik ben geen dagelijkse blower, dus het zijn lichte joints. Ik denk dat ik 250mg heb verdeeld over 2 jointjes.

17:50 - Na ongeveer 20 minuten halen we de zaadjes uit het glas, en beginnen de velletjes eraf te peuteren (juist deze velletjes zorgen voor misselijkheid, heb ik me laten vertellen). Als de zaadjes schoon zijn doen we ze per 3 in een vijzel, om ze te vermalen tot er een groenachtig poedertje ontstaat. Dit doen we in een glas en gieten er warm, maar niet kokend water overheen. A gebruikt hiervoor gewoon kraanwater, ik ga voor demi-water (iets wat de werking ten goede komt, zeggen ze).

19:10 – De glazen warm water zijn inmiddels afgekoeld tot kamertemperatuur. Tijd om te filteren. We pakken een koffiefilter en plaatsen deze in een glas, om hier vervolgens onze “thee” doorheen te laten stromen en zo te ontdoen van het resterende zaadjesmateriaal. Het eerste slokje is niet eens zo vies, een beetje plantachtig. Goed binnen te houden!

19:20 – De “thee” is op, laat het wachten maar beginnen. We doden de tijd met het kijken van een serie.

19:50 – Ik voel mijn buik rommelen, en denk dat ik een beetje misselijk aan het worden ben. Tijd om een jointje te roken om dit gevoel te onderdrukken.

20:05 – Het jointje is voor de helft op, en mn misselijkheid verdwijnt als sneeuw voor de zon.

20:15 – Ik herinner me dat A een bluetooth soundbox heeft gekocht. Tijd om die eens op te speuren. Ik ga op avontuur door A zijn huis, terwijl hij druk in de weer is met zijn telefoon. In een huis waar ik de lichtschakelaars niet blindelings weet te vinden, is het heel goed zoeken. Doordat mn vingers over de muur glijden, voel ik hoe apart dit eigenlijk voelt, en blijf de muur geduurende een minuutje strelen. Wat was ik ook alweer aan het doen? Oowja, Soundbox.. Mn ledematen voelen wat zwaar, en ik heb het koud. Opschieten en terug naar mn veilige bank, en mn warme dekentje.

20:30 – Soundbox klaargezet, en A vind het wel eens tijd voor een ballonnetje, om er een beetje in te komen. Die komt inderdaad heerlijk binnen, en tijdens de trip lijkt de tijd stil te staan. We genieten optimaal.

20:50 – De serie die opstaat kan ik maar met moeite volgen, en ik stel voor dat A nou eindelijk eens zijn telefoon weg legt, en we de serie inruilen voor een lekker muziekje. Goed plan.

21:03 – A vraagt me of ik een beetje lekker ga. Ik voel me retestoned, met temperatuurschommelingen. Hij merkt er weinig van, en verteld dat hij de 2-CB erbij pakt. Hij neemt er 1,5 en ik neem de halve die overblijft.

21:20 – Schaduwen beginnen er steeds vreemder uit te zien, en krijgen ook een soort kleur aan de randen, we beginnen er lekker in te komen.

21:45 – A had geen idee dat ik de sterrenprojector had gekocht, en zat ook vol verbazing toe te kijken hoe ik het ding in elkaar aan het knutselen was. Een beste opgave ook nog trouwens. Maar toen ik hem vroeg om het licht te dimmen, en ik de lamp aanzetten, vielen we achterover van verbazing. Wat is dit ontzettend mooi.

22:05 – Tijd voor de 2de helft van mn jointje. Omdat A niet blowed, sta ik in mn eentje buiten. Het regent ligt, en ik vind het prachtig. Ik besef me ineens dat ik alleen maar voel, en niet denk. Helemaal zen met het moment.

22:20 – Maar weer een ballonnetje. Damn wat combineert lachgas fijn met de 2-CB.

22:50 – Ik besef me dat mn gedachte op een wolkje zitten, en als ik daar heel voorzichtig tegenaan blaas, ik ze weg zie zweven. Verder en verder, tot ik ze bijna niet meer zie. Tot ze ineens weer terug mn hoofd ingezogen worden en ik een helder momentje heb. Dit duurt best een tijdje.

01:30 – Damn wat zitten we al lang. A krijgt honger en besluit iets te eten te gaan maken. Terwijl hij langs het digitale klokje van de magnetron loopt, vraag ik hem hoe laat het is. 23:57 zegt hij, en ik schiet in de lach. Tijdsbesef is ver te zoeken.

00:15 – Laat ik mijn meegebrachte luchtbed eens neerleggen. Maar daarvoor moeten we eerst de salontafel verplaatsen. Een hele opgave, maar nadat dit eindelijk is gelukt kan mijn luchtbed worden opgeblazen. Gelukkig is er een electrische pomp ingebouwd, want ik zou niet weten hoe ik het handmatig zou moeten doen.

00:17 – Terwijl het luchtbed groter en groter word, zitten wij hier met grote ogen naar te kijken. De zijkanten van het luchtbed lijken te smelten, en het midden lijkt op een op en neergaande borstkas. Het leeft!

00:20 – Inmiddels is het luchtbed wel vol, en ik besluit erop te gaan liggen, tesamen met een lekker ballonnetje. De muziek neemt me volkomen mee op zijn ritme, en ik space hem nu wel keihard op die gekke sterrenlamp.

00:55 – A is inmiddels een beetje emotioneel geworden van de muziek, en vraagt of ik hem even een knuffel wil geven. Hij bedankt me voor het verzorgen van die fantastische muziek, voor de 25ste keer deze avond.

01:30 – Ik geloof dat ik er wel een beetje klaar mee ben, en besluit lekker een jointje te gaan roken. Terwijl ik buiten sta, zie ik aan de horizon allemaal flikkerende lichten, maar omdat ik geen muziek hoor, besluit ik dat het Festival te ver weg is om naartoe te lopen.

01:50 – Ik vind het mooi geweest, en val voldaan in slaap.

10:00 – De zon schijnt in mijn gezicht, en ik word wakker. Voel me fit.

10:30 – A is ook weer onder de levenden, en we nemen de nacht nog eens door. Hij verteld me dat dit zijn mooiste/beste trip ooit was. Ik voel hetzelfde.

Of het de combinatie van HBWR en 2-CB was, of alleen de 2-CB, het maakt me niet uit. Ik heb genoten.

Ik wil afsluiten met het feit dat dit mijn eerste triprapport was, en vraag jullie om opbouwende kritiek, zodat mijn volgende wellicht beter word?
Peace out!

Bovenaan