lsd bewaren

Wacky

Badass junkie
Dat is vast goed, Maar gewoon in zilverpapier verpakken en dat in een sluitzakje doen werkt goed zat. Ik heb op die manier LSD gebruikt die een jaar oud was, LSD die in de portugese zon een week in mijn auto en dus waarschijnlijk 60C hitte heeft gezeten. Werkte allebei nog prima. Mijn conclusie is dus dat het niet zo nauw steekt :)

azgaza

Badass junkie
Ik bewaar het ook in zilverfolie in een leeg wietzakje en het blijft hier op kamer temperatuur zeker 3 maanden goed, langer heb ik het nooit geprobeerd maar ik heb ook ondekt dat het met LSD die in sterkte afneemt best meevalt.

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik doe het zelf in alufolie, zakje en dan in een luchtdicht flesje in een hoekje van de koelkast :) niet tegen het koelelement aan sinds die van temperatuur schommelt :) Werkt perfect :)

tomz0r

Badass junkie
lucifer in the sky zei:
zijn ze nu sterker geworden zoals het bij wijn is ? of eerder waarde afgenomen.

Er komen niet zomaar LSD-moleculen bij. Was het maar zo''n feest. Dan zou ik 1 zegel ff 10 jaar bewaren :mrgreen:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
zoals ik eerder al had vermeld :grin:
het lag ook een deel aan de weed van die avond. en dan kan je stomme vragen stellen eenmaal je goed daarm bent.
en dan denk je minder goed na met dingen ( ik in ieder geval toch )

tomz0r

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Leuk is dat altijd, hoe domme mensen externe factoren de schuld geven om hun domheid te verbloemen.

Leuk, dat mensen de wijsneus willen uithangen om hun domheid te verbergen :)
Jij nooit een domme vraag gesteld? Van domme vragen leer je trouwens het meest. Beter dan van die wijsneus vragen waar je het antwoord al op weet :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Jij nooit een domme vraag gesteld? Van domme vragen leer je trouwens het meest. Beter dan van die wijsneus vragen waar je het antwoord al op weet :stoned:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme.. whatever (: Wat is het verschil tussen domme vragen en vragen waar je het antwoord al op weet? Dazzle me with your brilliance.

tomz0r

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
tomz0r zei:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme.. whatever (: Wat is het verschil tussen domme vragen en vragen waar je het antwoord al op weet? Dazzle me with your brilliance.

Nou, je kraakt zijn vraag toch flink af en noemt hem dom. Nou ja zeg. :stoned:
En ik bedoelde het verschil tussen een vraag stellen omdat je iets niet weet of een vraag stellen omdat je slim wil lijken. Die laatste soort vragen heb je namelijk ook heel veel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Nou, je kraakt zijn vraag toch flink af en noemt hem dom. Nou ja zeg. :stoned:
En ik bedoelde het verschil tussen een vraag stellen omdat je iets niet weet of een vraag stellen omdat je slim wil lijken. Die laatste soort vragen heb je namelijk ook heel veel.
Het ging me helemaal niet om zn vraag, als je beter had opgelet had je dat wel gezien. Het is tegenwoordig altijd zo dat wanneer mensen op fouten worden gewezen, ze meteen in de verdediging schieten en bullshit excuses verzinnen like "ik was stoned/net wakker/gereïncarneerd/in de sloot gevallen/whatever.
En wie stelt er in godsnaam vragen om slim te lijken? Als je slim wilt lijken stel je toch juist geen vragen?

Bovenaan