• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSA + I-Doser

Wookie

Newbie
Beste Allen,

Morgen neem ik (rond 12.00) LSA met I-Doser en post zsm een bericht hier op het forum.
Nog tips?

Grtzz :rock:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg.

grts

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg

meen je dit serieus?????

maarja zorg dat je in een veilige omgeving zit ,en zorg voor een lekkere stoel of bank enz. want het kan wel is voorkomen dat je niet meer van je plek kunt :stoned:

D

Dalput

Gast
Waar is die report ? Ik heb ooit I-Doser geprobeerd, niets van gevoeld... of misschien deed ik het verkeerd ? Heb je een speciale koptelefoon nodig ofzo ?

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
door mandragora op 16 jan 2012 13:33
goed ingelezen over lsa? over de bereidingswijze en wat te doen tegen misselijkheid.... (die misselijkheid kan extreme vormen aannemen) als je misselijk word een pure wiethit nemen vanuit een bong dan ebt het vanzelf snel wel weer weg.

weer iets geleerd dan :)

Bovenaan