LSD & Autisme

LSD + autisme = Goed idee?

• Ja!

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee!

• Wij eisen onderzoek!

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Goed plan vogel!
Echt, ik denk dat je daar vééééél beter op je plek bent, ik denk dat je overal heel veel gelijkgestemden vindt behalve hier.
ALSJEBLIEFT verhuis naar partyflock!
:wave:

azgaza

Badass junkie
Ik ken twee mensen met een aan autisme verwante stoornis (asperger), twee van mijn beste vrienden, en die zijn niet vergiftigd en niet ziek, ze zijn lichamelijk niet eens zwak.. voor het topic zijn ze helaas niet heel relevant, want één van hen heeft een zeer zwaar schizofrene vader en blijft uit voorzorg van de drugs af en de andere heeft er weinig tot geen intresse in, die heeft wel eens geblowed, en dat vond hij wel leuk, maar daar bleef het bij. Toch denk ik dat deze mensen, en ik ken ze echt best goed, er best tegen zouden kunnen (uitgezonderd de mogelijke schizofrene aanleg van een van hen), ik denk dat ze puur door autistisch te zijn er heus niet slechter mee om zouden kunnen gaan, denk wel dat ze nóg beter op set en setting moeten letten dan ´normale´mensen.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Drientje zei:
@ vogel, waarom schrijf je geen scriptie en leg dat voor aan de raad van bestuur van de 2e kamer?

Dan moet ie eerst leestekens leren gebruiken, anders lezen ze het niet bij de Kamer hè... :wink:

Drientje

DF-koning
Pak Suiker zei:
Drientje zei:
@ vogel, waarom schrijf je geen scriptie en leg dat voor aan de raad van bestuur van de 2e kamer?

Dan moet ie eerst leestekens leren gebruiken, anders lezen ze het niet bij de Kamer hè... :wink:
Ah true! Het was ook meer bedoeld dat ie dan heel erg bezig zou zijn en ons niet meer lastig valt.... :wink:

L

Lid 6909

Gast
azgaza zei:
Ik ken twee mensen met een aan autisme verwante stoornis (asperger), twee van mijn beste vrienden, en die zijn niet vergiftigd en niet ziek, ze zijn lichamelijk niet eens zwak.. voor het topic zijn ze helaas niet heel relevant, want één van hen heeft een zeer zwaar schizofrene vader en blijft uit voorzorg van de drugs af en de andere heeft er weinig tot geen intresse in, die heeft wel eens geblowed, en dat vond hij wel leuk, maar daar bleef het bij. Toch denk ik dat deze mensen, en ik ken ze echt best goed, er best tegen zouden kunnen (uitgezonderd de mogelijke schizofrene aanleg van een van hen), ik denk dat ze puur door autistisch te zijn er heus niet slechter mee om zouden kunnen gaan, denk wel dat ze nóg beter op set en setting moeten letten dan ´normale´mensen.

zo denk ik er ook over

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
azgaza zei:

zo denk ik er ook over

Lijkt me alsnog een slecht plan, ik heb aardig mentaal stabiele mensen al aardig zien freaken... Die kunnen alles alleen nog enigzins relativeren, denk dat het voor veel autistische mensen echt te heavy is. Zouden beter wat mdma kunnen nemen als ze dan toch effe lekker willen spacen. Vaak zijn deze mensen sociaal ook niet echt sterk, en je kan ze ook moelijk alleen een dikke zegel geven :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Het verschilt natuurlijk gewoon aan de vorm van autisme en de intensiteit.
Ik heb het syndroom van asperger, maar persoonlijk trip ik heerlijk weg op aardig wat mics LSD.

Maar zoals azgaga al schreef probeer ik altijd de perfecte mindset / setting te creëren, dat is wel belangrijk voor me.

Ik ken genoeg mensen zonder autisme waarvan ik denk dat ze het beter niet kunnen doen, en er zijn genoeg autisten die als het aan hun ligt elke week trippen.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Mathijs zei:
Het verschilt natuurlijk gewoon aan de vorm van autisme en de intensiteit.
Ik heb het syndroom van asperger, maar persoonlijk trip ik heerlijk weg op aardig wat mics LSD.

Maar zoals azgaga al schreef probeer ik altijd de perfecte mindset / setting te creëren, dat is wel belangrijk voor me.

Ik ken genoeg mensen zonder autisme waarvan ik denk dat ze het beter niet kunnen doen, en er zijn genoeg autisten die als het aan hun ligt elke week trippen.

Sluit me bij jou aan, als je stabiel bent, gewoon doen.

TrippyShit

Badass junkie
Idd, je kan spiritueel denken of hoe je ook denkt. Maar dit gaat toch wel wat te furr.
Autisme = sjamanisme? Wtf? Weet je zeker dat je autisme hebt en niet gewoon gek bent? Ik zou je laten onderzoeken als ik jou was. Maarja zulke mensen denken zelf vaak dat ze niet gek zijn, maar de de rest gek is. Blijkt ook weer uit zijn posts.

vogel

Bewuste gebruiker
http://www.soulsofdistortion.nl/

klik op download bovenaan voor het boek in pdf (ontheemde zielen ontwaken, een samengaan van wetenschap en spiritualiteit)

hier nog wat goede info over LSD
http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd

ja ik weet zeker dat ik geen autisme heb
dat zeggen hun wel en dat dat zeker zo is
shit hhee ik zou toch bijna verdwalen als ik autist word genoemd

Bij sjamanisme leef je meer vanuit innnerlijke wijsheid (geweten)
sjamanisme is een ondogmatische vorm van het beleven van spiritualiteit
der is veel ruimte voor persoonlijke creativiteit
ik ben gewoon sjamaan, hippie (indigo) geworden door die giftige troep
alleen ik wist dat niet zo goed, ik leefd wel als zo maar onbewust
ja dat zijn nog is inzichten he ?
ja echt in een paar uur dacht ik alles in één keer...
en normaal dacht ik het al maar dan in flarden,
omdat hun me autist noemen
en toen kwamen de PaddOs en de LSD en dankzij deze spirituele middelen weet ik nu dat ik indigo of sjamaan of hippie of rastafarian, want tja heb ook hekel aan alchohol,
dus dankzij de PAddoS en de LSD is de autist gewist en ben ik een Sjamaan dor de amalgaam
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kijk als je tripmiddelen als LSD en PaddOS enz neemt sluit je je eigenlijk aan bij de gebruiken van sjamanistische samenlevingen.
Hallucinogene planten vormen het onweerlegbare bewijs dat er een fysiologische basis
.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
(werking) bestaat voor de bewustzijnstoestanden van de sjamaan,dromen trance..
Ook bij muziek maken, dans ,of vasten ,of een gebrek aan slaap,kan deze veranderde bewustzijnstoestand ontstaan
de manier verklaart niet de inhoud en emotionele kleur van de bewustzijnstoestand.

voor de sjamaan zijn planten (middelen) eigenlijk spirituele leer(doel)middelen
wat de plant laat zien is geen afwijking van de werkelijkheid, maar
een ware werkelijkheid die normaal voor het gewone bewustzijn verborgen is

bij het gebruik van dit soort middelen waarbij LSD dus ook hoort
raken je hersenen op een andere frequentie
dit gebeurd ook als je slaapt en droomd,
onze lichaamseigen serotonine word omgezet in het slaaphormoon melatonine
wat dan later als je slaapt verder word omgezet in het lichaamseigenhormoon dimethyltryptamine (DMT) en daarvan ga je dromen
in ayahuasca zit ook DMT en paddo,s en LSD zijn gelijksoortige stoffen met gelijksoortige werking (maar als je die stoffen neemt dan ga je dus dromen als je wakker bent)
die bepaalde frequentie waar je dan op komt, dat schijnt ook de zelfde frequentie (trilling)
te zijn van onze aarde , deze trilling word vooral door bomen versterkt
deze trilling word ook wel de hartslag van moeder aarde genoemd
dus als we op deze frequentie zitten door dromen of trippen kunnen we ons dus verbonden voelen met de natuur, en makkelijker de echte werkelijkheid aanschouwen, geesteswereld,energievelden,

Shumann-resonantie, een frequentieresonantie van ongeveer 8 Hertz die
voorkomt tussen de bovenste lagen van de atmosfeer en de aardkorst. Het wordt
ook wel Gaia’s hartslag genoemd.
De Schumann-resonantie is op de één of ander manier aan menselijk bewustzijn
gerelateerd omdat de hersengolven in hetzelfde frequentiedomein werken.
Ruimtevaartuigen van de NASA zijn allemaal voorzien van een instrument dat de
natuurlijke Shumann resonantiefrequentie simuleert. In de begindagen van de
ruimtevaart ontdekte de NASA al vroeg dat astronauten gedesoriënteerd raken en
gestresst werden wanneer ze afgesloten raakten van de Shumann-resonantie. Wij
mensen zijn er afhankelijk van.
Daniel Winter demonstreerde dat de bomen in het bos als een reusachtige
antenne werken die de Shumann-frequentie oppikken en versterken. Eenmaal
aangesloten op de Heart Tuner viel het hem als eerste op dat de ECG en EGG van
de yogi coherent waren, hetgeen ook te verwachten was uit eerdere
experimenten. Hij ontdekte echter ook dat de hersengolven en hartslag van de
yogi coherent geworden waren met de Shumann-resonantie van de aarde zelf!
Hij heeft met dit experiment aangetoond dat wanneer we liefde ervaren en
voelen, we afstemmen en één worden met de natuur zelf. Daniel Winter gelooft
nu dat al het biologische leven afhankelijk is van de Shumann-resonantie als een
draaggolf, de lange Phi-golf, om hierop elektromagnetische Gulden golven te
kunnen vormen. Mensen kunnen op deze wijze afstemmen op het biologische
leven en op Moeder Aarde zelf. De hartslag van onze planeet is immers de
Shumann-resonantie. Het zou wel eens de verklaring kunnen zijn waarom een
wandeling in de bossen zo verfrissend kan zijn en waarom mensen graag tijd
doorbrengen in de natuur. Zo wordt nu aangenomen dat het compleet afgesloten
zijn van de Shumann-resonantie op grote hoogten in een vliegtuig waarbij de
romp fungeert als een grote kooi van Faraday, wel eens zou kunnen bijdragen
aan het effect van een jetlag.
Daniel Winter waarschuwt voor de gevaren van elektromagnetische smog in onze
biosfeer, het interfereert destructief met het biologische leven zelf en kan
uiteindelijk kanker veroorzaken. We hebben ons van de natuurlijke Shumannresonantie
en de energieën van het aardraster afgesloten door ons te verstoppen
in betonnen gebouwen en door de groene wouden, de antennes die de Shumannresonantie
versterken, te vernietigen. Het elektriciteitsnetwerk in de Verenigde
Staten voert stroom af naar de aarde en veroorzaakt de ergste vorm van
elektromagnetische vervuiling die mogelijk is en volgens Dan Winter moet deze
activiteit onmiddellijk gestaakt worden!

We now know that the pineal gland has extremely important functions. It influenc es the workings of our immune system and the secretion of hormones. The pineal gland translates environmental information, such as light or temperature, into signals that are transmitted to other parts of our brain and body. This is mainly achieved through the cyclic secretion of these tryptamine neurotransmitters. We also know that each stage of the circadian rhythm cycle has a corresponding predominant neurotransmitter and associated brain wave frequency measured in cycles per second or Hz. The frequency known as theta (~7 - 9Hz) is associated with stage 5 REM sleep, which is the stage known to be predominated by the methylated tryptamines; 5-MEO-DMT, DMT, 5-HO-DMT, Harmine, & Harmaline. In the 1950''s a man named Henry Schumman measured the earth''s average magnetic resonance. He found it to average ~7.83Hz. At this point I must in all honesty announce a departure from science, because t he methodology or mythology of science has not as of yet to my knowledge confirmed (or denied) what I am about to say. This is also the point where indigenous knowledge about hallucinogens and science can come to an agreement. Is it possible to believe that the similarity between the associated frequencies is not just a coincidence? Dr. Lovelock''s now famous Gaia hypothesis says the earth is alive and intelligent. Could these plants and the biochemistry they contain be considered communication pheromones allowing various species to align themselves with the Gaian mind? Are the entheogenic tryptamines essential nutrients similar to essential amino acids? Are we communicating at the cellular level with the planet on a daily basis? Have indigenous cultures through the use of plants like Anadenanthera; found a way to align their intent with the higher intent of the planet.
http://www.lila.info/document_view.phtml?document_id=89
( (bron) laatste alinea )

:grin: :confused: :P :wink: :hearteyes: :wave: :grin: :P :wink: :hearteyes: :wave:
viewtopic.php?f=8&t=9735&hilit=wie+snapt+vogel

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Sorry vogel maar ik vind jou standpunt erg naief :) no offense, ik zie gewoon totaal geen aanleiding om het te geloven

vogel

Bewuste gebruiker
iedereen kan op dezelfde bewustzijnstoestand komen als de sjamanistische indianen
iedereen kan dus zeg maar sjamaan zijn, of net zo spiritueel bezig zijn als de indianen
middelen als LSD enzo, maar ook bv muziek maken
kunnen er bij helpen om in die bewustzijnstoestand te komen
hallucinaties zijn het niet, het is de heilige geometrie die zit opgeslagen in je pijnappelklier :grin:
Funkmaus geloof jij nou maar in je eigen trippies :wave:

http://www.hooggevoelig.nl/drupal/?q=node/238
Kunnen kinderen over hun autistische eigenschappen heen groeien? “Echte kernautisten zullen nooit genezen. Voor hooggevoeligen geldt dat ze er vooral in het begin van hun leven last van hebben. Ze leren om te gaan met hun angst, ze leren hun weg te vinden in de maatschappij. En dan kan het gebeuren dat hun hooggevoeligheid een kwaliteit wordt. Vaak denken ze in beelden en hebben ze een buitengewone sensitiviteit voor contact tussen mensen ontwikkeld.”
Veel briljante geesten en kunstenaars kunnen (postuum) gerekend worden tot de hooggevoeligen. Voor zijn boek heeft Lemmens de biografieën bestudeerd van Bob Dylan en Albert Einstein. Onafhankelijke genieen, met hooggevoelige en autistische trekken. “Dylan bijvoorbeeld is iemand die zich niet bindt. Hij heeft de ene vrouw na de andere, is altijd on the road. Hij is een zwerver, vindt geen plek en is constant in gevecht met zijn publiek. Einstein had een heel eigen manier van leren. Op school was hij geen hoogvlieger, hij heeft zijn eigen lijn gevolgd. Praten over zichzelf kon hij niet. Hij was nuchter en sceptisch. Alleen in zijn vioolspel kon hij zijn gevoelens kwijt.”

(The ancient secret of the Flower of Life; Drunavalo melchizedek)
Another major point in the human body is the pineal gland, located almost in the center of the head, which is a huge factor
in consciousness. This gland has degenerated from its original size, comparable to a ping-pong ball, to its present size, that of
a dried pea, because we forgot how to use it a long time ago—and if you don’t use it, you lose it.
Pranic energy used to flow through the center of the pineal gland. This gland, according to Jacob Liberman, author of Light,
the Medicine of the Future, looks like an eye, and in some respects it is literally an eyeball. It’s round and has an opening on one
portion; in that opening is a lens for focusing light. It’s hollow and has color receptors inside. Its primary field of view—though
this has not been determined scientifically—is upward, toward the heavens. Just as our eyes can look up to 90 degrees to the
side from the direction they face, the pineal gland can also “look” as much as 90 degrees away from its set direction. Just as we
cannot look out the back of our heads, the pineal gland cannot look down toward the Earth.
Held inside the pineal gland—even in its shrunken size—are all the sacred geometries and understandings of exactly how
the Reality was created. It’s all there, in every single person. But these understandings are not accessible to us now because
we lost our memories during the Fall, and without our memories we started to breathe differently. Instead of taking in prana
through the pineal gland and circulating it up and down our central tube, we started breathing it in through the nose and mouth.
This caused the prana to bypass the pineal gland, which resulted in our seeing things in a totally different way, through a
different interpretation (called good and evil or polarity consciousness) of the One Reality. The result of this polarity consciousness
has us thinking that we’re inside a body looking out, somehow separated from what’s “out there.” This is pure illusion. It
feels real, but there is no truth at all to this perception. It’s merely the view of reality we have from this fallen state.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ieder zijn meug, sprak de boer en neukte zijn zeug :)

Zolang jij jezelf er goed bij voelt vind ik het prima vogel :)

vogel

Bewuste gebruiker
4. Gewonde Genezers van de Ziel.De sjamaan als archetypische held

Bepaalde individuen worden verkozen tot sjamaan. Dit is het vierde kenmerk van sjamanisme dat besproken zal worden. Sjamanisme is weliswaar te verdelen in twee categorieën, namelijk erfelijk en inspirationeel sjamanisme. Maar zelfs binnen families van sjamanen moet de toekomstige ziener tekenen van aanleg vertonen of een roeping uit de veronderstelde geestelijke wereld ontvangen. Inspirationele sjamanen worden vaak opgenomen en geïnitieerd door erfelijke sjamanen (Tedlock, 2005, 22).

Het leven van sjamanen is vaak verre van gemakkelijk. Psychisch en/of lichamelijk lijden gaan vooraf aan de roeping tot sjamaan. En tijdens hun werk nemen zij het leed van anderen op zich. Het archetype dat als het ware geactiveerd wordt in hun psyche is dat van de wounded healer of gewonde genezer. Dit is geen beeld van passief lijden. Het symboliseert de positieve integratie van leed als bron van creativiteit. De gewonde genezer is een personifiëring van compleetheid en als zodoende een verschijningsvorm van het zelf, de goddelijke verlichte eenheid binnen de psyche. Een symbolische dood gaat vooraf aan dit gegeven.

Het overwinnen van een psychische crisis kan vergeleken worden met een persoonlijke initiatie. Aanstaande sjamanen worden vaak herkend aan hun overgevoeligheid. Dit heeft niets van doen met hysterie of schizofrenie, zoals vroeger soms werd geopperd om de persoonlijkheid van sjamanen in westerse medische kaders te plaatsen. Natuurlijk komen in sjamanistische culturen dergelijke psychische stoornissen voor, maar sjamanen moeten ook een hoge graad van intelligentie en standvastigheid hebben om hun opleiding te kunnen voltooien. Hun geestelijk lijden komt voort uit het opbloeien van een verlichte identiteit.

Sjamanen passen in de rol van de wounded healer. Het aanvaarden van deze rol is echter moeilijk omdat het ambt van sjamaan een graad van ‘anders zijn’ met zich meebrengt. En men moet ook psychisch evenwichtig zijn om de confrontatie met geestelijk en lichamelijk lijden te kunnen dragen. Daar komt dan nog eens het plichtsbesef bij, want sjamanen vormen de levende connectie tot de mythische realiteit en zijn verantwoordelijk voor het welzijn van hun stam of volk.
http://www.cgjung-vereniging.nl/html/knoops.htm

vogel

Bewuste gebruiker
Nog Meer VogelPoep

viewtopic.php?f=37&t=18265
Research Chemicals''''''''Zo zoek je goed''''''''
over Thimoresal, Amalgaam en fluor,,,
volledig spreekrapport van Andrew Wakefield over de BMR vaccinatie,, en
volledig spreekrapport van Boyd haley, over Thimoresal (kwik)

viewtopic.php?f=19&t=18952
Opiaten'''''''''''''Prikkie ?'''''''''''''''''''
over vaccins en ,,opgelicht en misleid worden door het gekkehuis

viewtopic.php?f=5&t=18784
LSD,''''''''''te jong voor lsd?''''''''''
over dood en wedergeboorte van sjamanen,,
De initiatieziekte,en de gewonde (vergiftigde) genezer,,
Chck die filmpje daar ook van tegenlicht van rapper colin,, Zo zie je de betekenis van sjamanisme in de moderne tijd,,

dit was zo ongeveer;;; het kwik+fluor=sjamanisme verhaal,, ik heb het idee dat het verhaal nog niet compleet is, en daardoor vanzelfsprekend onbegrijpbaar is voor gezonde mensen,,
Volgend jaar;;over;,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Epilepsie,MultipleSclerose,,,,
,,,Heilige geometrie en Synesthesie in het hoofd van de autisten (sjamanen)

Synesthesie en beelddenken
Een beelddenker maakt ook vaak gebruik van één-of-andere vorm van synesthesie. Bijvoorbeeld kan een combinatie van gehoor en zicht naar waarnemingen speuren, om bepaalde denkbeelden te bevestigen. ***Mensen met deze 'hyper-sensorische ingesteldheid' nemen vaak meer waar dan mensen zonder deze 'afwijking'. De wisselwerking van het duidelijke waarnemen en de efficiënte verwerking ervan, is veelal de basis voor beelddenkers.

ook tripmiddelen als LSD zorgen eervoor dat de zintuigen door elkaar heen vloeien (Synethesie)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoog_sensitief_persoon ***

http://nl.wikipedia.org/wiki/Synesthesi ... _zintuigen

aapkut

Badass junkie
Een maat van me heeft ook een lichte vorm van autisme maar met paddo's is het altijd goed gegaan :) ik heb zelf nooit (jammer genoeg) LSD op maar als ik hier zo lees lijkt het wel een beetje op elkaar.

vogel

Bewuste gebruiker
wobble zei:
Een maat van me heeft ook een lichte vorm van autisme maar met paddo's is het altijd goed gegaan :) ik heb zelf nooit (jammer genoeg) LSD op maar als ik hier zo lees lijkt het wel een beetje op elkaar.

Een maat van me heeft ook een lichte vorm van spiritualiteit,,,
Hij voeld zich ook vet opgelicht,, door de diagnose autisme,,,
Me brein is uitgehongerd door de kwik ende fluor,, nou zit ik aan de vitamine b12 om me myeline in me brein te herstellen,,,, me lijf is ook uitgehongerd,, me buik kan die gifzooi niet meer aan,,ik moet van die gifzooi af,, ayahuasca AYAhuasca, AYAhuasca, reinig mijn

http://www.niburu.nl/index.php?articleid=18198

De oudere kinderen (grofweg van 7 tot 25), ook wel de 'Indigo Kinderen' genoemd, hebben een aantal kenschetsende overeenkomsten met de Kristallijne Kinderen. Beide generaties zijn hooggevoelig en paranormaal begaafd en hebben belangrijke levensdoelen. Het belangrijkste verschil is hun karakter. Indigokinderen hebben een strijdkrachtige mentaliteit, omdat hun gezamenlijke doel het neerhalen van oude systemen is die ons niet langer dienen. Zij zijn hier om de overheid, het onderwijs en legale systemen die niet integer zijn, te vernietigen. Om deze taak te realiseren, hebben ze driftbuien en een vastbesloten wil nodig.
De conformistische volwassenen die verandering weigeren, begrijpen deze Indigokinderen vaak verkeerd. Ze plakken op hen vaak het etiket van 'Attention Deficit with Hyperactivity Disorder (ADHD) of Attention Deficit Disorder (ADD). Het is betreurenswaardig dat deze Indigokinderen, als ze medicijnen krijgen, vaak hun prachtige gevoeligheid, spirituele gaven en strijdvaardige energie verliezen. Er is uitvoerig geschreven over deze Indigokinderen in mijn boek 'De zorg voor en het voeden van Indigokinderen' en in 'De Indigokinderen', geschreven door Lee Carroll en Jan Tober (beiden uitgegeven door Hay House).

Medische wetenschap zegt;;; PDD-NOS
Pervasive Developmental Disorders-Not otherwise Specified,,
Pervasieve Ontwikkelings Stoornis Niet Nader Omschreven,,

lekker makkelijk he,, niet nader omschreven,, vuile leugenaars,,,oplichters,,

Vogel zegt;;;;;;;;Sjamanisme
Sjamanistisch Spiritueel Leven-Wel Nader Omschreven; SSL-WNO
vogel heeft het in deze topic zowel medisch als spiritueel gezien Wel Nader Omschreven,,

Ape

Badass junkie
Hoi,
Ik ben 19, heb pdd-nos (vorm van autisme)
Ik heb dus afgelopen weekend 200 miligram (verbeter me als het niet klopt, het was 1 zegel, ik weet zo niet welke het waren, het was een vrouw die haar tong uitstak op het grote vel)
lsd gebruikt, de kamer versiert, leuke muziek aan, philips ambilight van zolder gehaald (dat ding is geniaal als je aan het trippen bent) en wat lekkers neergezet(oftewel even het handboek gelezen).
Ik voelde me te gek, en de rest ook.
Er waren nog 2 andere vrienden, eentje had ook pdd-nos, en eentje asperge (redelijk zware vorm van asperge) maar we voelden ons alllemaal wauw.. nou weet ik niet hoe het met anderen zit iedereen is verschillend.... maar ik denk niet dat het kwaad kan autisme + lsd, zolang je maar niet teveel doet.
Nou dat was mijn mening, /tjuus

Drientje

DF-koning
Goed dat je je goed voelde. LSD opent deurtjes in je hoofd die normaal gesloten blijven of heel veel tijd kosten om te openen. Alleen die deurtjes gaan niet zachtjes open, ze worden open gescheurd en soms is dat pijnlijk of te veel voor sommige mensen.

LSD komt in micogrammen, niet in milligrammen, dus nog een cijfer achter de komma extra.

Veel tripplezier gewenst in de toekomst.

X Drientje

Ape

Badass junkie
Drientje zei:
Goed dat je je goed voelde. LSD opent deurtjes in je hoofd die normaal gesloten blijven of heel veel tijd kosten om te openen. Alleen die deurtjes gaan niet zachtjes open, ze worden open gescheurd en soms is dat pijnlijk of te veel voor sommige mensen.

LSD komt in micogrammen, niet in milligrammen, dus nog een cijfer achter de komma extra.

Veel tripplezier gewenst in de toekomst.

X Drientje
dus 1 miligram is dus 1000 microgram?

ontopic: het lijkt me dus verstandig dat mensen met een vorm van autisme, die niet kunnen relativeren, en geen inlevingsgevoel hebben, dus beter geen lsd kunnen gebruiken?

Drientje

DF-koning
^precies, ik kan niet beslissen voor mensen met geestelijke ziekten maar er wordt vanuit medisch oog gezien, ernstig afgeraden lsd te gebruiken als je niet geestelijk in orde bent of aanleg hebt voor psychoses.

vogel

Bewuste gebruiker
Meer als de helft van de autisten schijnt buikklachten te ervaren,, door een verzwakte weerstand,,
Autisme is niet alleen een psychische ziekte,, maar ook een ziekte van het immuunsysteem,,
blijf daarom uit de buurt van dingen zoals xtc en speed, amfetamines zijn vernietigend voor iemand met een zwakke buik,,,

http://www.jankraak-taichitao.nl/conten ... na_id=1069

Voed je brein met vitamine B12,,, word je minder autistisch of minder hyperactief,,
LSD maakt je niet gek,,, je bent al gek gemaakt door kwik en fluor en vaccins,,
Gebruik ook nooit geen anti-aanbak-laag-pannen,, meer,,, alleen die van keramiek ofzo zijn goed ..,,, die teflon zwarte laag pannen, kan je beter uit het raam gooien,,
LSD breekt geen Chromomsomen af,, vezwakt niet het immuunsysteem zoals kwik en fluor doen
amfetamines kunnen je vezwakte immuunsysteem zo een klap geven dat,,je immunologisch gastrointestinaal gezien blijft hangen,,dat is dus gewoon misselijk vermageren,
Doe dan maar LSD,, dat is veilig,, voor geest en lijf, tenzij je je niet aan de rituele context Houd die horen bij het gebruik van zulk soort spirituele middelen,
Met andere woorden,, trip gewoon verstandig,, LSD is geen feestmiddel

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1518 ... t=Abstract
Immunomodulatory and antimicrobial effects of some traditional chinese medicinal herbs: a review.

vogel

Bewuste gebruiker
Astragalus gummifer Tragacanth Adaptogen 2 3
Astragalus membranaceus Huang Qi Adaptogen 0 5
Baptisia tinctoria Wild Indigo Adaptogen 1 3
Centella asiatica Gotu Kola Adaptogen 2 5
Chamaelirium luteum Blazing Star Adaptogen 0 3
Codonopsis pilosula Dang Shen Adaptogen 2 3
Codonopsis tangshen Chuan Dang Adaptogen 0 3
Codonopsis tubulosa Adaptogen 0 3
Echinacea angustifolia Echinacea Adaptogen 0 5
Echinacea pallida Cone Flower Adaptogen 0 5
Echinacea purpurea Echinacea Adaptogen 1 5
Eleutherococcus senticosus Siberian Ginseng Adaptogen 2 5
Eleutherococcus sessiliflorus Adaptogen 2 3
Lepidium meyenii Maca Adaptogen 5 3
Panax ginseng Ginseng Adaptogen 2 5
Panax quinquefolius American Ginseng Adaptogen 1 3
Rhodiola rosea Rose Root Adaptogen 2 3
Salvia multiorrhiza Dan Shen Adaptogen 0 3
Withania somnifera Ashwagandha Adaptogen 1 3

planten om het immuunsyteem te helpen

Adaptogen: Helps the body 'rise' to normal stress situations, thus preventing the many chronic degenerative diseases. (19)
http://www.pfaf.org/database/search_use.php?K[]=Adaptogen
deze link werkt dus niet,, zelf zoeken dus naar ''adaptogen'' en ''depurative''
http://www.pfaf.org/leaflets/med_uses.php
chck ook deze planten bij '' Depurative:'''om te ontgiftigen
Depurative: Eliminates toxins and purifies the system, especially the blood. (197)

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:

jezus wat een zinlose opmerking
ik probeer hier mensen te helpen met medicinale planten,, niet met jezus,,

Autism is a neurodevelopmental disorder characterized by problems with social interactions, impaired verbal and non-verbal communication and a pattern of repetitive behavior with narrow, restricted interests. Boys are more likely than girls to have autism. Though the exact cause for autism is unknown, genetics plays an important role, and environmental, immunological and metabolic factors may have a contributory role.
Autoimmune diseases are illnesses which occur when the body's tissues are attacked by its own immune system. The Ayurvedic treatment of scleroderma hence first focuses on regulating the immune system by using medicines like Ashwagandha (Withania somnifera), Shatavari (Asparagus racemosus), Guduchi (Tinospora cordifolia), Yashtimadhuk (Glycerrhiza glabra), Pippali (Piper longum), Rasna (Pluchea lanceolata) and Manjishtha (Rubia cordifolia).

The basic principles of Ayurvedic treatment can be put to judicious use in treating dyslexia. Brain dysfunction, which is the root cause of this condition, can be treated using medicines which improve the metabolism of the "Majja" dhatu in the body. Medicines useful in this condition are: Pancha-Tikta-Ghruta Guggulu, Guduchi (Tinospora cordifolia), Amalaki (Emblica officinalis) and Musta (Cyperus rotundus).

http://www.goarticles.com/cgi-bin/showa.cgi?C=1222444

Ape

Badass junkie
vogel zei:

Maar ik zie niet in wat voor waarde het heeft aan dit topic.
Wel interresant hoor :grin:

L

Lid 6909

Gast
nou jezus helpt echt wel mensen hoor! (denken die mensen)

(ik geloof zelf ook niet in al die theoretische bende)

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
vogel zei:

Hehe echt z' on typisch autisten-trekje alles letterlijk opvatten. Ik vind het wel humor :P

L

Lid 6909

Gast
hahaha ja heah, die vogel is knetterbek maar weet het zelf nog niet :grin:

maar verder een prima kerel natuurlijk :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:

knetterbek ?

je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,

vogel

Bewuste gebruiker
Vogel the indigo from Sirius

Boriska the indigo from Mars

http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/75/2/
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0640&hl=nl

De diagnostische criteria voor autisme is heel duidelijk. Het stelt dat een autist in zijn of haar eigen wereldje leeft en niet in verbinding staat met andere mensen. De autist praat niet omdat hij onverschillig staat ten opzichte van communiceren met anderen.
Daarentegen zijn Kristallijne Kinderen het tegenovergestelde. Geen enkele generatie is meer verbonden, communicatief begaafd, zorgend en knuffelig dan zij. Daarnaast zijn ze behoorlijk filosofisch en spiritueel begaafd. En ze spreiden een ongekend niveau van goedaardigheid en gevoeligheid voor deze wereld ten toon. Kristallijne Kinderen omhelzen je spontaan en zorgen voor mensen in nood. Een autistisch iemand zou dat nooit doen!
In mijn boek 'De zorg voor en het voeden van Indigokinderen' schreef ik dat ADHD eigenlijk zou moeten staan voor 'Attention Dialed into a Higher Dimension' (Aandacht Direct verbonden met de Hogere Dimensie). Deze term is een heel wat betere benaming voor die generatie. En vanuit datzelfde uitgangspunt willen Kristallijne Kinderen niet als autistisch bestempeld worden. Ze zijn niet autistisch; ze zijn geweldig!

Deze twee generaties hebben de titels 'Indigo' en 'Kristallijn' gekregen, omdat deze termen het beste hun aurakleuren en energiepatronen beschrijven. Indigokinderen hebben veel indigoblauw in hun aura. Dit is de kleur van het 'derde oogchakra': een centrum van energie in het hoofd tussen de twee wenkbrauwen. Dit chakra reguleert helderziendheid of de gave om energie, visioenen en geesten te zien. Veel Indigokinderen zijn dan ook helderziend. De Kristallijne kinderen hebben opaalkleurige aura's in de meest prachtige pasteltinten. Zoals u in dit boek zult lezen, wordt deze generatie bovendien gekenmerkt door een fascinatie voor kristallen en stenen.
nog meer stenen&kristallenverzamelaars hierzo ? :wave:

http://www.niburu.nl/index.php?articleid=18198

http://www.youtube.com/watch?v=hMhdm6Ep ... re=related
Zelfgenezendvermogen projecteren , jungiaans model (sjamanisme)
Hoor wat dat meisje zegt wat ze ziet als haar moeder boos is ,

Zijn er hier nog mensen die nu of vroeger als kind aura's (kleuren) om mensen heen konden zien,?

De conformistische volwassenen die verandering weigeren, begrijpen deze Indigokinderen vaak verkeerd. Ze plakken op hen vaak het etiket van 'Attention Deficit with Hyperactivity Disorder (ADHD) of Attention Deficit Disorder (ADD). Het is betreurenswaardig dat deze Indigokinderen, als ze medicijnen krijgen, vaak hun prachtige gevoeligheid, spirituele gaven en strijdvaardige energie verliezen.

oke geen chemische psychopillen dus ,,
LSD is wel een goed idee, dat maakt je meer bewust van je spirituele wezen (gaven)

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
gNuxx zei:

knetterbek ?

je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,

OOK IETS VAN SCHIZO'S, ALLES LETTERLIJK NEMEN.

je bent knettergek vent

L

Lid 6909

Gast
ja die laatste kies ik ook voor, hij heeft inderdaad wel een sterke persoonlijkheid (eentje die vastzit in een sjamanen amalgamen wereld)

Bovenaan