LSA zegels

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo luitjes,

Heb via een vriend LSA zegels gekregen. Kan er niet zo veel over vinden. Wel over de zaadjes maar ik ben dus benieuwd naar ervaringen/reports over LSA zegels.

Please share!

❤️

TheGozd

Experimenterende gebruiker
Het is als het goed is ''de minder erge versie'' van LSD. Qua zegels weet ik er niks over. Qua zaden moet je 3-4 op kauwen voor een tijd en dan uitspuugen

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zegels met LSA? Bijzonder. Daar had ik nog niet van gehoord. Ik snap ook niet helemaal waarom je de moeite zou nemen om dat helemaal te gaan extraheren en dan oplossen en doseren en druppelen enzo, aangezien de zaadjes gewoon zo verkrijgbaar zijn.

Weet je zeker dat er niet een communicatiefoutje is? Dat het gaat om 1-acetyl-LSD (ALD-52)? Dat wordt ook wel eens 1A-LSD genoemd. Dus die verwarring zou ik wel begrijpen.

Anyways, LSA staat bekend om de misselijkheid die het veroorzaakt. Verder veroorzaakt het wel een redelijk typische lysergamide-trip. Hoewel de visuals iets anders van vorm zijn en meer zouden moeten lijken op die van paddo's. Verder de opborrelende emoties, wat verwarring, etc. De werkingsduur is een uurtje tot twee uurtjes korter dan LSD. Dus de piek-effecten zouden 5 uur na inname dan wel moeten wegebben.

Bovenaan