• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD 1 Microdot, keihard gaan , In Arnhem town

spacekonijn

Badass junkie
Status : redelijk aangeschoten
met : 5 Vrienden die ook redelijk aangeschoten waren
tijd : om 9 uur nemen 4 van ons een microdot.

door de alcohol had ongeveer een 0.4 liter likeur op 35% , merkte ik de opkomst van de dot eigenlijk alleen in mn buik.
maar hij kwam toch vrij snel op , en we begonnen al snel nogal druk en raar te praten steeds ontzettend hard lachen over vanalles en nog wat.

Er stond een goa-mix van 50 minuten op cd , de eerste 20 minuten zijn rustig maar het einde van deze mix gaat een stuk harder.
Mijn trip begon eigenlijk met het moment dat ik deze CD terug probeerde te spelen naar het einde, ik wilde dat hij achteraan ergens begon...

tot mijn grote verbazing kon dit niet :mrgreen: en bleef hij steken bij het begin.
'waarom kan je niet teruggaan naar het einde?' geschreeuw en gelach hier en daar . ik snapte er echt de ballen niet meer van.

de muur was inmiddels aan het ademen en de bob marley posters en vlaggen op de muur zagen er echt heel mooi uit.

we besloten de stad in te gaan , ik voelde me alsof ik een flinke portie paddo's ophad maar wel met de nodige energie erbij om de stad in te gaan.

( volgens mij is dit forum straks vol als ik echt alles vertel wat er allemaal wel niet gebeurd is maar ik ga de hoogtepunten proberen te beschrijven)

Het was ongeveer 23:30 toen we de binnenstad infietste, onderweg nog een paar keer op de grond gelegen ergens van het lachen , geld uit een pinautomaat gehaald en zo rustig mogelijk proberen te doen , waar we allemaal de grootste moeite mee had.
het was allemaal heel erg mooi buiten.

we besloten langs de coffeeshop te gaan voor een jointje ( onderweg hebben we minstens 3 keer van fiets gewisseld , we hadden 3 fietsen en 6 mensen en we wisselde alles een beetje af. kon me ook niet echt meer herrineren of bedenken dat er ook nog een fiets van mij was , zo ging dat allemaal niet meer / als we er maar kwamen)
2 vrienden van me besloten een voorgedraaide joint te kopen , godverdomme ik wist niet dat Joints er zo gigantisch groot uitzien , dit had ik de hele avond bij alle joints die ik zag ( echt enorme dingen zeg:P)

Ze komen Keihard lachend de shop uit en 1 vriend loopt tegen een houten muur aan , hij vertelde dat hij was gaan schreeuwen in de coffeeshop omdat hij het allemaal ff niet meer aankon.
ik begon keihard te lachen maar hij had de joint en hij stook hem aan.
schreeuwen en gek doen , we hadden echt lak aan alles op dit moment , ik vond het echt prachtig buiten alles bewoog heftig om me heen nog nooit eerder had ik zulke sterke visuele effecten ervaren.

maar we lopen nog geen 20 meter weg met de joint en wraaap , POLITIE.

ze stappen uit , eerst enigsinds in de war bekeek ik de situatie , ik dacht na 'ik heb geen ID bij me' , en zag dat ze mn vriend om ID vroegen .
ik zag 1 vriend snel weglopen en bedacht me dat het opviel als ik ook weg zou gaan en ging bij de agenten staan.

toen ik hun gezichten zag werd ik ontzettend vrolijk , de oude agent was een best toffe peer ( zo leek het ) , en de andere was een jonge beginneling die er ontzettend ongemakkelijk bij stond ( tijdens de trip lees ik veel meer emoties van iemand zn gezicht af , ik heb dan vrij snel door hoe iemand zich voelt ) . hij was vrij snel aan het kauwen en hij haalde zn neus een keer op, denk dat het allemaal door de zenuwen kwam ofzo bij dat agentje maar hij vond het allemaal niet zo makkelijk.

maar ik was in ieder geval totaal niet bang voor de agenten en dat was wel fijn, Ze maakte een proces verbaal op voor blowen op straat.
we begonnen allemaal ontzettend hard te lachen en ik bedacht me mezelf in te houden voordat het weer zon lsd-uit-de-hand-lopend lach en schreeuw festijn zou worden.

ik wist nog heel snugger op te merken :' maar waarom hangen er nu dan verboden te blowen bordjes in a'dam?'
hij antwoorde dat dat alleen een extra waarschuwing is , verboden harder dan 50 te rijden in de bebouwde kom weet ook iedereen en daar zijn ook borden voor.
ik begreep het wel. toch moest ik weer lachen omdat opgepakt voor blowen echt iets was wat ik nog nooit meegemaakt had en toch regelmatig blow in arnhem.
Toen namen ze de Joint in beslag , 'wat kinderachtig' zei ik.

schrijf hem straks verder , dit is pas het begin :mrgreen:

Deel 2

we liepen een stuk verder en besloten een veilige plek te zoeken om de joint op te roken , ik en zommes hadden het erover dat we vaker lsd moesten doen in de stad maar dan met nog grotere groepen .

we liepen echt als acid-heads rond door de stad totaal lak aan alles lekker schreeuwen en gek doen.
2 vrienden waren hun adem aan het inhouden en politie aan het mompelen , erg droog en komisch vond ik dat :mrgreen:

daarna liepen we een steegje in wat doodliep schreeuwend en gek doen , maar aan het einde van het steegje bleven 2 gozers stilstaan en naar ons kijken , we deden echt als idioten en we twijfelde of het de politie was.
ik en zommes liepen rustig weg maar de andere 2 begonnen geloof ik te rennen , gelukkig snapte wij wel dat het geen agenten waren ( of wel? nee toch? he nee man ? jawel huh? trouwens? )
ik begon te schreeuwen : 'je mag lachen en lopen op straat en ook schreeuwen IK DOE HIER NIET AAN MEE, maargoed daarna was ik samen met thomas ergens beland ( in de winkelstraat).
waar die andere 2 waren wisten we niet maar we gingen ff genieten van hoe erg de hele straat ademde en daar zaten we middenin ( kicken shit was dat zeg!!)
daarna gingen we hun weer zoeken, toen zijn we hun gaan bellen en terug gaan lopen , die andere 2 hadden zich ergens in de bosjes verstopt en waren daar een joint aan het roken ( :stoned: :mrgreen: whaha)
wij zijn al bellend LANGS hun gelopen , zonder dat ze iets zeiden.
daarna kwamen ze de bosjes wel uit ongeveer 2 minuten later en begonnen druk te vertellen over vrouwen etc die voorbij liepen , ik vond het bizar dat ze stil konden blijven toen we langsliepen .
maar wel grappig.
we rookte de joint op en gingen naar het cafe.
bij het cafe kreeg ik hulp van nuchtere mensen om mn fiets op slot te zetten.
in het cafe was veranderde de kleuren van de lucht ( ja echt kleuren hingen in de lucht ) bij iedere adem die ik deed.
licht groen achtig mooie kleuren waren er vooral.

daarna hebben we daar gezeten gelachen als gekken ( 8 sinaasappels gestolen van achter de bar thank you zommes )

GODVERDOMME wat zijn sinaasappels gruwelijk goddelijk tijdens een trip.

niet meer normaal maar zelfs het pellen van zon ding was al intens geweldig om te doen :mrgreen:
daarna hebben we veel gesprekken gehad over vanalles en nog wat , we hadden ook lak aan het feit dat we raar over kwamen , we zagen onszelf als de meest perfecte kroegbezoekers die een cafe maar kon wensen , we hadden 100% continu plezier en lol en waren gewoon intens gezellig :mrgreen:

daarna zei iemand dat ik het moest wagen om in mn eentje naar de dansvloer te gaan , hij had dat net ook gedaan en dat was een enorme trip zei die.
ik ging het doen en zag iemand ( kraker achtig figuur) op zn knieen zitten gek dansen , ik vond dat wel vet en zei dat hij het echt snapte, hij zei iets vrolijks terug en ik begon te schreeuwen dat hij het echt allemaal snapte enzo , hij vond het wel grappig geloof ik maar ik vond mezelf daarna wel een beetje maf.
van die plotselinge ingevingen die je gewoon niet kan stoppen.

naja kort verteld nog heeel veel lol gehad daarna en toen ging het cafe dicht!

ik ging mn jas zoeken , en zoeken en zoeken... en ontdekte dat mijn jas gestolen was

straks verder schrijven :mrgreen:

deel 3ik gaf het naar een tijdje zoeken op : er was nergens geen jas meer hij was echt gestolen..
ik trooste mezelf met het idee dat mn portemonnee gelukkig thuis was en mn paspoort ook dus hij wist mn huis iig niet te vinden ... mn sleutelbos zat helaas wel in mn jas.
ik kon dus niet meer bij mn fiets.

en ik kon mn huis dus ook niet meer in
ff mijn moeder bellen dacht ik , ik vroeg een telefoon aan iemand en wou gaan bellen , toen bedacht ik me dat ik al eens een bad trip heb gehad dankzij een telefoon en mijn ouders en dat ik beter kon nadenken over wat ik wou gaan zeggen.
ik bedacht kort wat liep ff weg uit de drukte en belde mn moeder wakker.
ik vertelde het verhaal en kletste raak ik had echt zin om hele verhalen te vertellen aan mn moeder ik vond het heel leuk om met haar te bellen , ik was heel relax eronder en vond het echt gezellig om ff te bellen( gelukkig maar).
daarna ging ik weer naar binnen om bij het barmeisje mn jas vermist op te geven

wat voor jas is het ? een zwarte..
hoe kan ik hem herkennen? aan een kraag , knopen een rits en zakken..

ja dat schiet op? nee niet echt he haha maar hoe leg je zoiets uit dan ?
is je jas groot of klein? middelmatig!.
van wat voor stof is het gemaakt ? van uhm ja stof? in ieder geval niet van plastig..
ik bedoel of die van leer is? nee hij is niet van leer! van stof gewoon
hmm ok naja ik gaf mn telefoon nummer en ze zouden bellen als ze hem zouden vinden.

daarna een lange weg lopen naar een vriend zn huis , onderweg gepraat over hoe vies heineken is , over hoe gewldig het is om over gras met sneeuw erop te lopen ,paar minuten lang met mn tong alleen gepraat rare geluiden gemaakt , over autos gefantaseerd mooie en lelijke autos etc etc etc etc etc.
toen nog ff naar geweldige muziek geluisterd , de congo's heel relax reggae bandjes vooral nummer 4 van die cd was echt geniaal chill.

canned heat aangezet ook heerlijk zo mooi die muziek echt te fijn, alleen hadden de 2 lsd gangers die het meest gezopen hadden nogal moeite om stil te zijn , te veel impulsen ze moesten steeds praten en praten.
ik stoorde me er wel een beetje aan maarja het was allemaal ook te grappig en intens om stil te zijn.

lekker uitgetript en om een uurtje of 5 half 6 naar huis gegaan nog ongeveer een uur anderhalf uur wakker in bed gelegen die lsd werkt echt NIET snel uit!.

al met al een geweldige trip , heb nog niet de helft beschreven van wat er allemaal gebeurd is en ben ook ontzettend veel vergeten ben ik bang

ik moest dit report gewoon zo uitgebreid schrijven want ik moet dit echt later nog eens terug lezen om mooie herrinerengen op te halen!
zou te zonde zijn om het te vergeten.

ik voeg later misschien nog wel wat dingen toe die me te binnen schieten maar voor nu laat k t hierbij

spacekonijn

Badass junkie
zucht , tegenwoordig is ook alles een chemisch tripmiddel.

ik bedoel gewoon donderdag :mrgreen: maar haal t wel weg en ga ff proberen een report te schrijven :wave:

cunt

Wijs gebruiker
begint goed inderdaad! maar ik dacht dat het legaal was om op straat te blowen .. ? of toch niet?

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
toen ik hun gezichten zag werd ik ontzettend vrolijk , de oude agent was een best toffe peer ( zo leek het ) , en de andere was een jonge beginneling die er ontzettend ongemakkelijk bij stond ( tijdens de trip lees ik veel meer emoties van iemand zn gezicht af , ik heb dan vrij snel door hoe iemand zich voelt ) . hij was vrij snel aan het kauwen en hij haalde zn neus een keer op, denk dat het allemaal door de zenuwen kwam ofzo bij dat agentje maar hij vond het allemaal niet zo makkelijk.
:

zoals je t jonkie beschrijft lijkt wel of die xtc ophad hahahah :grin:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
GODVERDOMME wat zijn sinaasappels gruwelijk goddelijk tijdens een trip.
Hehe, dat krijg je pas in de trip-roes. hehe...
Wel de vetste report, vind ik. :mrgreen: Maar beetje te psychotisch (zie: schreeuwen)over.
Tja, dit komt door harde trippen, :grin:
Hoe meer je spul neemt, hoe harder je gaat flippen. <Dat is mijn motto. :mrgreen: :mrgreen:
Ik wou heel graag samen met je gezellig trippen!!! :stoned: :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
mijn moeder bellen was het moeilijkst , maar dat was achteraf heel relax en best leuk.
de politie was ff schrikken maar ook dat vond ik eigenlijk heel leuk :mrgreen:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
mijn moeder bellen was het moeilijkst , maar dat was achteraf heel relax en best leuk.
de politie was ff schrikken maar ook dat vond ik eigenlijk heel leuk :mrgreen:

Ik zit hem nog maar eens te lezen....ik moet snel microdots hebben denk ik....

Bal0n

Badass junkie
Lang geen LSD meer gebruikt, die reportjes blijven toch fenomenaal :). Misschien dat ik binnenkort weer eens wat ga zoeken.

minn

Badass junkie
melissa zei:
minn zei:
gaaaf :grin:

welk cafe was je heen geweest ? :wink:
pavlov was n oerwoud zaterdagaaf :grin:

gezellig he de pavlov :wink: :wink: :wink:
heb ik vroeger gewerkt........
is marcel nog steeds de eigenaar?????

ik heb werkelijk geen idee :wink:
was er zaterdasg voor de 2e keer,
is leuk daar ja :grin:
leuke pooltafels ook :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
minn zei:
melissa zei:
minn zei:
gaaaf :grin:

welk cafe was je heen geweest ? :wink:
pavlov was n oerwoud zaterdagaaf :grin:

gezellig he de pavlov :wink: :wink: :wink:
heb ik vroeger gewerkt........
is marcel nog steeds de eigenaar?????

ik heb werkelijk geen idee :wink:
was er zaterdasg voor de 2e keer,
is leuk daar ja :grin:
leuke pooltafels ook :rolleyes:

gooien ze daar nog steeds die houten plakaaten op?
zodat je erop kunt gaan dansen.....
whahaha,dat was mijn hobby......
ik heb t er altijd heel erg naar mijn zin gehad,
bumpers trouwens ook,daar gingen we altijd indrinken,en dan op naar de loyds(heet nou geloof ik de level)of naar ros"tjakka"ratelband in t swing .
maar pffffff das alweer dik 5 jaar geleden.....
ik heb nou de leeftijd dat ik liever in ons buurtcafe vertoef. :wink:
geniet er maar lekker van meis :wave:

Zu

Experimenterende gebruiker
Helemaal niet te lang, die report. Van mij mocht het nog wel langer hoor!
Erg leuk om te lezen maar ik blijf zelf liever bij de paddo's. Had je nog een hangover de volgende dag?

Peace

spacekonijn

Badass junkie
nee voelde me de dag erna tiptop.

en dames blijf ff bij het reportje en ga niet over cafe'tjes kletsen plz :wink:

maar om jullie toch ff te helpen dit was in cafe 'the move' , daar is het alleen op donderdag gezellig :wave:

melissa

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
nee voelde me de dag erna tiptop.

en dames blijf ff bij het reportje en ga niet over cafe'tjes kletsen plz :wink:

maar om jullie toch ff te helpen dit was in cafe 'the move' , daar is het alleen op donderdag gezellig :wave:

sorry space liet me ff gaan :wink: :wink: :wink:

maar the move is ook heel gezellig ja :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :grin:

Bal0n

Badass junkie
Ik heb je verhaal nog een keertje gelezen, wat ontzettend herkenbaar :grin:. Heerlijk, ik ben blij dat ik binnenkort weer een velletje heb :grin:.

spacekonijn

Badass junkie
nog een maffe lsd trip gehad , te maf voor een reportje.
en kom net terug uit gran canaria... van 28 graden ineens terug in de sneeuw.
dat is pas een trip :mrgreen: :wave:

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
K ben net terug van snowboarden in Insbruck,.. leuke mensen leren kennen dus leuke contacten eraan overgehouden, vooral met 2 duitsers die binnen kort hiernaar toe komen, omdat ik ze wat drugs ga overhandigen, het is daar echt HEEL duur :openmouth:

De jongen

Bewuste gebruiker
Netjes netjes...Heel levendig geschreve.
Geweldig dat jullie zo gewaagd de straat op gingen.
Echt een totaal goede trip gewoon. Respect ook met het politie incidentje.
Wil het ook zeker eens doen :)

Schrijf nog maar eens zo'n rapport. Zal het met plezier lezen.

En idd langer mag het ook hoor :wink: Heel leuk.

Bovenaan