Lsd borax combo?

hiimacid

Belezen gebruiker
hallo, allereerst ben ik blij lid te zijn van dit forum. Ik heb veel geleerd zonder te registreren. bedankt, iedereen. Ik ben aan het werk en heb nu niet veel tijd, dus ik kan niet lang schrijven.

Ik dronk borax combo 2 dagen geleden. als halve pil 15 mg 4 fma 35 mg 5mapb 1 mg 5 meo dmt. het was leuk. Ik dronk het op donderdagavond.

vraag

Ik doe zondagavond een lsd. Hoeveel invloed heeft het op mij als ik eerder borax heb gebruikt? Ik voel geen val. En kan ik die 2 mixen? 150 ug 1plsd en borax? Zo ja, dan sta ik open voor advies over dosering.
Ik schreef het met vertaling. negeer het :)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het lijkt me niet de ideale voorbereiding op een trip, omdat je na de borax-combo nog wel een dip kan ervaren. Die dip zorgt ervoor dat je emotioneel minder sterk in je schoenen staat, wat een risicofactor is voor gebruik van psychedelica omdat je dan eerder in paniek kan raken.
Daarnaast zit er een klein beetje 5-MeO-MiPT in de borax combo (ik denk dat je die stof bedoelt in plaats van 5-MeO-DMT?). 5-MeO-MiPT kan een tijdelijke kruistolerantie veroorzaken met LSD (dus 5-MeO-MiPT remt het effect van LSD in de twee weken erna). Maar die ene milligram 5-MeO-MiPT die ik hierboven denk te lezen is zo weinig dat ik denk dat het wel mee zal vallen met de kruistolerantie.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@hiimacid

Dependent on how you feel you could take the acid. Proper preparation and and a feeling of well-being is a must for a trip on acid (and other drugs ofc). If you feel any hangover of fatigue from the Borax combo you shouldn't trip.

Your second question: yes, you could combine 1P-LSD with the Borax combo. There aren't any known specifically harmful interactions, however, you should take into account that taking four new psychoactive substances at once is generally not recommended. If you decide to do so anyway, keep your the dose of all substances as low as possible.

Enjoy!

Laatst bewerkt:

hiimacid

Belezen gebruiker
wauw! hartelijk bedankt. Ik heb morgen al werk. En ik ben constant aan het werk. dus volgende zondagavond zou ik gek kunnen worden lijkt goed nieuws. Wat je antwoorden betreft, Ze stuurden borax als een tablet als cadeau. Dus helaas kan ik het item niet uitpakken. Ik wil ze niet apart kopen omdat er geen schaal is. Ik denk dat als ik het koop, ik maar 5 mapbs koop. Dus wat kan ik van deze combinatie verwachten? Is er een significante toename van visuele effecten? Of voegt het gewoon een MDMA-achtige schoonheid toe aan de reis? Nee, ik heb het niet onderschat. Ik ging 200 max met 1p (met wiet) en echte xtc is meer dan ik kan tellen. Het was een mooie reis met enge momenten op mijn 200 ug reis? maar ik vraag me af wat ik van de beelden kan verwachten, kan het te sterk worden? Sorry voor het late schrijven. Ik ben het aan het proberen :)

@Geneesmiddel @Neo-Shulginist

Neo-Shulginist

Badass junkie
wauw! hartelijk bedankt. Ik heb morgen al werk. En ik ben constant aan het werk. dus volgende zondagavond zou ik gek kunnen worden lijkt goed nieuws. Wat je antwoorden betreft, Ze stuurden borax als een tablet als cadeau. Dus helaas kan ik het item niet uitpakken. Ik wil ze niet apart kopen omdat er geen schaal is. Ik denk dat als ik het koop, ik maar 5 mapbs koop. Dus wat kan ik van deze combinatie verwachten? Is er een significante toename van visuele effecten? Of voegt het gewoon een MDMA-achtige schoonheid toe aan de reis? Nee, ik heb het niet onderschat. Ik ging 200 max met 1p (met wiet) en echte xtc is meer dan ik kan tellen. Het was een mooie reis met enge momenten op mijn 200 ug reis? maar ik vraag me af wat ik van de beelden kan verwachten, kan het te sterk worden? Sorry voor het late schrijven. Ik ben het aan het proberen :)

@Geneesmiddel @Neo-Shulginist
Als je niet van plan was om de Borax-combo te gaan uitproberen dan zou ik het gewoon laten doen. Ik vind dat ook een beetje rare marketing-acties om dat zo ongevraagd naar mensen op te sturen als 'cadeautje'. Je hoeft het niet uit te proberen he.
Sowieso weten we helemaal niet of die verhoudingen wel kloppen zoals ze zeggen dat het is. Dat is nog niet zo gemakkelijk, om een batch pillen te maken met verschillende stoffen die dan allemaal op de milligram per pil kloppen. En ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n vertrouwen in rc-vendors dat ze dat allemaal netjes doen. Zelfs het testcentrum kan dit soort pillen niet kwantificeren, dus feitelijk is het voor jou onmogelijk om erachter te komen of de dosis klopt zoals het vermeld is.

De Borax-combo is nogal een internethype geworden over tijd. Er was op Reddit een bepaalde gebruiker die zei (op basis van receptoraffiniteit) dat deze combinatie MDMA zou kunnen vervangen. Dat is echt een geheel eigen leven gaan leiden doordat mensen er zoveel over zijn gaan praten. En nouja, zoals dat dan met hypes gaat dan willen mensen dat uitproberen, vaak zonder echt een goed idee te hebben waarom ze nou precies deze stoffen allemaal met elkaar zouden moeten combineren. Ik kan dat dus afraden om dat dan ook maar te gaan doen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dus wat kan ik van deze combinatie verwachten? Is er een significante toename van visuele effecten? Of voegt het gewoon een MDMA-achtige schoonheid toe aan de reis?
You mean the combination acid and Borax? If you want to try that, I'd recommend to try a regular candyflip first, so first take the acid and take a small to medium dose MDMA exactly 4 hours after ingesting the acid. There is enough information on a candyflip on the internet already.

I'm not sure whether there is really an increase in visual effects, but if done right, it's a nice combination. IF Borax is really similar to MDMA (I never tried Borax), the candyflip should be alike too and yes, you could do it with just 5-MAPB as well.

Also, try to get experienced with just acid first or at least keep your acid dose somewhat lower than usual.

Groetjes ⚕️

Laatst bewerkt:

hiimacid

Belezen gebruiker
You mean the combination acid and Borax? If you want to try that, I'd recommend to try a regular candyflip first, so first take the acid and take a small to medium dose MDMA exactly 4 hours after ingesting the acid. There is enough information on a candyflip on the internet already.

I'm not sure whether there is really an increase in visual effects, but if done right, it's a nice combination. IF Borax is really similar to MDMA (I never tried Borax), the candyflip should be alike too and yes, you could do it with just 5-MAPB as well.

Also, try to get experienced with just acid first or at least keep your acid dose somewhat lower than usual.

Groetjes ⚕️
Met dank! Ik heb ervaring met zowel lsd als mdma (afzonderlijk). mijn borax-ervaring was echt als mdma. Het is een vrij nauwe ervaring.

Ik ben net in Nederland aangekomen. Op dit moment is er geen ander item dat ik kan bereiken dan rc. Ik wil de illegale markt niet betreden.

Maar wat je zegt is heel logisch. Ik ken de mogelijkheid van verslaving al door het dopamine-effect. Ik heb mdma gebruikt in voorheen onbewuste doses en met bijna geen gaten. verslaving en psychische problemen. dude het is een moeras :) dus ik ga geen braaf kind zijn en halve borax combineren met een lsd-trip. Meer dan 4 artikelen. maar als er op een dag mdma op mijn pad komt, zeker!
misschien 5 mapbs op een later tijdstip, maar niet zonder schalen.

Nogmaals bedankt iedereen!!

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Met dank! Ik heb ervaring met zowel lsd als mdma (afzonderlijk). mijn borax-ervaring was echt als mdma. Het is een vrij nauwe ervaring.

Ik ben net in Nederland aangekomen. Op dit moment is er geen ander item dat ik kan bereiken dan rc. Ik wil de illegale markt niet betreden.

Maar wat je zegt is heel logisch. Ik ken de mogelijkheid van verslaving al door het dopamine-effect. Ik heb mdma gebruikt in voorheen onbewuste doses en met bijna geen gaten. verslaving en psychische problemen. dude het is een moeras :) dus ik ga geen braaf kind zijn en halve borax combineren met een lsd-trip. Meer dan 4 artikelen. maar als er op een dag mdma op mijn pad komt, zeker!
misschien 5 mapbs op een later tijdstip, maar niet zonder schalen.

Nogmaals bedankt iedereen!!
Where do you come from? The Dutch illegal MDMA market is very clean. It's also good to know that you can test your drugs here legally and for free at several foundations. Since it's free and legal, it is always recommended to have your drugs tested. You can even get your RC's tested but beware that you can not bring large amounts to the location and they won't test more than sample/drug at a time (with sometimes an exception for two samples).

Have a look here: https://www.drugs-test.nl/en/

Bovenaan