• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA: een met het universum

peyote18

Newbie
bij deze mijn trip report van LSA (hawaiian baby woodrose), hope you enjoy it

Wie?: ik
Wat: 5 hawaiian baby woodrose zaden op een nuchtere maag
Waar: thuis, op mijn slaapkamer
Tripduur: ca 5 1/2 uur

Ik lag rustig op bed en ik had de volgende dag geen school. Ik was best relaxed en ik had toevallig nog een zakje hawaiian baby woodrose zaadjes van een vriend gekregen. En aangezien ik de volgende dag geen school had heb ik ze maar gewoon gepeld en ben er op gaan kauwen. Ik heb een kleine 20 minuten op de zaden liggen kauwen en heb ze toen maar doorgeslikt. Iemand met een ander tripreport had tijdens zijn trip shpongle opgezet en ik had nog nooit getript met zulke muziek dus heb ik mijn koptelefoon opgezet en ben ik er naar gaan luisteren. Ik voelde me 10 minuten nadat ik de zaadpap had doorgeslikt al heel misselijk en ik ben toen met laptop en al in bed gaan liggen. Terwijl de muziek lekker aan het afspelen was, zag ik plotseling allemaal lichtgevende Azteekse tekens op het plafon verschijnen. Ik bestudeerde ze een voor een en ik voelde me plotseling heel lam. Ik kon mijn hoofd nauwelijks optillen. Ik deed mijn ogen dicht en zag plotseling verschillende fantastische closed-eye visuals. Ik zag verschillende Azteekse tempels en ik zag sjamanen rondjes draaien rond een vuur. Ik deed mijn ogen open en ik zag dat mijn hele plafond vol stond met tekens. Toen ik er een grondig bestudeerde begonnen al de tekens te bewegen en vormde een adelaar, die circels draaiden op mijn plafond. Ik begonnen plotseling verschillende kringen te zien maar die hielden als ze net begonnen plotseling weer op. Ik zei tegen de adelaar dat ik keihard wilde trippen en dat ik de wereld van vroeger wilde zien. De adelaar barste uiteen in tekens en plotseling begon alles te draaien. Ik zag een ufo die lande op een tafelberg, en ik wist dat de Azteken hulp hadden gekregen van aliens met het maken van tempels. Aliens moesten gewoon al eens op de aarde zijn geweest. Toen veranderde de ufo in een grote zwarte schijf, waar een streep licht vandaan kwam die leek te eindigen op mijn netvlies. De tekens en de adelaar draaide om de schijf heen en ik wist dat de schijf de oude zonnegod was, de meest heilige god. Hij liet mij zien dat licht eigenlijk maar een simpele bron is die machtig wordt wanneer hij belangrijk wordt, en dat licht oneindig is tenzij je de bron vernietigd. Ik deed mijn ogen dicht (nog steeds luisterend naar shpongle) en ik zag hele mooie closed-eye visuals terwijl de muziek bepaalde wat ik zag. Ik merkte dat ik de muziek werd en ik versmolt samen met de klanken, die in mijn hoofd klonken alsof iemand in mijn hersenen een cd had opgezet. Ik voelde me nog steeds super misselijk en ik was lam want alles voelde zwaar aan en ik kon geen kant op. Terwijl de muziek mij door de tijd en ruimte liet reizen deed ik plotseling weer mijn ogen open en zag de zonnegod omringd door de adelaar en tekens. De muziek zei dat ik mijn ogen dicht moest doen dus deed ik dat, en ik zag dat elke persoon op aarde met mekaar verbonden is. De ziel van elke persoon is met speciale draden met andere personen verbonden, en als je jezelf openstelt dan kan je voelen en zien wat een ander mens doet en ervaart. En al deze draden waardoor iedereen verbonden is met mekaar, komen samen in het hart van de melkweg, Samen met nog meer draden van andere personen versmelten ze daar tot een grote massa. Ik verkeerde door de muziek in een heerlijke half droom/half werkelijkheid en liet me meevoeren op de golf van zen die me door het universum liet zweven. Ik werd even later weer ''wakker'' en alles draaide en werd dik/dun kort/lang alsof mijn zicht een wateroppervlak was en er druppels in vielen.
Een groot nadeel van een trip met LSA, is het feit dat elk zaadje wat LSA bevat ook stoffen bevat waarvan je kotsmisselijk wordt. Ik bereikte nu het stadium dat mijn maag zoiets had van: ik heb genoeg van deze rare substantie, ik wil alles eruit hebben en ik heb toen een uur na spacend op de wc doorgebracht terwijl ik alleen maar moest kotsen, zelfs toen alles eruit was bleef ik kokhalzen. Ik ben toen maar na anderhalf uur naar bed gestrompeld en ben toen in slaap gevallen. Ik had fantastisch gedroomd, en toen ik wakker werd voelde ik mij fijn, warm en veilig. Een licht gevoel van Euforie wat me nog de hele dag in zijn greep hield was aanwezig.

Heel veel mensen zitten te dubben of ze LSA moeten gebruiken, ik ga het niet meer doen want het kotsen en de misselijkheid is niet zo chill. Maar mijn advies, jongens gewoon eens LSA proberen. Want het is toch wel de moeite waard.

Bovenaan