LSD & Autisme

LSD + autisme = Goed idee?

• Ja!

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee!

• Wij eisen onderzoek!

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
vogel zei:
gNuxx zei:
hahaha ja heah, die vogel is knetterbek maar weet het zelf nog niet :grin:

maar verder een prima kerel natuurlijk :grin:
knetterbek ?

je bedoeld kwikbek.,., weet je wel amalgaamvullingen ,

OOK IETS VAN SCHIZO'S, ALLES LETTERLIJK NEMEN.

je bent knettergek vent

je haalt de dingen doorelkaar (( in de warrepsichiater,,))
gNuxx je bent in de war,, en psychiaters spreken met hele woorden , die zeggen niet: schizo's
gNuxx is een beetje in de war door ze dogmatische psychoiatrische studie
schizofrenen spelen met woorden,, bv,; psycheloge,> spiegelooge >>spiegel in me ogen,,
autisten zijn pietje precies en nauwkeurig en nemen dingen letterlijk op
ik was blijven hangen door de kwik en de fluor,,
nou ben ik zalig lekker DOORGEDRAAiD door de LSD

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
gNuxx zei:

knetterbek ?

je bent knettergek vent[/quote]

je haalt de dingen doorelkaar (( in de warrepsichiater,,))
gNuxx je bent in de war,, en psychiaters spreken met hele woorden , die zeggen niet: schizo's
gNuxx is een beetje in de war door ze dogmatische psychoiatrische studie
schizofrenen spelen met woorden,, bv,; psycheloge,> spiegelooge >>spiegel in me ogen,,
autisten zijn pietje precies en nauwkeurig en nemen dingen letterlijk op
ik was blijven hangen door de kwik en de fluor,,
nou ben ik zalig lekker DOORGEDRAAiD door de LSD[/quote]

ga eens wat meer research doen naar schizofrenie, ik heb hier een verslag liggen van 44 pagina's voor mijn studie.

Ik weet mijn ding er echt wel van hoor vriend.

bye bye

vogel

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Nee, autisten moeten richting Auschwitz!!

(zegt iemand met adhd)

Volgens mijn zijn dat Nazi-praktijken dat fluorideren, me melktandjes heb ik niet meer,
Wat moest ik met die giftroep, ?
In de U.S.A zat er Thimoresal (kwik) in vaccins,
Zulke gif-praktijken horen nog bij de oude wereld,, Laatst was er nog zoeen Nazi aan de
macht in de U.S.A, die een valse mythe creéerde (WTC terrorattacks 9-11), om zo de
wereldbevolking tot electronische gechipte slaaf van de economie en de olie te maken,,
Der zijn twee soorten mensen die deze oude wereld willen afbreken,
deze twee soorten zijn de oorlogszuchtige terroristen en de vredige Hippies
daarom noemen ze kinderen met bv ADHD, ADD, en Autisme ook nieuwetijdskinderen,

ik ben Verkwikt en Gefluorideerd ,, Daardoor in de westerse maatschappij erg gedesillusioneerd en tot hippie Geradicaliseerd ,,
De Autist is gewist ik ben een Sjamaan Doorde Amalgaam,

Door die giftroep me genen gemuteerd daardoor met m ultiple sclerose in me hoofd sociaal geisoleerd, met als gevolg dat ik met tot het sjamanisme heb bekeerd , , kheb dankzij de spirituele lijdensweg ook veel geleerd,,

Vogel wenst jullie allemaal een :wave: Harmonisch,geometrisch,gifloos, plus psychosevrij en een :P gewist en LSDrijk en liefdevol :hearteyes: 2009

http://www.niburu.nl/index.php?articleid=18198
http://partyflock.nl/topic/895397:Indig ... deren.html

http://people.zeelandnet.nl/yong/Websit ... nderen.htm
http://www.nieuwetijdskinderen.org/
http://www.starchild.co.za/what.html

vogel

Bewuste gebruiker
Het tijdperk van de waanzin der sjamaan
De Russische antropoloog Basilov vat de Russische literatuur van het begin van de twinstigste
over de geestesgesteldheid van de sjamaan als volgt samen:
In de 19de eeuw werden de wilde capriolen van de sjamaan eenvoudig verklaard.
Sjamanen waren slimme charlatans die deden alsof ze door ‘’demonen’’ bezeten
waren om hun onnozele stamgenoten te misleiden.,
Aan het begin van onze eeuw werd een andere mening gangbaar.
Sjamanen waren mensen met een verstoorde geest, (neuroten).
Hoewel dit voor Mikhailovsky in 1892 nog slechts een voorlopige conclusie was, stelde
Kharuzin in 1905 voor ‘’ te erkennen dat alle ware sjamanen boven alle neurotische mensen uitkomen’’. Bogaraz beweerde in 1910 dat er onder sjamanen die hem bekend waren ‘’vele bijna hysterisch waren en sommige letterlijk half krankzinnig waren.
In 1929 publiceerde Ksenofontov ‘’The cult of madness in Ural-Altaic Shamanism en
Zelenin schreef in 1935 dat iemand die geestelijk gezond was onmogelijk sjamaan kon worden.
Deze mening was niet minder extreem dan wat er in West-Europa en Noord-Amerika over werd geschreven. In 1939 legde Ohlmarks een verband tussen de’’Árctische hysterie’ van Siberische
en Eskimo-volken en de lange winternachten en het gebrek aan vitaminen,
terwijl andere onderzoekers vergelijkbare hysterieén vonden in de tropen,
((vogel heb kwik&fluorhysterie ontdekt)) (gebrek aan myeline in brein)
Tot zijn recente dood hield de grote psychoanalytisch antropoloog Devereux vol dat Mohave-sjamanen geestelijk ziek waren en hij schreef boeken met hoofdstuktitels als:
‘’ Krankzinnigheid door dromen van een krankzinnige godheid''.
Initiatieproces kan tot stand komen door bv, geesten , ziekte, ritueel,trauma,bijnadoodervaring

vogel

Bewuste gebruiker
De genezende kracht van de dialoog

Bij de sjamanistische genezing is vaak sprake van een dialoog
tussen de patient en iemand anders, hetzij de sjamaan, hetzij een geest,
Dit aspect, dat in het Sora-sjamanisme verregaande vormen aanneemt,
is ook in de psychoanalyse aanwezig, waar ook sprake is van genezing door een
gesprek. Een Sora-patient praat met de dode via een sjamaan, terwijl de patient van de psychoanalyticus met de analyticus praat over andere afwezige personen in het leven
van de patient.
In het onderstaande schema* worden de logische relaties weergegeven tussen
deze twee benaderingen en de klinische psychiatrie.
Van boven naar onder word een toenemende scheiding tussen lichaam en ziel of geest
weergegeven en verschijnt een soort ‘geneeskunde’ die het lichaam los van de geest wil
behandelen.in elk stadium gaat het nu niet om de aard van de werkelijkheid
maar om de toepasselijkheid van de techniek.
Wat in elk stadium word weggelaten is niet eevoudig weg het spirituele aspect
van de patient. Als het aspect van de ziel niet word genegeerd wordt niet alleen
naar het lichaam gekeken in relatie tot de ziel, maar ook de persoon gezien in relatie
tot anderen. Als vorm van psychotherapie is het Sora–sjamanisme gebaseerd op een dialoog
die plaatsvind tussen de nabestaande en degene op wie zijn of haar aandacht is gericht
Psychoanalyse is ook op dialoog gebaseerd, maar de andere spreker is afwezig en de analyticus
is een zwakke plaatsvervanger. De klinische psychiatrie gebruikt geen dialoog als
therapeutische techniek maar kalmerende middelen en shock-therapie,,
met een jungiaaanse psychoanalyticus is er wel een serieuze eerlijke dialoog te voeren,

LSD-therapie
Hey , kom we gaan een LSD trip nemen en dan een interresante dialoog voeren.,,
Schaakspel erbij en één paar kostbakjes,, zodat alles onder controle blijft,
LSD-therapie,
Ga je met me meee !! dan nemen we LSD eeee
dan voeren we een interresante dialoog,
en vliegen we naar de regenboog,,

ik ben een gewonde jungiaan door de amalgaam,

schema*
Het rijk van ziekte en gezondheid
Lichaam, geest en ziel

Ziel of geest nauw verwant met lichaam>> ideeén over ziel en geest
Ziel of geest nauw verwant met lichaam>> ideeén over het denken

>>ideeén over ziel en geest >> Sjamanistische praktijk
>>ideeén over het denken >> Psychoanalyse en andere humanistische vormen van psychiatrie.

Denken of hersenen heb minder te maken met verbinding lichaam>> klinische psychiatrie>> ontkennen van invloed van toxische stoffen

De sjamaan en de cliént zijn psychisch vaak sterker met elkaar verbonden dan een arts (psychiater) en een patient.
Het beeld van de sjamaan als '''''(vergiftigde) gewonde genezer''''''''''
gebaseerd op Jungiaanse ideeén van een analyticus,omvat beelden van de eigen kwetsbaarheid van de sjamaan en van zijn of haar kracht. Dit is geen tegenstrijdigheid,,,aangezien de
kracht op kwetsbaarheid is gebaseerd.

In het typische medische model word de arts (psychiater) grotendeels voorgesteld als een onkwetsbaar individu dat alles kan,terwijl de patient passief en hulpeloos blijft.

In het Jungiaanse model hebben zowel de Sjamaan als de Cliént verwondingen en geneeskracht.
De sjamaan projecteerd zijn eigen ervaring van gewond zijn op de cliént om de cliént
emotioneel te leren kennen,,
Terwijl de cliént zich aanvankelijk misschien nog niet bewust is van zijn
zelf-genezende-krachten en ze projecteerd op de sjamaan, zal de cliént later in staat zijn deze zelf-genezende-krachten over te nemen om zichzelf beter te maken. Deze zienswijze lijkt veel op de sjamanistische geneeskunst bij de Sora daar hebben de zieken via dialogen een actieve rol in hun eigen genezing.,

Zo ziek als een Zeehond
Zeehonden,
Waddenzee blijft te vuil, ((NHD 27 december 200:sunglasses:)
De aantasting van zeehonden in de waddenzee door giftige stoffen als ddt’s en pcb’s neemt amper af. Dit stelt Jolianne Rijks in een proefschrift over de relatie tussen de gifstoffen en het afweersysteem van zeehonden. Zij werkte aan de analyse van meer dan 1200 zeehonden die de virusepidemie in 2002 niet overleefden. Een van haar conclusies is dat ddt’s en pcb’s negatieve invloed kunnen hebben op het afweersysteem van de robben en zeehonden.
Aan het eind van de jaren 80 werd een daling waargenomen van deze stoffen in de Waddenzee.
Deze daling daalt niet meer en is tot stilstand gekomen,
Zielige Zeehonden, het gif stapelt zich op in de voedselketen,
Der zwemmen allemaal autistische vissen enzo in de vervuilde zee

Trillen, bibberen , kippevel, flauwvallen, gapen, lethargie, convulsies, schuimbekken,
uitpuilende ogen, ongevoeligeheid voor koude,hitte, en pijn, en grote glazige ogen,,
Zijn allemaal kenmerken van trance.
Hoewel dergelijk gedrag door veel mensen als verontrustend en (wild) psychotisch word ervaren,
is het een essentieel onderdeel van sjamanistische activiteiten overal ter wereld
De toestand waarin de sjamaan verkeert tijdens de initiatie en zijn werk is gehuld in mysterie.
De trance houd in dat de aandacht op één punt word gericht en dat men zich minder bewust is van alles daarbuiten. Een sjamaan en iemand die word bezeten moeten beide in trance zijn,
Maar in tegenstelling tot de bezetene heeft de sjamaan zijn trance volledig in de hand.
Dit heeft waarschijnelijk zijn oorsprong in de initiatie, die doorwerkt in de rituelen
Het Sora-meisje dat in haar dromen haar weg vind naar de onderwereld, en de toekomstige Siberische-sjamaan die in een visioen ontvoerd, gemarteld ,ontleed en weer inelkaargezet (hergeboren) word,herhalen bij iedere reis die ze maken gedeeltelijk de ervaringen van hun initiatie, tijdens de initiatie ontbrak het de toekomstige sjamaan nog aan de kennis en de mogelijkheden om deze beproeving te doorstaan en het wilde karakter ervan hield verband met het onvermogen van de sjamaan om er vat op te krijgen.
Het kwam zelfs dicht in de buurt van onvrijwillig bezeten worden.
(schizofrenie is bezetenheid ((een schizofreen is nooit alleen))
De initiatie markeert de dood van het zelf, van het ego of de persoonlijkheid van de sjamaan die daarna word gevormd tot een sterker en beter mens
Autisme=initiatieziekte,zie o.a ook pagina << 4 plus de link daar naar topic ''te jong voor lsd?''
gecontroleerde-geconcentreerde-Psychose ?=trance? = ?tevergelijken met lucide dromen ?
LSD-trip=vrijwillige psychose of onvrijwillige bezetenheid=?
LSD-trip= vrijwillige trance of vrije extase of –meditatie=?
Albert-Hoffman was onvrijwillig bezeten ?
Een paar maanden na zijn magische fietstocht nam Albert Hoffman een bewuste dosis, deze keer met minder fijne effecten ‘’Het was alsof een demon bezit van me had genomen’’ noteerde hij later
Sandoz en Albert hoffman onderkenden het belang van LSD-25.
Het werd eerst verspreid onder experimenterende psychiaters en psychologen.
Waaronder de heer Timothy Leary die na een aantal geslaagde proeven met afkickende alcoholisten LSD propageerde als een manier van leven (way of life)
En zo werd Hoffman’s ontdekte wondermiddel de drug van de sixties

Meditatie kent in de praktijk verschillende vormen
Maar men streeft zoals bijvoorbeeld een ZenBoeddhistische monnik gewoonlijk
naar een hogerbewustzijnsniveau, waar fysieke noden ontbreken en de geest
doordringt tot de essentie van de waarheid , om de overgang naar dit niveau te
bereiken gebruiken sommige oosterse meditatiemethoden een voorwerp bijvoorbeeld
een Mandala – een geometrische voorwerp dat dikwijls de kosmos symboliseert,
,,,,((Zie je nou wel , der zit een zonnebloem (spirograaf) in me hoofd)),,,,
((een doorzichtige zonnneboem, ik kijk er meestal doorheen en zie niks vanwege de doorzichtigheid,maar met LSD bv kan ik de zonnebloem kleuren en worden allerlei
geometrische, symetrische en stervormige figuren zichtbaar)),,
Andere methoden kennen vormen van ritmisch ademhalen en concentratie op een punt
tussen de ogen of op bijvoorbeeld een mantra waarvan de beroemdste ‘’om’’’is
een afleiding van het Sanskriet ‘’aum’’, het heilige woord voor kracht, Mantra’s zijn meestal
zinnen met een opsomming van oude wijsheden,,
studie-richtinkje>>
http://www.jungiaansinstituut.nl/jungia ... erapie.php
Ayurveda is een oosterse geneeswijze waarin lichaam en geest als één gezien worden.
http://www.marjovanweenen.mysites.nl/my ... 27352.html
is zij een sjamaan ?

<>hippie new year<>,, gaan er nog meer mensen gewist het nieuwe jaar in :wave: ,, ?
De autist is Gewist, ik ben een Sjamaan doorde Amalgaam,

Zelf zit ik met hoogbegaafdheid en Asperger's syndroom. Ik heb gisteren voor de 3de of 4de keer LSD gebruikt toen ik behoorlijk depressief was. Hoewel ik ietwat schrik had voor een zogenaamde "bad trip", heb ik echter een geweldige dag gehad. De serotonine raasde door mijn hersenen tesamen met de meest gevarieerde impressies en ideeën. De ervaring voelde aan als een spirituele zuivering en de energieboost die ik daarvan gekregen heb is ongelooflijk. LSD heeft op mijn geest ongeveer het effect dat een sauna op mijn lichaam heeft. Over LSD kan ik dus niet klagen.

Wacky

Badass junkie
gNuxx zei:
vogel zei:
gNuxx zei:

knetterbek ?

je bent knettergek vent

Dan zijn er wel veel op de wereld. Al die lui die de bijbel en koran letterlijk nemen zijn ook schizo's :hearteyes:

davy_xochi

Experimenterende gebruiker
Ik kan niet spreken voor alle mensen die ooit hetzelfde labeltje als ik opgekleefd kregen, ik kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit zoveel empathie, medeleven en vooral LIEFDE voor ALLES wat leeft gevoeld heb als tijdens 'n trip. En da blijft denkik sowieso wel doorwerken als je je ervoor openstelt..

Kblijf er echt bij dat psychedelica terug legaal, in de psychotherapie gebruikt moeten worden, volgens mij zouden ze ons echt van heel groot nut kunnen zijn, ons kunnen helpen, en inzicht verschaffen (door gebruik in een wetenschappelijke context, die mensen hebben background om de entheogene ervaring aan te toetsen) in hoe ons brein werkt en dus wie of wat we eigelijk zijn, wat bewustzijn is, wat leven is. :)

Maar zoals ik al zei, ik kan moeilijk spreken uit naam van een hele groep als ik alleen van m'n eigen ervaringen echt weet hoe ze waren. Maar die waren, ondanks de 2 labeltjes dat ik opgekleeft kreeg, zeer positief. :)

Qannabis

Experimenterende gebruiker
Een maat van mij heeft zon vorm van Autisme en begon al te flippen van wiet.
En anderen niet, verschilt van persoon, maar als ze het zeggen dat ze het écht willen, kunnen ze het aan :wink:

Natuurlijk een duo trip, niet meer niet minder in een vertrouwde omgeving ofzo.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf het syndroom van asperger en heb nu sinds de 2 jaar dat ik LSD gebruik het gevoel dat ik de wereld om me heen beter begrijp dan ooit te voren. :hearteyes:

Kan nu ook beter als ooit mensen lezen

Volgens mij heb ik het genezen ofzo :P :grin:

azgaza

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Ik heb zelf het syndroom van asperger en heb nu sinds de 2 jaar dat ik LSD gebruik het gevoel dat ik de wereld om me heen beter begrijp dan ooit te voren. :hearteyes:

Ik heb geen autisme, maar ik ben sociaal nou ook weer niet de aller sterkte en mijn intuitie en mensen inzicht is voor mijn gevoel ook beter geworden sinds ik trip :)

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Re:

funkmaus zei:
Ik heb zelf Asperger en bij mij hebben de trips me juist geholpen. Ik heb nog geen LSD geprobeerd maar wil dat wel heel graag, ik kan alleen geen dealer vinden die iets anders als coke en xtc verkoopt hier in groningen.

Maar dat is iets heel anders.

Ik heb een beetje ervaring met paddo's, vier trips gehad, ik weet dat het een totaal andere drug is maar ik neem aan dat de filosofische werking van paddo's wel in de buurt komt van die van LSD.
Tijdens een paddo trip heb ik het gevoel alsof ik twee inzichten in situaties heb, de Autistische ik en de niet autistische ik.

Voorbeeld, ik keek tijdens een paddo trip naar een aflevering van That's 70's, en in die aflevering kondigde de zoon ( Eric ) plotseling aan dat hij een jaar naar Afrika wou gaan als leraar.
Zijn moeder werd natuurlijk woedend en emotioneel, alleen ik als autist had het opgevat als "Ze is boos op Eric omdat dat hij haar planning over hoop haalt en ze wilt niet dat hij weg gaat."

Maar tijdens de trip bedacht ik me in1x "Ze is VERDRIETIG en voelt zich in de steek gelaten door haar zoon"

Het lijkt misschien een beetje suf, maar ik had nooit echt de emotie verdriet met die scene in verband gebracht. Maar tijdens een paddo trip zie ik dat dus wel.

Paddo's hielpen me iig om bewuster te worden van mijn acties, en het liet me ook duidelijker zien hoe ongelovelijk anders ik wel niet ben vergeleken met een "normaal" persoon.

Het heeft met wel een beetje depressief gemaakt voor een dag of twee, maar het is gewoon de waarheid, en ik leer er van :) Het kan ook zijn dat een andere autist bij zo'n openbaring juist veel zelfvertrouwen krijgt en zich geweldig voelt. Ik voelde me gewoon genaaid, dat ik dat soort overduidelijke dingen niet eerder zag.

Dat is het kutte van autisme, je merkt er zelf niks van, ik merk niet van mezelf wat ik fout doe, het enige wat ik echt merk is de hoeveelheid moeite die ik heb met goede sociale contacten op bouwen.

Het was iig een Eye Opener voor mij! Ben veel zelf bewuster van mijn autistische gedrag geworden :)

Maar wederom, dat verschilt per persoon. Een hevige autist zou ik niet aan raden om te trippen omdat zij misschien veel meer moeite zullen hebben met hun emoties onder controle te houden. Maar licht autisten zoals ik, waarom niet? Het is geen ziekte, we zijn gewoon anders ingesteld :)

U heeft zonet mijn Horizon verbreed mijn vriend! :stoned:
Dank u wel :smoke:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
azgaza zei:
Kees Klapkaak zei:

Ik heb geen autisme, maar ik ben sociaal nou ook weer niet de aller sterkte en mijn intuitie en mensen inzicht is voor mijn gevoel ook beter geworden sinds ik trip :)

Same here.

Ikzelf ben dan wel altijd heel spontaan en open geweest tegen iedereen ( ADHD ) maar na trips heb ik ook echt het gevoel dat ik mensen beter kan lezen, of überhaupt kan lezen.

Vanaf mijn ervaring hiermee wil ik ook de psychiatrie in.
Heb wel het gevoel dat wanneer gebruik bij LSD 'uit de hand loopt'(meer dan eens per maand) je toch zelf snel moet oppassen ivm. je geestelijke gezondheid. Ben psychisch gezien behoorlijk wat instabieler geworden. Of dit dan weer komt door de emotionele inzichten die je krijgt of het proces van verwerking wat nog loopt/verkeerd verlopen is, en niet aan het middel zelf ligt is een ander verhaal.

hallotje

Bewuste gebruiker
Zelf heb ik veel last gehad in me leven van pdd-nos... Onverklaarbaar type van autisme? Ik weet niet eens wat het is of wat het zegt. Ik weet wel wat dat ik het nog elke dag werk. Een dikke muur om contacten te maken en te leggen. Niet willen omgaan met mensen gigantische vooroordelen om maar mensen te kunnen negeren. Geen pretje en dan zijn forums een lekkere anonieme uitlaatklep, waar ik mijn geestelijke zekerheid niet kan schaden. Vaak wordt ik wel gek van me autisme het speelt elke dag wel een rol. Ik zal nooit de telefoon pakken en iemand spontaan bellen. Een bestelling bij de chinees gaat al heel moeilijk. Contacten liggen met vrouwen gaat nog moeizamer bij. Bij alles wat ik zeg dat ik helemaal na wat andere ervan denkt waardoor ik vaak niet goed uit de woorden kom en een verkeerde indruk geef.

Vaak heb ik mensen (vrienden en psychologen) horen zeggen dat trippen niet bevordelijk is voor me geest. Dat ik er snel nog autistischer van wordt enz. Ik negeer dit want, ik wil niet weten dat ik zoiets heb. Meestal valt tijdens me trip deze muur voor me weg. Ik durf wat meer te zeggen en maak me minder druk. Een emotionele stemming kan er dan ook bij me optreden. Iets van in normaal bewustzijn nooit meemaak. Ik huil nooit om iets maar echt nooit iets. Als me vriendin zich zo klote dat ze uren ligt te huilen doet het me normaal heel weinig, ik kan er niet troosten want, ik snap der gevoelens toch niet. Wanneer ik trip lijkt het allemaal wel een beetje normaal en kan ik met der huilen en lachen at the same time.

Vooral na een LSD trip heb ik minder last van wat hoog geleerde doktoren pdd-nos noemen. Elke keer voelt alsof het minder is maar komt toch langzaam in de week weer terug. Door trippen heb ik juist emotionele dingen kunnen verwerken. Probleem stukken in me hoofd waarmee ik al sinds me jeugd kamp heb ik een plekje weten te geven.

Veel mensen hebben in deze tijd autisme of iets wat erop lijkt. Ik heb een vriend die er ook aardig wat last heeft gehad en nog ook heeft. Met hem kan ik soms goed bespreken hoe dingen door ons hoofd gaan enzo. We vinden in trips veel gelijkenissen in elkaar... Dit geeft me altijd het gevoel dat je het niet alleen hebt. Ik ben altijd bang dat ik anders dan andere ben dat ik daarom gek ga worden ofzo. Dat soorten gesprekken geven me alle zelfvertrouwen waardoor ik nu met me huidige baan uitstekend kan functioneren en toch bijna elke dag met andere mensen omga. Alleen vrienden behouden is voor mij een onmogelijke taak omdat, ik niet de gene ben die altijd met de spontane leuke dingen komt maar de gene ben die altijd meegesleept moeten. Vaak zeg ik ook dat ik geen zin heb terwijl ik dat wel heb en andersom, weet niet waarom dat gebeurt maar is dat is iets waar ik nu een beetje aan werk.

Soms krijg ik wel het gevoel tijdens een trip dat het niet goed is voor de ontwikkeling met andere mensen. Dit gebeurt eigenlijk alleen maar wanneer ik snel achter elkaar trip en het vorige gewoon nog niet verwerkt hebt. Dan voel ik me vaak een week ofzo klote, blijf maar piekeren en slaap nauwelijks meer. Ik praat dan niet meer dan nodig met mensen en laat dan echt niet weten hoe ik me voel. Veel moeite heeft me vriendin ermee weet ook niet hoe vaak zei dat soort weken aan kan. Het lijkt misschien wel een trip van een week maar kan het ook niet echt zo noemen want, ik ben gewoon bewust van de huidige wereld en tijd.

Dit heb ik nu niet meer gehad sinds ik me rust kan vinden in mediteren. Ik voel daardoor beter wat substantie me geest aankan. Sinds ik mediteer hoor ik van andere mensen om heen dat ze me positief zien veranderen. Dat ze meer leven in me zien en me minder chaotisch vinden. Iets wat me weer zelfvertrouwen geeft waardoor ik nog verder kan ontwikkelen. Het geluk straalt bijna al dit hele jaar van me af. Een goede psycholoog heeft me hierbij wat tips en vertrouwen gegeven, wat ben ik die persoon dankbaar.

Eigenlijk heb ik nooit zo open iets over me autisme in 1 stuk gezegd, behalve tegen me psycholoog. Nooit heb ik het erover met me vriendin maar om het hier neer te zetten heb ik geen moeite mee. Ik zie eigenlijk wel veel gelijkenis met trippyshit... heb namelijk ook een beetje last gehad van hppd. Maar ik jou wel eens in een lsd trip en jij op 4fluo gesproken via de telefoon. Dat was dat gesprek van Euh... Ja,.... Leuk..... HET WAS DUS NIET ZO BEDOELD :wink: maar we moeten elkaar nu wel snappen..... VAAG

Voor mij zitten er dus voordelen en nadelen aan autisme + LSD.

LSD + Autisme.... een beetje vreemd maar wel lekker. :hearteyes:

Bovenaan