Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Drientje zei:Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
Escoban zei:Wie ben jij?![]()
Overigens zat er 45 mics op. En piperonal, tien punten voor de gene die mij uit kan leggen waarom een MDA grondstof op de blotter zat.
We maken er nog wel een groep MSN gesprek van, ik stuur je even de pm die ik dripp gestuurd heb dan kunnen we een datum plannen.Dr Gonzo zei:Drientje zei:Dat is waar. Ik krijg het echt fucking druk deze zomer.DrippTone zei:In de duinen ergens is goed, en het is toch al zomer?
...Laat ik nou heel toevallig precies dezelfde beertjes hebben..En ik woon zowat "in"de duinen![]()
......
En het is wat DrippTone al zegt,Het is al zomer!!
Maar als ik jullie niet ontrief wil ik daar wel graag bij zijn![]()
![]()
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?segfault zei:KoxBox zei:Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum.![]()
Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast![]()
segfault zei:azgaza zei:De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.
segfault zei:Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus
En dat kan voor vervelende situaties zorgen als je dan opeens wel een geteste zegel hebt van 150+mics...Wackie zei:Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.
Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug![]()
Welja of zelfs als je er dan hebt van 130mics.Wackie zei:Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Wackie zei:Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Ik heb die ook, met dat roze achteraan. Ook gewoon 50mics.azgaza zei:Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo![]()
azgaza zei:Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo![]()
segfault zei:azgaza zei:Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo![]()
Ik heb gister toch de stap genomen er 1 geprobeerd. Ik zou hem zeker niet meer in schatten dan 50-70ug. Ik vond de trip maar erg threshold en had inderdaad meer verwacht na al die schoon spraak.
Ik weet niet of veel mensen dit ervaren tijdens een lucy trip maar bij deze merkte ik dat als ik over mijn huid wreef dat ik een extreem kippenvel gevoel kreeg. Zeer nice![]()
Ik ben momenteel nog aan het wachten op de uitslag van de test maar ik vermoed dat het een soort gelijk resultaat zal zijn. Anders maar eens pluggen overwegen.
teck zei:smaakte ook niet naar acid![]()
LSD mag dan wel smaakloos zijn , sommige papertrips hebben echt een smaak.Sublimo zei:teck zei:smaakte ook niet naar acid![]()
LSD is smaakloos.
gamezz zei:LSD mag dan wel smaakloos zijn , sommige papertrips hebben echt een smaak.Sublimo zei:teck zei:smaakte ook niet naar acid![]()
LSD is smaakloos.
LSD mag dan wel smaakloos zijn , sommige papertrips hebben echt een smaak.[/quote]gamezz zei:LSD is smaakloos.
Sublimo zei:
ik zei papertrips smaken , niet LSD smaaktSublimo zei:
gamezz zei:ik zei papertrips smaken , niet LSD smaaktSublimo zei:
ik bedoelde het dus op de tripjes zelf
teck zei:ik lul hier raare dingen.
KoxBox zei:teck zei:ik lul hier raare dingen.