LSD beginners vraag

Braindead

Newbie
een goeie middag trip genoten ^^

ik heb even een vraagjuh over lsd , aangezien de eerste keer nu toch in de planning licht,

lsd opzich lijkt me helemaal geweldig , vooral na alle reports die ik hier heb gelezen, nou is mijn vraag hoe heftig lsd zou kunnen zijn als je nagaat dat ik al meer dan 20x paddo's heb gedaan op mijn jonge leeftijd, en geloof mij sommigen van die trips stond ik er versteld van dat ik daar weer gezond uit terug kwam. heb ik het niet over super hallucinaties maar met supermindfuck , die vooral erger worden door dat wij altijd paddo,s nemen met flinke portie Mao-remmers die de afbraak van de paddestoelen stopt, waardoor de piek er overweldigend kan zijn.

Nou zit het zo ik en groepje vrienden hebben maar slechts 5 zegels weten te bemachtigen hoffmans genoemd , en we zijn met 5 dus een zegel testen zit er niet in :openmouth:

Nou is mijn vraag wat zouden jullie doen in mijn geval, een halfje nemen met de kans dat het niks voorstelt of een hele met de kans dat het mischien over de top gaat of zal dat wel meevallen aangezien van mijn pschycadelica ervaringen?

sorry voor mijn slechte spelling

groetjes en alvast bednakt voor reply^^

Angramar Temenos

Badass junkie
De hoffmans die ik ken zijn 80 ug, al zegt dat natuurlijk helemaal niks. En verder moet ik toevoegen dat ik dit rechtstreeks uit een trip schrijf, dus misschien komt het nuchter niet heel intelligent over.

Ik denk dat als je de zware mindfuck van paddo's gewend bent (zoals jij het beschrijft) je wel een hele zegel aankan; Zelfs de absurd sterke hartjes (400 ug) van vroeger zullen je denk ik niet bad laten gaan, eerder een egodeath geven wat je van paddo's vast ook bent gewend op een zeer hoge dosis.

Waar ga je het doen, thuis, op een feestje?

Immo

Badass junkie
Als je al 20 maal op paddo's hebt getript zal lsd echt geen probleem voor je zijn. Paddo's zijn naar mijn mening toch wel een stuk heftiger dan lsd.

azgaza

Badass junkie
Afgaand op het feit dat de meeste hofmanns in de omloop nu zo'n 55-80 ug zijn zou ik voor een hele gaan, dat is zelfs voor iemand zonder paddo ervaring een prima eerste trip.

aapkut

Badass junkie
ik heb zelf een stuk of 10x paddo's gedaan en toen ik een tijdje geleden mijn eerste keer lsd deed nam ik 1,5 zegel ging allemaal perfect, ik zou zelf gewoon voor 1 hele gaan :grin:

tomz0r

Badass junkie
azgaza zei:
Afgaand op het feit dat de meeste hofmanns in de omloop nu zo'n 55-80 ug zijn zou ik voor een hele gaan, dat is zelfs voor iemand zonder paddo ervaring een prima eerste trip.

Ik heb nieuwe hofmanns met en omega logo op de achterkant van 135 mics. Uiterlijk zegt niks. Jammer dat het hier wel voor pillen geldt, maar niet voor zegels...

aapkut

Badass junkie
tomz0r zei:
azgaza zei:

Ik heb nieuwe hofmanns met en omega logo op de achterkant van 135 mics. Uiterlijk zegt niks. Jammer dat het hier wel voor pillen geldt, maar niet voor zegels...

ik heb hier ook hoffmans van 135 ug

azgaza

Badass junkie
Wat jullie ook kunnen doen is ééntje testen en dan de andere 4 over 5 mensen verdelen?

Atropa

Bewuste gebruiker
Doordat LSD ook echt stimulerend werkt, en paddo's juist meer als een 'downer' vinden heel veel mensen LSD draagbaarder. LSD blijft recht toe recht aan, van paddo's zit je om de minuten van het een in het ander. Hobbels in een bergweg. LSD is een racebaan.

Met LSD zit je achter een bureau met een geodriehoek, bij paddo's loop je met je handen in de aarde te vroeten.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Grego zei:
Waarom?onmiddelijk inslikken=minder sterk ofzo?

Ja klopt. Dit staat ook in het eerste topic van dit subgedeelte. Die sticky Handboek voor LSD trippers ofzoiets. Lees dat even door als je het gelijk goed wilt doen. :wave:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Doordat LSD ook echt stimulerend werkt, en paddo's juist meer als een 'downer' vinden heel veel mensen LSD draagbaarder. LSD blijft recht toe recht aan, van paddo's zit je om de minuten van het een in het ander. Hobbels in een bergweg. LSD is een racebaan.

Met LSD zit je achter een bureau met een geodriehoek, bij paddo's loop je met je handen in de aarde te vroeten.

Bedoel je hiermee dat LSD een stuk minder chaotisch is dan paddo's?
Beter te sturen? Mijn heftigste paddo trip was erg chaotisch, gelukkig was het ergens binnen.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zazuu. zei:
Atropa zei:

Bedoel je hiermee dat LSD een stuk minder chaotisch is dan paddo's?
Beter te sturen? Mijn heftigste paddo trip was erg chaotisch, gelukkig was het ergens binnen.

Bij 9 op de 10 mensen wel in ieder geval :mrgreen:

Bovenaan