LSD combi GHB

Fluxalex

Experimenterende gebruiker
Hej,

Is er iemand die GHB heeft gepakt tijdens een LSD trip ?
En ik wil graag alleen horen of dit gaat (lichamelijk), en eventueel ervaringen,
dus geen DONT'S van mensen die er geen ervaring mee hebben.
Alvast bedankt !!

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, het lijkt me voor je lichaam niet extra slecht ofzo aangezien lsd nauwelijks effect heeft op je lichamelijke status. Wel lijkt het me erg gevaarlijk als je in je trip probeert om precies te doseren, 5ml ofzo? (ik gebruik geen ghb). Toch vervelend als je per ongeluk od'd.

Maargoed, ik heb hier geen ervaring mee maar ik DENK dat het niet meer schade kan aanrichten in je lichaam dan alleen ghb.

Agonist

Pikachu zei:
Hmm, het lijkt me voor je lichaam niet extra slecht ofzo aangezien lsd nauwelijks effect heeft op je lichamelijke status. Wel lijkt het me erg gevaarlijk als je in je trip probeert om precies te doseren, 5ml ofzo? (ik gebruik geen ghb). Toch vervelend als je per ongeluk od'd.

Maargoed, ik heb hier geen ervaring mee maar ik DENK dat het niet meer schade kan aanrichten in je lichaam dan alleen ghb.

Ik heb hier wel ervaring mee. De dosering moet je mijn inziens ff lager houden dan je normaal zou doen, omdat de LSD toch al uitvergroot wat je van alle kanten aan input krijgt.
Een van mijn ervairingen was trouwens dat ik er onwijs emotioneel van werd. En mijn vriendin ging vrijwel direct egodood toen ze GHB combineerde met LSD. Dus het kan best wel wat impact hebben op je trip.

Fluxalex

bedankt alvast voor de posts... heb net een eetlepel gepakt, en ben lekker aan t spacen op de lsd... ben benieuwd.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik vond het heerlijk om het te nemen als de lsd uit begint te werken, om dat lege gevoel een beetje op te vangen zeg maar :)

Fluxalex

zo, ben sinds een half uur weer terug op de planeet.
Ontzettend heftig moet ik zeggen, maar zeker aan te raden.
Geen egodood (helaas), best emotioneel, maar ik voel me nu
lekker "opgeruimd". Ik ben alleen totaal niet moe nu, normaal
ben ik erg moe na een trip.
Ergens halverwege heb ik nog een doses GHB bijgepakt en
die sloeg me na een half uur de hele kamer rond. visuals waren
mooi, maar van redelijk korte duur.
Ik heb net wat gegeten en ga nu een beetje chillen.
Nogmaals bedankt voor de posts !

Atropa

Bewuste gebruiker
Heb hier ervaring mee en zelf vond ik 't niets omdat m'n zintuigen en gevoelsleven minder ontvankelijk waren voor indrukken. Bovendien waren er gedeeltes dat ik bijna alleen de G voelde als ik me daarop focuste.

Acid bevind zich in een veel verder gevorderd stadium van hyper sensatie dan de emotionele gevoeligheid van G, waardoor de verdovende werking wordt geaccentueerd. Wat weer nadelig is voor de acid beleving.

'tis maar net hoe het bij jezelf aansluit, ken mensen die gewoon blijven doorroken gedurende hun trip. Als ik ook maar vere passieve tabaksgeur ruik wordt ik al para.

Dat je niet moe bent komt waarschijnlijk door het re-dosen van G, als je meer dan 1 dose pakt en het werkt uit voel je je alert en fit. :wink:

Fluxalex

Zelf heb ik het liefst intense trips, waarbij ego verlies juist een grote rol speelt, vandaar dat ik in een vorige post ook het woord "helaas" had toegevoegd.
Het energiek rondspringen wordt verklaard door de G.
De visuele effecten werden hierdoor ook verkort, en de
algemene diepgang van de trip werd idd tegengewerkt.

Het energie level was wel een pluspunt, maar de onderdrukkende werking op de lsd is echt een nadeel, maar ik durf nu niet uit te sluiten
dat de dosering lsd niet hoog genoeg was.

In het begin had ik wel wat problemen met mn motoriek, maar dat ging na verloop van tijd weg.

Ik werd vanmorgen wel ontzettend "relax" wakker, kon mn vingers kaarsrecht stilhouden en was ontzettend kalm, heerlijk gewoon.
Dit schrijf ik aan beide middelen voor.

Al met al is mn conclusie dat het een zeer leuk, en ook geslaagd expiriment was. Het was zeker voor herhaling vatbaar. Maar als je ECHT voor een diepe lsd trip gaat, is alleen lsd het beste, (of voor sommigen mischien nog een jointje erbij)...

oftewel, ik deel je mening gedeeltelijk Atropa, het was jammer dat de trip onderdrukt werd, maar ik vond het niet niks. Ik heb me kostelijk geamuseerd..

Bovenaan