LSA- zaden

disaster

Bewuste gebruiker
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was :openmouth: . Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan :wink:

De jongen

Bewuste gebruiker
Kwil echt alles verkenne...Zeker LSA. Maar alles op zen tijd.
Heb er nog geen ervaring mee dus. Maar LSA is natuurlijke lsd.
Had je geen misselijk gevoel ofzo. Had ergens vernomen dat dat meestal het geval is bij LSA.....

Wat ervaarde je zoal????

Eyezblack

Belezen gebruiker
LSA lijkt me zeker interessant om een keer te proberen, zeker omdat ik mischien ook binnenkort aan wat lsd kom. Kan je dat bij de smartshop halen? Heeft iemand nog een goede link voor wat extra informatie? Ik heb al op azarius gekeken en dat klonk erg veel belovend!

disaster

Bewuste gebruiker
Ik had 6 stuks genomen, daarvan heb ik best spijt gehad..
Een halfuurtje na inname begon ik me een beetje stoned te voelen, net alsof je een joint had gerookt. Een uurtje later was ik helemaal de weg kwijt :P . Ik wist niet wat me overkwam, alles begon om me heen te draaien en zelfs als je je ogen sluitte draaide het verder.. Toen ik een beetje verwelkomt was in m'n nieuwe wereld ging ik liggen. Er kwamen allemaal gedachten op me af, je ziet jezelf van buitenaf (echt vaag was dit). Ik zag alles in een ronde bol, en m'n bureaulamp begon tegen me te praten.. Ik probeerde ergens anders op te letten en drukte de T.V. aan maar die kon ik amper volgen.. Ik ervaarde alles anders, de tijd stond stil en de muziek leek veel slomer te gaan.. Ik heb m'n ogen rond een uurtje of 12 in de nacht gesloten en werd rond 9 uur wakker. Ik moest wel ff denken wie ik was en wat werkelijkheid was.

Dit was echt een zeer heftige trip! Ik heb veel dingen geizen die er niet waren en heb de laatste uren genoten.. Ik raad aan om te beginnen met 2 of 3 zaadjes.

shihuandgi

Belezen gebruiker
morning glory ok nix van gevoeld,

mr dan gank die hawaiian baby woodrose es proberen

blijkbaar werken die wel goed:d

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb hier een zakje morning glory zaden, 20 gram flying saucers, besteld via azarius.

Vrijdag gaan we die uitproberen met drie man, dus dan horen jullie de bevindingen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
disaster zei:
Ik had laatst LSA-zaden geprobeerd, ik had eerst de zaden v/d morning glory plant geprobeerd en heb daar niks van gevoeld. Later had ik 12 uur in de middag 6 zaden van de "Baby Hawaiian Woodrose" struiken gegeten. Ik wist zelf niet meer waar ik was :openmouth: . Iemand ervaring met LSA zaden?? ze zijn nouw verwant aan LSD heb ik gehoord. Je kunt ze bestellen op http://www.azarius.nl/ , ik raad wel de baby woodrose aan :wink:

die morning glory moet ge er 200-300 van nemen he... en die smake echt gooooor, heb da paar keer geprobeerd en 1 keer kleine effectjes gehad (da was een paar weke geleden) effe toen ik op straat wandelde was het net of er alles uit 3 stukken bestond, de weg, een linkerkant en een rachterkant en die 3 stukken bewogen op en neer enz, met de wind mee :tongueout:

khad wel extractje gemaakt die laatste keer, omda de vorige keren ik 6uur lang een vieze smaak in mijn mond had, toen had ik ook maar 100 zaadjes genomen, laatste keer was een extract van 200tal zaden... mar blijkbaar nog niet genoeg, volgende keer 400 minstens :tongueout: ...

hawaïan baby woodrose is veel sterker maar kheb ze nog nie geprobeerd, de reden daarvoor is da we morning glorie in onze tuin staan hebbe, dusja, goeikoper e :tongueout:

er zijn trouwens oook zo'n capsules (happy caps) met HBW en MG en nog andere planten in, 2 vrienden vn me hadden die op fullmoon, ene was suuupergoe gegaan ("tbeste van zen leven"), de andere vond het maar niets, allebei hebbe ze wel moete kotsen en eerste uur na inname echt slecht gevoeld allebei :tongueout:

morning glorie zaadjes kunt ge trouwens kope bij elke zaadhandel

disaster

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
disaster zei:

die morning glory moet ge er 200-300 van nemen he... en die smake echt gooooor, heb da paar keer geprobeerd en 1 keer kleine effectjes gehad (da was een paar weke geleden) effe toen ik op straat wandelde was het net of er alles uit 3 stukken bestond, de weg, een linkerkant en een rachterkant en die 3 stukken bewogen op en neer enz, met de wind mee :tongueout:

khad wel extractje gemaakt die laatste keer, omda de vorige keren ik 6uur lang een vieze smaak in mijn mond had, toen had ik ook maar 100 zaadjes genomen, laatste keer was een extract van 200tal zaden... mar blijkbaar nog niet genoeg, volgende keer 400 minstens :tongueout: ...

hawaïan baby woodrose is veel sterker maar kheb ze nog nie geprobeerd, de reden daarvoor is da we morning glorie in onze tuin staan hebbe, dusja, goeikoper e :tongueout:

er zijn trouwens oook zo'n capsules (happy caps) met HBW en MG en nog andere planten in, 2 vrienden vn me hadden die op fullmoon, ene was suuupergoe gegaan ("tbeste van zen leven"), de andere vond het maar niets, allebei hebbe ze wel moete kotsen en eerste uur na inname echt slecht gevoeld allebei :tongueout:

morning glorie zaadjes kunt ge trouwens kope bij elke zaadhandel

Ik had ongeveer 20 gram Morning Glory (ong. 1600 zaadjes) gekocht. We hadden allebei de helft en ik had niks gevoelt. We hadden het ook 's-avonds gedaan! We waren binnen 2 uurtjes gaan slapen omdat we dachten dat het toch niet zou werken. Maar m'n vriend heeft wel wat gevoeld, hij werd midden in de nacht wakker en zag alles draaien. Verder was ie kotsmisselijk en had hij zich ziek gemeld. Niet zo relax vond hij dus..

Van de HBW moest ik ook even van gaan liggen en werdt in het begin ook een beetje misselijk.. LSA kun je moeilijk verglijken met andere Natuurlijke Empathogenen. Zo heftig had ik nog nooit getript op die natuurlijke shit! :mrgreen:

Klopt indd dat je de zaadjes zo kunt kopen in winkels, maar ik heb veel gehoord dat ze met gif bespoten zijn.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
disaster zei:
Klopt indd dat je de zaadjes zo kunt kopen in winkels, maar ik heb veel gehoord dat ze met gif bespoten zijn.

inderdaad, maar ge kunt die wassen he :)

het beste is nog zelf uw plant hebbe staan, goeikoopste en bent ge zeker da er nix van gif opzit...

binnekort keertje onze morning glory oogste nu k eraan denk :)

skaffaman

Newbie
De hawaiian (baby) woodrose is inderdaad sterker dan de morning glory. 1 gram (=6 a 10 zaadjes) moet je zo fijn mogelijk vermalen. Deze in een thee glas leggen en dan kokend water met citroensap erover heen gieten. Door de citroensap wordt de LSA btr geextraheert. Dit theetje 4 tot 6 uur laten trekken en het geheel koud opdrinken.

Tip tegen misselijkheid:
* Voor het bereiden eventuelen schillen van de zaadjes halen. Of na het laten trekken de verpoederde zaadjes eruit filteren.
* Niet veel eten van te voren en het beste 24 uur van te voren geen zuivel producten of druiven (ook geen wijn enz.) te nuttigen.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Nou, dat viel vies tegen. Ik werd meteen misselijk, het werkte flink op mijn maag. Toch alles binnen kunnen houden, maar het deed verder niets. Wel flink stoned geworden, maar waarschijnlijk van de twee joints die ik later die avond nog gerookt heb.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Had je die 20 gram verdeeld over 3 personen? Vreemd toch dat je dan niets hebt gevoeld :confused: . Ga je het nog eens proberen met een hogere dosis, of ga je eens andere LSA zaadjes testen?

disaster

Bewuste gebruiker
Ik ga binnenkort weer de hawaiian woodrose halen :hearteyes: , samen met een paddo-growbox. Alleen nu wat minder nemen : :)

disaster

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Nou, dat viel vies tegen. Ik werd meteen misselijk, het werkte flink op mijn maag. Toch alles binnen kunnen houden, maar het deed verder niets. Wel flink stoned geworden, maar waarschijnlijk van de twee joints die ik later die avond nog gerookt heb.

Ik werd eerst ook vaag stoned (net van de weed), daarna begon alles te draaien en te doen. Later begon ik heel erg te hallicuneren.

Requiem

Belezen gebruiker
disaster zei:
Ik had 6 stuks genomen, daarvan heb ik best spijt gehad..
Een halfuurtje na inname begon ik me een beetje stoned te voelen, net alsof je een joint had gerookt. Een uurtje later was ik helemaal de weg kwijt :P . Ik wist niet wat me overkwam, alles begon om me heen te draaien en zelfs als je je ogen sluitte draaide het verder.. Toen ik een beetje verwelkomt was in m'n nieuwe wereld ging ik liggen. Er kwamen allemaal gedachten op me af, je ziet jezelf van buitenaf (echt vaag was dit). Ik zag alles in een ronde bol, en m'n bureaulamp begon tegen me te praten.. Ik probeerde ergens anders op te letten en drukte de T.V. aan maar die kon ik amper volgen.. Ik ervaarde alles anders, de tijd stond stil en de muziek leek veel slomer te gaan.. Ik heb m'n ogen rond een uurtje of 12 in de nacht gesloten en werd rond 9 uur wakker. Ik moest wel ff denken wie ik was en wat werkelijkheid was.

Dit was echt een zeer heftige trip! Ik heb veel dingen geizen die er niet waren en heb de laatste uren genoten.. Ik raad aan om te beginnen met 2 of 3 zaadjes.

ik ga zelf zeker niet de eerste keer 6 zaden nemen. Maar het klinkt wel leuk :grin:

sjaak

Newbie
Ik heb ook een keer 4 van die Hawaiian Baby Woodrose zaadjes gegeten, maar ik heb helemaal niets gemerkt. Zelfs geen stoned gevoel. Misschien te weinig zaadjes?

disaster

Bewuste gebruiker
Ik had weer laatst deze zaden geprobeerd! Maar dan met wat minder zaden als de vorige keer. Had 3 zaden opgegeten en begon al na een half uurtje een beetje stoned te voelen. Na ongeveer 1,5 uur begon ik al te trippen (net LSD alleen wat minder intens), jammer van de misselijkheid die ik had :( !! Die ging maar niet weg, dus heb de hele trip maar op de bank gelegen.

disaster

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
disaster zei:
jammer van de misselijkheid die ik had :( !! Die ging maar niet weg, dus heb de hele trip maar op de bank gelegen.

vinger in uw keel en maagpijn is over :)

Jha had ik wel moesten doen, maarh was te vaag om op te staan :P . Alles steeg naar m'n hoofd toe, dus ging ik maar snel weer liggen.

azgaza

Badass junkie
Klinkt dus wel het proberen waard.. alleen de kans op een hele trip misseling lijkt me toch niet prettig; maar als het echt mooi en visueel is lijdt dat meestal wel genoeg af (?)

shiva

Belezen gebruiker
als je die baby woodrose zaden eerst laat kiemen en dan in potten steekt
hoe lang duurt het dan tegen datje een mooie plant hebt met evenstreke zaden als voordien of is dat niet doen baar?

Bovenaan