• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD - 5 Years Psylence

geekos

Bewuste gebruiker
Ik ga hier eens het verhaal neerzetten van mijn eerste, en tot nu toe ook enigste, LSD-trip, die ik nooit of te nimmer zal vergeten

Drugs : LSD (dosis onbekend), wiet, 1 lijn zuiver MDMA
Plaats : 5 Years Psylence, goa-feestje, Gent; 06/09/2008
Meetrippende personen : B.

The original plan

Wanneer ik met B. afspreek is het duidelijk dat het nog moeilijk zal worden om ons originele plan waar te maken : een goa meemaken op MDMA. Eens aangekomen bij S. thuis zetten we ons rond de tafel waar al veel volk aan zit en beginnen spontaan een joint te rollen terwijl S. rustig coke tot zich neemt.
Wanneer ik vraag of hij de MDMA heeft kunnen regelen verontschuldigt hij zich diep maar hij heeft het niet kunnen regelen, "MDMA is moeilijk om aan te geraken". Och ja, niks aan te doen. Ik laat hem van de joint trekken en vraag of hij aan LSD kan geraken, geheel verbaasd antwoordt hij mij dat dat wel lukt maar dat het waarschijnlijk niet zo'n goed plan is om dat vanavond te nemen

Niet zo'n goed plan?

Och ja, we zouden wel zien. We roken de joints, snuiven B.'s twee resterende lijnen MDMA op en vragen S. de weg naar het feestje aangezien hij met de auto zou gaan. S. biedt echter aan om met ons mee te stappen wat mij best wel blij stemt, ik voel me goed en weet dat het samen met B. en S. nog een lange nacht kan worden. Al stappend zegt S. : "Veel liever met jullie mee te voet dan met dat speedhoofd in de auto kruipen". Daar had het speedhoofd niet van terug. Aangekomen blijkt er een fluo-vestje te staan aan de ingang van de lange baan naar de parking, gelukkig "no boys in blue".

Ingang

Na een hele eind te stappen komen we eindelijk op die verdomde parking bij de ingang. Na aan te schuiven komen we met z'n drieën aan de kassa waar blijkt dat S. de persoon achter de kassa kent en deze persoon ook LSD verkoopt. S. zegt echter niet dat wij acid nodig hebben, hij vertelt ons iets later dat hij een betere bron heeft. We gaan naar binnen en merken de enorme dark vibe die overheerst vanaf het moment dat je die deur binnenstapt, meteen is het pikdonker en staat de muziek vollenbak. Op het moment dat je terug naar buiten gaat is het net een oase van stilte.

Suikerklontje?

S. laat mij en B. even alleen om zijn vrienden te begroeten en uit te kijken voor de LSD. Slechts 10 min later zien we hem terug, in het midden van de donkere gang tussen de twee zalen. Stomverbaasd dat hij dit al geregeld heeft, verkoopt hij ons 2 suikerklontjes voor 6euro/stuk. Ik geef een briefje van 10 en zoek nog naar 2 euro maar dat hoeft niet voor S., ik zou hem strak wel eens een joint met hem roken. B. is geen afwachter en heeft zijn suikerklontje al op nog voor ik 10eur aan S. gaf, ik staar twijfelend naar mijn klontje

- Ik wil eerst mijn sigaret nog oproken
Wat doet dat er nu toe? Het is een suikerklontje, steek het maar gewoon in je bek
- Maar wat als mijn sigaret niet goed smaakt met dat chemische in mn mond?
Ja dan ben je een sigaret kwijt, dat is toch zo erg niet?
- Mja misschien niet maar ik wil ze eerst oproken

Ik steek het klontje in mijn mond en laat rustig smelten. Het smaakt gewoon naar suiker voor zover ik al iets kan smaken, so far so good

So far so good

Na nog een uur licht trippend op de MDMA een leuke goa set te horen (de andere room was core) besluiten we dat het tijd is om naar buiten te gaan en rustig een joint te roken. Als ik buitenkom staat S. daar die vraagt of alles nog in orde is en om het zeker niet te onderschatten. Ik vertel hem dat ik me nog altijd perfect voel

NET OP DAT MOMENT kickt de LSD in, ik zet me even aan het trapje en vertel B. dat het begint te werken en dat ik nu echt zin heb in een joint. We zoeken een windstille spot en vinden die bij een afgelegen soort deur van de zaal (2 massieve blokken met een spleet tussen maar geen handvat dus NIET OPEN TE KRIJGEN). Met de massieve bass van de core stage rondom ons rolden we beiden een joint.

Na 10min zitten kickt de LSD volledig in en ben ik bezeten door de bass rondom mij, het is alsof ik de geluidsgolven zelf analyseer, alsof ik de muziek zie in equalizer-vorm. B. begint ook te flippen en bemerkt opeens dat het hek naast ons, dat daar zonder reden staat (tegen een muur), beweegt. Ik ben het volledig met hem eens, dit was geen normaal hek, het beweegde volledig mee met de bass en veranderde steeds van kleur. Opeens hebben we door dat er nog trippers op onze spot zijn wanneer iemand zegt : "Wil er iemand een jointje ruilen voor een lijn keta?" Ik en B. beginnen spontaan te lachen, de 2 mannen die om de joint vroegen ook :wink:

Ik voel me goed maar enorm raar, het enige wat ik kan doen is lachen lachen en nog eens lachen. Wanneer ik dan B2. en R. zie toekomen ben ik blij dat er nog andere bekenden zijn, ik lach me weer eens kapot omdat ook zij denken dat de 2 massieve blokken naast ons de ingang zijn.

B2. zet zich nog even bij ons terwijl R. alvast naar binnen gaat. Net op hetzelfde moment als mij vraagt B. aan B2. of hij een joint voor hem wil rollen : we lachen ons beide weer kapot. We vertellen B2. dat we LSD genomen hebben en hij raadt ons aan het voorzichtig aan te doen, hij zou bij ons blijven om wat op te passen.

Binnen? Nahhhhhh

B2. stelt voor om naar binnen te gaan, en ik waag een poging. Binnen is het echter veel te zwaar voor mijn mindfucked hoofd en kan ik het niet langer dan 5min volhouden. B. meetrekkend gaan we weer naar buiten, joints roken op onze spot.

En daar zitten we dan, stuikend aan 100/u op dat hekken en de enorme bass rondom ons. Ik herhaalde steeds "Als ik S. terugvind ga ik hem ook eens een suikerklontje laten opeten, wat is dit fucking heavy shit!" Maar ik ken B. goed en ben niet bang, ik weet dat de trip gedaan is wanneer hij gedaan is en heb de volgende dag niets te doen

Na opnieuw lang rol- en precisiewerk krijgen we 2 joints toe waarop we besluiten om eens rond de parking te lopen. Wanneer we net ongeveer op het midden van de parking staan horen we een ambulance. B. en ik voelen de slechte vibes zo komen als we zien dat de ambulance oprijdt en we haasten ons meer naar de buitenkant van de parking om toch maar niet de ambulance te hoeven zien.

De joints zijn op, de ambulance weg en we keren terug naar de vertrouwde spot. Nog steeds die zware bass volledig rondom ons die onze kop volledig zot maakte. Onder een camion zien we een groepje van 3 mensen zitten, het lijkt net of ze zich verschuilen voor ons en op de loer liggen als leeuwen voor hun prooi.

retro style

Na de eerste interventie van de ambulance wordt het vaag, hoogstwaarschijnlijk hebben we gewoon joints zitten roken de hele tijd en zijn B2., S. en R. nog verschillende keer langsgekomen om te checken of alles wel ok was. Om 6u horen we ineens geen zware bass meer rondom ons en ik voelde me bevrijd , BEVRIJD!!!
Ik en B. gaan naar binnen en horen dat er in de core room zalige retro muziek met harde bass begonnen is, volgens S. een truckje om de zware feesters vroeger buiten te krijgen.
Mij en B. ging je in elk geval niet vroeger weg krijgen, het was FANTASTISCH. De muziek was ideaal om op te feesten, ik voelde me opeens heel goed, de beelden op het scherm achter de dj vond ik zelfs niet eng meer. Heel mijn avond heb ik gewacht en het werd beloond, ik en B. hebben nog even een plezante tijd gehad in die core room om daarna te besluiten dat het wel welletjes geweest is

2 west-vlamingen

De bus of bellen naar R. of we met de auto meekunnen? Tjah, na zo'n trip had ik echt geen zin om in een auto te zitten, ik wou de bus nemen en in gent ergens een bakker zoeken voor lekkere chocoladekoeken en ergens in een parkje nog een joint roken. Terugstappend op de lange baan die naar de parking leidt zien we voor ons een groepje van 3 al strompelend ook teruggaan richting grote baan.
In de andere richting zien we 2 mensen in bloot bovenlijf en met grote snelheid op ons afkomen, tegen de 3 voor ons klinkt plots in plat West-Vlaams "En goan e, tis nog ni gedoan, go moar noar huis jongens, 't fiest is nog ni gedoan."

Tegen ons zeiden ze niets en ik betwijfel of ik ook maar iets teruggezegd zou hebben op dat moment, feit is wel dat als ik niet op LSD zit en een west-vlaming dat tegen mij zegt in gent dat ik hem met zijn bakkes op de grond poef en eens goed in zijn oor roep : "GIJ VUILE WEST-VLAMING, MAAKT DA GE IER ME U DOMME REET UIT GENT VERDWIJNT OF MAAKT DAT GE TENMINSTE EEN HOOFDDOEK DRAAGT ALS GE HIER RONDLOOPT!" :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Voila this is my story, LSD is een zotte drug en ik ga zeker goed nadenken voor ik het nog eens doe maar ik denk wel dat er nog een volgende keer komt :wink: :grin:

KoxBox

Badass junkie
Lekker reportje, leest goed weg. LSD is inderdaad een fijne drug die je niet mag onderschatten. En met die west-vlaming ben ik het met je eens :grin:.

geekos

Bewuste gebruiker
tjah, waren echt wel 2 zotten :tongueout: hoe ze daar nog om 8u 's morgens toekwamen al huppelend, zal toch ook niet zuiver geweest zijn

Drientje

DF-koning
Wat is dat toch met die verdeeldheid in België. Jammer want ik ken hele leuke West-Vlamingen en hele leuke Oost-Vlamingen die prima met elkaar op kunnen schieten. Gelukkig maar :grin: .

geekos

Bewuste gebruiker
maar ik kan goed met ze opschieten over het algemeen, ze zijn ongelooflijk grappig
dat zal je wel (of net niet) verstaan als je al eens een halfuur lang tegen een west-vlaming gesproken hebt :)

en wij Belgen zijn niet verdeeld, waarom denkt iedereen dat toch? :confused: Er is gewoon een klein meningsverschil, that's all

MCHZK

Belezen gebruiker
haha ik heb in gent ook zo iets voorgehad
ik kwam van het steegske rond 8 u s'ochtends

komen er 3 skinheads langs ons gestapt , supersnel en roepend dat we moesten blijven feesten :grin:

Bovenaan