LSA ervaring?

BombSki

Bewuste gebruiker
Heeft iemand hier ervaring met LSA?
Ik heb zojuist wat Rivea Corymbosa zaden besteld (om door te kweken en uiteindelijk te gebruiken), maar het is vrij onbekend en ik zou er graag wat ervaringen van horen.
als er iemand hier het heeft gebruikt: Hoeveel heb je gebruikt? Welke plant? extract? vertel me alles maar :wink:

spacekonijn

Badass junkie
geloof 7 zaadjes per persoon gebruikt , van hawaaian baby woodrose ...
ze adviseerde er max 5 te nemen , goed verpulverd tijdje laten trekken in kokend water excact zoals voorgeschreven

0% effect gehad.. vriend en vriendin ook geen effect

heb er wel verhalen over gelezen , heftige trip kan het geven , slok whiskey of iets met room kan buikkrampen voorkomen.

veel krijgen last van buikkramp.

maar het schijnt wel de moeite waard te zijn

Dr. Tommy

Badass junkie
ik heb ze wel eens gebruikt en ben er eerst uren misselijk van geweest en buikpijn gehad.
dacht na een paar uur dat ze niet werkte maar toen ik opstond sloeg het er ineens in.
beetje dronken gevoel maar wel met een helder hoofd en een niet te stoppen gedachtenstroom en kon mij niet goed concentreren op muziek.
de muziek kwam in stukken binnen zoiets.

ik weet nu zo gauw niet welke zaadjes dit waren maar kan het nog wel opzoeken.

heb er trouwens nog 4 liggen en misschien probeer ik het nog wel een keer

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik had hetzelfde als spacekonijn, uren zitten wachten en totaal geen effect, met hawaian baby woodrose niet, en ook met morning glory is het niet gelukt. Ik ga het nog een keer proberen in gewoon een hoge dosis. Dan zullen we wel zien

fun

Bewuste gebruiker
je kunt ze ook gewoon kopen bij tuincentra...

De morning glory bedoel ik dan, dit is dezelfde als de blauwe winde.
Koop de soort heavenly blue dat schijnt de sterktse soort te zijn en best om te trippen.

Ik heb net 4 zakjes gekocht voor 5,-
Maar voor het geld hoef je het niet te doen, zitten ca. 85 zaadjes in een zakje, voor 1,25.
Bij azarius bestel je 800 zaadjes voor 8,-
In het tuincentrum betaal je dus voor 800 zaadjes omgerekend 11,75

Maar voor wie geen geduld heeft om te wachten op verzenden of niet veel wil bestellen, is het tuincentrum een goede optie.

De andere soorten blauwe winde (dus niet de heavenly blue) schijnen vooral geschikt te zijn om te kweken. (Bron: azarius.net)

Ik ga ze denk ik vanavond of morgen innemen, maar hoelang duurt het voordat je het effect merkt?
Morgen stonden eigenlijk paddo's op de planning dus eerst LSA en misschien later paddo's bijeten?
Ik heb op een schaal van light-medium-strong-heavy een "strong" portie, nl. ca. 350 gram.

Bal0n

Badass junkie
Let wel goed op de verpakking of er geen gif op zit, dat wordt nogal eens gedaan met LSA zaadjes.

fun

Bewuste gebruiker
oke bedankt voor de tip dat wist ik niet.

Op de soort die ik heb zit geen gif (althans geen waarschuwingen op de verpakking)

mocht ik morgen een staart hebben dan horen jullie t

BombSki

Bewuste gebruiker
Gevaar
Commerciële zaden bij tuincentra's en warenhuizen zijn vaak bespoten met een gif om consumptie tegen te gaan. Dit gif kan extra misselijkheid, braken en diaree en veel erger veroorzaken. Je kunt het gif van de zaadjes poetsen met lauw water. Beter is het om je eigen zaad te kweken. Weet wat je eet !

Ik heb zoiets wel op meerdere sites gelezen, je kan die zaadjes gewoon schoonmaken, mocht er gif opzitten..
en zelf kweken is natuurlijk altijd beter :wink:

fun

Bewuste gebruiker
ik heb ze helaas al vermalen voordat ik gif eraf kon poetsen :smilingimp:

achja ik laat het weken en drink het op vanavond we zien het wel.
er staan geen waarschuwingen voor consumptie op of dat ze bewerkt zijn in enige vorm dus ik gok erop dat het goed is.
Niet de meest verstandige manier, ik weet het, maar het ergste wat me kan overkomen is misselijkheid, buik- en hoofdpijn, daar kom ik wel overheen en dat risico neem ik.

De reden dat ik het niet zelf kweek is omdat ik heel beperkt ben in ruimte om te kweken, en nu eerst ga starten met paddo-kweek.
verder wil ik eerst weten of het een leuk effect is, anders doe ik straks een hoop moeite voor iets wat ik niet ga gebruiken.

In ieder geval bedankt voor de reacties en ik post morgen als het goed is 2 tripreports:
1x LSA zaden (vanavond)
1x paddo's icm MAO-remmer (morgen overdag)

2x iets dat ik niet eerder heb gedaan, de paddos wel maar nog niet icm MAO remmer dus ik ben benieuwd.
De laatste bouw ik wel rustig op eerst kijken hoe de MAO-remmer zich gedraagt...ben benieuwd!

BombSki

Bewuste gebruiker
wel apart dat je 2 dingen die je nog nooit hebt gedaan alvast na elkaar inplant :P als ik voor het eerst ga gebruiken ga ik zeker niet meteen de volgende drug voor de volgende dag plannen.., zeker niet voordat ik de 1e heb genomen ^^

maarja je eigen keuzes natuurlijk, ik hoop dat je een paar leuke trips hebt :wink:

Bovenaan