• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lsd 2shivas

DruG&Bass

Newbie
Wat: lsd 2zegels shiva (ong 100 -120mics per zegl) maar dat kan ook meer of minder geweest zijn

Wie:ik(man 19j) en d (man 19j)

Als eerst zal ik me even voorstellen hier.ik ben zelf redelijk wat uren hier op het forum geweest, heb alleen nog nooit een tripreport gemaakt.
ookal had ik al veel mooie trips gehad, maar deze was wel een tripreport waart.
we hebben al redelijk wat ervaring met trippen we hadden al een keer of 6 lsd gedaan (nu al wat meer want het is al een tijd gelede)
ook al een paar keer truffels gedaan (atlantis 20g,Galindoii 15g,Royal beluga 15g (waren echt heftig kwa visuals :d)salvia (10x n 30x) en lsa.
allemaal met de zelfde gast we noemen hem D (Lsdelicious is zijn forumnaam)

Het was weer eens zover we hadden eindelijk terug lsd kunnen vinde na een lange tijd.
We hadden dan maar telkens als we wouden trippen truffels gebruikt in de plaats ,onze vorige trips was telkens 1zegel en waren fantastisch,
we tripte dan meestal bij d thuis .
Maar deze keer gingen mijn ouders opreis dus we zouden heel mijn huis voor ons alleen hebben.(bij d thuis was zijn oma altijd thuis dus we konden niet echt buiten zijn kamer)
We dachten dat we trippen al goed doorhadden en wouden het nog wat heftiger maken als anders. nu er toch niemand in huis was :d

de trip :
D kwam mij halen van mijn werk en we gingen naar mijn huis.
eenmaal daar alles wat trippy gemaakt :

-wierrook klaargezet
-trippy afspeellijst klaargezet (goa,dubstep,d&b,shpongle,....)
-fear and lothing ingestoken(hebbe we bijna elke trip gezien )
-kaarsjes aangedaan trippy lichtjes aangestoken
-een stuk of 5bluntjes voorgerolt en nog een paar jointjes
-pen en papier voor een tripreport

Toen we klaar waren met alles gingen we beneden in de zetel en we dronken een wietthee die ik had gemaakt.
Nog even wat tv gekeken en dan waren we er klaar voor.
We namen ze en schreven op het papier 20u zegels genomen.
En nu was het wachten en terwijl naar earth kijken dat bezig was op discovery chanel.
We voelden meteen dat deze trip anders was al na een kwartier begon ik de lsd te voelen.
mijn lichaam begon te tintelen stappen voelde al wat anders ik keek naar mijn plafond (grote vierkante tegels) en deze kwam dichter
ik keek naar de muur en die begon te scheuren ik zag overal patroontjes en earth werd plots heel interessant.
het ging over een walvis en er zwommen duizende kleine vissen rond ,het beeld werd 1 chaos.
we lachten veel en zinnen werden al wat moeilijker het was ondertussen 21u en we schreven op het blad : zinnen moeilijker,lachkicks
Toen besloten we naar boven te gaan fear &lothing te kijken.

Terwijl we naar boven gingen begonnen de matjes op mijn trap te leven overal waren visuals en het was veel harder als alle vorige trips.
Eens we boven zijn zie ik mijn kamer ,heel mijn kamer was anders en ik vond het echt geweldig dat ik aan het trippen was in mijn eigen huis elk hoekje elk stukje bekijken .

Mijn parket begon te golven ,de kleuren veranderde ,het hout van mijn bed kwam tot leven.
Mijn kast was op zijn minst even interessant als de tv zoveel verschillende patroontjes :d.
Toen ik naar fear and loting begon te kijken leek het alsof ik hem nog nooit had gezien terwijl ik hem vanbuiten ken.
Echt heel maf het was alsof heel de film over ons ging plots begon ik rare gedachtegangen te krijgen.
bv dacht ik dat ik mijn gsm beter kon aanzetten (had hem uitgezet voor de trip)
ik dacht dat de gsm mij uit de trip zou halen als dat nodig was :confused: (slaagt op niets maar ik dacht het echt !)
Mijn posters en foto’s begonnen opeens te leven smoelen te trekken : lachen ,verbaast kijken ,raar kijken enz
Plots ging d ff weg naar beneden toen hij terug kwam zij hij dat hij visuals die hij eerder had trg had maar dan tot op zijn armen enz en dat hij in de spiegel keek en tunnels zag enzo.

Ondertussen krijg ik telefoon ik kijk en het was mijn lief
dus ik neem op (zij wist dat we gingen trippen) kdenk dat dit rond half 11 ofzo was tijd echt volledig kwijt.
het gesprek was echt heel raar zelf herinner ik het niet zo goed maar ze zij:'' je klinkt zo raar'' en ik zee :''hoe raar''.
Als ze dan wou afleggen zij ik ''nee nee blijf maar '' ...dan weer niks ondertussen wist d niet met wie ik aan het bellen was en
hij dacht dat het mijn moeder was dus hij zij ''leg af leg af!'' Ik luister altijd naar d in een trip dus dat deed ik dan maar.

vanaf dan worden herinneringen vager en weet ik niet meer in welke volgorde wat kwam

Toen gingen we trg naar beneden op de gang begon ik te praten met een foto die er hangt van een man.
Het enige wat ik daar nog van weet is dat ik zijn hoofd uit de kader zag komen en bewegen en ook zo lachen enzo.
Maar wat ik precies zij weet ik niet meer.

Toen we beneden binnen kwamen zag alles er zo warm uit en mooi.
D zij kijk wat een warme gloed en zo voelde het ook.
We gingen in de zetel kijken en hadden rare gespreken.
Ik weet niet wat er precies gebeurde maar ik zat plots veel verder dan D ik staarde naar de tafel en D vroeg ey man alles goed.
En ik antwoorden ''jaja en met u maar op een rare toon ''vanaf dan dacht D dat er iets fout was(dat zij hij mij later)
Hij kwam naast me zitten en pakte een potje nootjes en vraagt aan mij of ik er ook 1 wil
Ik antwoord: ''wat nootjes zijn er nootjes'' ik kijk en zie het potje stralen in zijn hand ik bewonder het echt :d.
Ik ging in mijn poef liggen (zo een heel groot kussen)
en ik keek naar overal en zag van allerlei shit .
D vraagt op die moment kom gaan we trg naar boven ik zeg ja maar ik blijf liggen.
D loopt al naar boven maar ziet dat ik niet kom dus hij komt mij halen.
Hij vraagt het nog een keer en ik zeg weer ja maar blijf weer liggen.
Hij zegt kom dan en hij pakt mijn hand maar ik blijf gewoon liggen terwijl hij mijn hand pakt beweeg ik niet mee (toen hij het los liet viel het gewoon terug op de grond).
alsof ik het niet meer kon gebruiken.
Toen dacht D dat er echt is mis was dus begon hij te vragen of ik nog wist dat ik iets had genomen : ''weet je het nog 2 kleine kartonnetjes ,lsd''.
Ik weet dit niet meer maar herinner mij wel iets vaag dat er 1groot raadsel was dat ik moest oplossen maar dat kan ik niet neertypen.
Dat is echt te moeilijk terwijl schiet ik recht en loop ik naar boven D zegt: ''kijk u kamer weet ge het nog u kamer ''.
En ik zeg op een rare toon zijn naam (hij denkt op die moment mss is dit niet echt mss ben ik zo hard aan het trippen).
Dus hij vraagt of hij een ''vriend'' mag bellen maar de enige die er was was J echt een klootzak We waren er nog over aan het roddelen voor de trip en we zijden, dat hij eens moest trippen om te zien wat voor iemand hij is .
Ik zou hem nooit bij een trip willen en D ook niet maarja er zit niks anders op hij vraagt het aan mij en ik zeg weer ja (terwijl ik heel de trip niet wist
dat r iets was) echt heel maf.

Ondertussen ging ik in de badkamer zitten en D komt ook binnen op die moment denk ik dat D niet echt is
ik denk dat ik hem heb uitgevonden en het lijkt alsof hij in mij smelt.
Maar plots is dat dan weer voorbij en denk ik aan iets anders.
Ik loop terwijl 100x trap af en trap op
proberen het raadsel op te lossen maar het lukt niet.

Plots is J aangekomen D vertelt zijn verhaal en J zegt dat hij hem geen zorgen moet maken dat ik wel trg kom en weer normaal wordt.
D heeft ondertussen een zware mindfuck ovr wat hij mijn moeder moet vertellen en mijn vriendin enz.
Terwijl denk ik dat ik in J ga verandere en ik denk nee ik wil niet in j veranderen hij is een klootzak maar dan denk ik hij heeft een chille zolder
waar ik kan smoren en ik vind het plots niet erg meer :d .
Op die moment wil ik naar buiten lopen om naar J zijn huis te gaan
gelukkig kunnen ze mij tegen houden.
Ik ga dan maar trg in de zetel zitten ,het is poker op tv.
Alle mensen die poker spelen veranderen van top tot teen in verschillende kleuren echt maf
en ze zeggen allerlei rare dingen tegen elkaar geen woorden gwn maffe geluiden.
Ik denk dat heel de wereld gek geworden is behalve ik.
Ik draai mij om en ik ga met mijn hoofd in de zetel ik rol een paar keer en val eruit op een glaze tafel gelukkig breekt deze niet.
En D en J zette de tafel weg en leggen mij op mijn poef.
Ondertussen lig ik gwn in de poef met mijn gezicht omlaag en begin op J te schoppen.
Dan begin ik heel luid jaaa jaaa jaaa te roepen ,
dan zet ik mij recht in de zetel en J geeft me een joint.
Ik herken dit niet en weet niet wat ik ermee moet doen
en laat het gwn tegen mijn zetel branden tot ze het afnemen.
Dan ga ik terug naar mijn badkamer om te pissen en zie een shampoo staan die ik met mijn vriendin heb gekocht in center parcs.
Ik krijg allerlei gevoelens en flashbacks van die vakantie en vindt het echt geweldig (als ik nuchter trg boven kom vind ik deze onder mijn bed).
Iets daarna wordt ik trg nuchter maar echt volledig nuchter
niet zo een uitloop zoals andere trips maar gwn bam nuchter.
Ik loop naar de ijskast en pak iets te drinken J en D geloven hun ogen niet en zijn echt blij dat ik terug ben.
Terwijl ik nuchter werd was het echt maf want ik zette mij recht uit de zetel en zag J opeens zitten.
Ik wist niet hoe hij binnen was gekomen ik wist niet dat hij er was
en ik dacht shit is de trip al voorbij ik kijk op de klok en het was 2 u s’nachts.

Zo dat was mijn verhaal het was echt moeilijk om dit neer te schrijven en hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen
grtzz G :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Zo te lezen hebben jullie een leuke trip gehad. :)

Alleen jammer dat het tripreport zo vol staat met taalfouten. Dat leest niet echt aangenaam.

spacelord

Wijs gebruiker
Lijkt me wel een toffe trip zo te zien, misschien wat aan de zware kant :grin:

En bij een volgend report misschien de zinnen wat vloeiender neerschrijven ipv heel kort zonder hoofdletters, dat leest een stuk moeilijker :P Mooi geschreven reports lijken vaak op een schoolopstel :grin:

Huggybear

Belezen gebruiker
DruG&Bass zei:

-wierrook klaargezet
Klinkt als een heerlijke setting, echt precies de muziek waar ik ook van hou, en de rest is ook nice. :stoned: Volgende keer wel wat duidelijker schrijver graag, want sommige stukken waren echt moeilijk te lezen. Al met al een mooi report :wave:

DruG&Bass

Newbie
spacelord zei:
Lijkt me wel een toffe trip zo te zien, misschien wat aan de zware kant :grin:

En bij een volgend report misschien de zinnen wat vloeiender neerschrijven ipv heel kort zonder hoofdletters, dat leest een stuk moeilijker :P Mooi geschreven reports lijken vaak op een schoolopstel :grin:

ja het was wel een leuke harde trip maar meer dan 2stuks zou ik niet aankunne denk ik.
volgend report zal ik mijn best doen maar na zoveel tekst had ik niet echt zin meer om op hoofdletters te letten :d
en schoolopstel was ik nooit echt goed in :grin:
11sept zijn mijn ouders weer weg en ik heb nog wat zegels :hearteyes: als ik zin heb maak ik dan mss ook een report :rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Huggybear zei:
DruG&Bass zei:

-wierrook klaargezet
Klinkt als een heerlijke setting, echt precies de muziek waar ik ook van hou, en de rest is ook nice. :stoned: Volgende keer wel wat duidelijker schrijver graag, want sommige stukken waren echt moeilijk te lezen. Al met al een mooi report :wave:

Leuk reportje! Wel wat lastig lezen soms inderdaad, maar kan er zelf soms ook niet altijd goede zinnen van maken. Goede voorbereiding ook, top! :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
Je bent van Belgie, aan je schrijfstijl te zien, neem ik aan :P ? 11 september is het Eargasm open lucht Goa vlakbij leuven :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
DruG&Bass zei:
ik heb het al een beetje aangepast is het beter ?
thnx voor al jullie reacties :grin:

Ja is al stuk beter weer respect, ziet er uit als een toffe trip nogmaals!

Piece!

DruG&Bass

Newbie
spacelord zei:
Je bent van Belgie, aan je schrijfstijl te zien, neem ik aan :P ? 11 september is het Eargasm open lucht Goa vlakbij leuven :grin:

ja :grin: jij ook?
goa is echt wel nice ben ook al naar veel feestjes geweest
met mijn vriendin en haar ouders :d
we gaan ergens in november ook naar een goa maar 11september is de enige dag die perfect is om te trippe en dat doe ik liefst thuis
op feestjes meer mdma of xtc ofzo lekker sociaal zijn :grin:
weet je soms nog datums van goeie goa's ?

spacelord

Wijs gebruiker
DruG&Bass zei:
spacelord zei:

we gaan ergens in november ook naar een goa maar 11september is de enige dag die perfect is om te trippe en dat doe ik liefst thuis

Ja ik ook, ben van Leuven.

gewoon goabase googelen daar staan de meeste wel op :wink:

DruG&Bass

Newbie
spacelord zei:
DruG&Bass zei:
spacelord zei:

Ja ik ook, ben van Leuven.

gewoon goabase googelen daar staan de meeste wel op :wink:

19nov gaan we naar acidparty in petrol :d maar goabase kijke we ook meestal zitte soms wel
vette feestjes bij :d

J0rrit

Badass junkie
Toffe trip maar gelukkig was D nog nuchter genoeg, als jullie allebei zon ontzettende mindfuck hadden was het misschien wel mis gegaan!

greets

LSDelicious

Experimenterende gebruiker
Het was een heftige avond ja :grin:

op een bepaald moment vroeg ik me af of ik zo hard aan het trippen was of hij , ik dacht dat ik me alles zelf inbeelde , raakte stilaan gevoel met realiteit kwijt & daarom een nuchter iemand opgebeld die dan is langsgekomen om me te kalmeren :)
Eenmaal die er was en zei dat met mij alles nog in orde was was ik wel ongeloofelijk blij, had anders wel redelijke bad trip kunnen worden (kleuren werden al donkerer, alles zag er wat negatief uit, etc.. )
Daarna niet echt meer op de trip gelet tot G terug op aarde was :grin:

Al bij al neem ik er toch liever 1 / 1.5 dan 2 ineens , waarschijnlijk binnen een paar jaar nog wel eens proberen maar dan wil ik toch liefst wat ouder/volwassener zijn :grin:

Bovenaan