LSA

audier

Newbie
Hallo!

Ik en een vriend van mij (laten we hem M noemen) gaan morgen LSA uitproberen, maar ik had toch nog even een paar vragen..

M heeft al iets met de zaden gedaan zodat het nu in een drinkbaar flesje zit, betekent dit minder of meer effect?

We gaan ongeveer rond 1/2 uur s'nachts gebruiken, daarvoor heb ik nog een feestje waar ik waarschijnlijk wel een aantal bier ga drinken, is dit af te raden of kan het niet echt kwaad?

Waarschijnlijk roken we van tevoren nog een (klein) jointje, is dit af of juist aan te raden? (hoorde van M dat we beter een paar trekjes konden nemen van tevoren, zodat we minder kans hadden op misselijkheid).

Verder, heeft iemand nog iets interessants te melden over LSA? :)

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Audi-er

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
M heeft al iets met de zaden gedaan zodat het nu in een drinkbaar flesje zit, betekent dit minder of meer effect?

En wat moet ik me hier bij voorstellen ? :P

We gaan ongeveer rond 1/2 uur s'nachts gebruiken, daarvoor heb ik nog een feestje waar ik waarschijnlijk wel een aantal bier ga drinken, is dit af te raden of kan het niet echt kwaad?

Waarschijnlijk roken we van tevoren nog een (klein) jointje, is dit af of juist aan te raden? (hoorde van M dat we beter een paar trekjes konden nemen van tevoren, zodat we minder kans hadden op misselijkheid).

Beide niet doen. Weet je wel waar je mee bezig bent ? :)

Einstein

Badass junkie
audier zei:
Vind ik nogal luguber klinken. Vraag me ook af wat dit te betekenen heeft.
audier zei:
Dat is af te raden ja, en niet zo'n beetje ook.
audier zei:
Dit schijnt wel een goed idee te zijn bij andere misselijkheid opwekkende middelen als vliegenzwam en naar ik meen ook bij LSA. Word in ieder geval niet helemaal wasted, anders wordt het mogelijk het vaagste dat je ooit hebt meegemaakt, waarschijnlijk in negatieve zin.
audier zei:
Verder, heeft iemand nog iets interessants te melden over LSA? :)
LSA is nogal een grillig stofje en heeft de neiging om compleet onverklaarbare bad trips te veroorzaken. Dat je het even weet :)

lolnoob

Bewuste gebruiker
Dat in water is inderdaad een goed idee hoor. Schijnt de misselijkheid tegen te werken maar ik lees ook overal dat dit niet werkt en je er nog gewoon steeds misselijk van wordt.

Als je gewoon een leuke trip wilt hebben zou ik voor truffels/paddo's gaan. Ik heb hier redelijk veel over gelezen maar het lijkt meestal op :kots: :openmouth: :cry: :cry:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik persoonlijk ben er helemaal niet misselijk van geweest, ma kvond het wel een merde om die honderden zaden weg te kauwen :tongueout:! Ik vond het effect trouwens ook helemaal niet noemenswaardig, het voelt eerder als net tegen trippen aan zitten..

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ligt eraan welke zaden je hebt. Van de hawaiian baby woodrose heb je er maar een paar nodig volgens mij.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik zie het zo: Met LSA neem je van die pitjes die je maag niet zo goed verteren. Je krijgt daarom last van je maag. Dat neemt toe en na een tijdje heb je zó'n last van je maag, dat je er een beetje van gaat trippen.

Zo zit het waarschijnlijk niet maar ik zou het wel zo kunnen beschrijven.

audier

Newbie
Hmm bedankt voor de reacties! Krijg toch wel minder zin om het gebruiken eigenlijk, na alles wat ik op internet heb gelezen.. Maargoed, ik ga het toch maar uitproberen..

Mijn vraag over alcohol en blowen was ook meer omdat ik dat ook altijd doe in combinatie met XTC en dat gaat altijd geweldig.. Nou weet ik dat LSA een hele andere soort drugs is dus vroeg me af of het daar ook goed mee ging :)

Over het flesje, ik geloof dat hij de zaden in heet water heeft gedaan ofzo.. :)

Einstein

Badass junkie
Ik heb even gelezen en LSA is oplosbaar in water, dus dat met dat flesje zou op zich best een goed idee kunnen zijn. Het beste is dan echter om de zaadjes zo fijn mogelijk te vermalen en de boel dan in heet water te gooien en te filtreren, anders zit er waarschijnlijk niet bijster veel LSA in het water.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
Ik zie het zo: Met LSA neem je van die pitjes die je maag niet zo goed verteren. Je krijgt daarom last van je maag. Dat neemt toe en na een tijdje heb je zó'n last van je maag, dat je er een beetje van gaat trippen.

Dit is niet waar, LSA is wel degelijk een stof waar je van kan trippen. In jou theorie zou je ook van stenen kunnen gaan trippen.

Aalpoepert

Badass junkie
lolnoob zei:
Aalpoepert zei:

Dit is niet waar, LSA is wel degelijk een stof waar je van kan trippen. In jou theorie zou je ook van stenen kunnen gaan trippen.
Ik zal het beter toelichten, wat ik hierboven zeg ís ook niet waar maar zo voelt lsa in mijn belevenis.

Misschien kan je ook wel van stenen trippen.. Als je maar genoeg neemt.

Balance

Experimenterende gebruiker
Het is een beetje een nonsense theorie over dat je van de misselijkheid gaat trippen :grin:.
Ik heb het 1 keer met een vriend samen gedaan en het was niet zo een hele sterke trip maar wel echt flex warm. Behalve als we opstonden, dan kregen we buikpijn en werden we misselijk. Nou hadden we voor de trip allebei een grote milkshake op, dat was niet zo heel verstandig tegen de misselijkheid natuurlijk :P. Wel hadden we tegen de misselijkheid 3 van die reispilletjes op en ik denk dat die ons hebben gered.

Nog gedaan of niet?

audier

Newbie
Balance zei:
Het is een beetje een nonsense theorie over dat je van de misselijkheid gaat trippen :grin:.
Ik heb het 1 keer met een vriend samen gedaan en het was niet zo een hele sterke trip maar wel echt flex warm. Behalve als we opstonden, dan kregen we buikpijn en werden we misselijk. Nou hadden we voor de trip allebei een grote milkshake op, dat was niet zo heel verstandig tegen de misselijkheid natuurlijk :P. Wel hadden we tegen de misselijkheid 3 van die reispilletjes op en ik denk dat die ons hebben gered.

Nog gedaan of niet?
Nee uiteindelijk niet meer gedaan, had zin om te drinken dus heb daarna besloten om het maar niet meer te doen en ipv dat maar een pilletje gedaan..
M heeft het nog wel gedaan, die was het heel goed bevallen! Lachte zich rot om alles en nog wat, en alles was gezellig :P
Jammer genoeg was het bij hem veel eerder uitgewerkt als bij mij, maargoed dat mocht de pret niet drukken :wink:

Bewild

Bewuste gebruiker
audier zei:
Nee uiteindelijk niet meer gedaan, had zin om te drinken dus heb daarna besloten om het maar niet meer te doen en ipv dat maar een pilletje gedaan..
M heeft het nog wel gedaan, die was het heel goed bevallen! Lachte zich rot om alles en nog wat, en alles was gezellig :P
Jammer genoeg was het bij hem veel eerder uitgewerkt als bij mij, maargoed dat mocht de pret niet drukken :wink:

Wat voor pilletje heb je dan wel genomen, want lsa duurt toch ook wel makkelijk 8u :tongueout:?

Bovenaan