LSD combi met een tikkie GHB

Space cadet

Belezen gebruiker
Hi! Ben eens benieuwd naar een LSD combi met een tikkie GHB. Iemand dat al eens gedaan? Geen idee of dat een leuke combi is, denk dat het dan maar 1 ml GHB na de piek van LSD zou worden. Nog intensere horizontale avonturen wellicht..?

Spyro

DF-koning
Vind GHB niet echt een toevoeging persoonlijk. Op geen één psychedelica. Maar dat is mijn mening... Misschien iemand anders met wel een fijne ervaring hier.

Lieske

Bewuste gebruiker
Ik kan me ook niet voorstellen wat GHB zou kunnen toevoegen? Met lsd ben ik erg enthousiast van alles en denk dat ik het zonde zou vinden als ik niet meer de bank af wil komen (wat ik vaak heb met G).

Space cadet

Belezen gebruiker
Nou dan zal ik het maar explicieter benoemen, was te subtiel. Sex is op LSD geweldig!!! Zo intens en intiem. Alsof je beide sexgoden bent... Als je sex hebt op GHB ervaar je hoogtepunten zoals nooit tevoren (op lichte dosis). Wat nu als ze combineert? Kan me ook voorstellen dat het niks is en het juist om zeep is. Miss mooi gescheiden houden. Candyflippen was ook niet ons ding, al is dat iets heel anders natuurlijk.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hi! Ben eens benieuwd naar een LSD combi met een tikkie GHB. Iemand dat al eens gedaan? Geen idee of dat een leuke combi is, denk dat het dan maar 1 ml GHB na de piek van LSD zou worden. Nog intensere horizontale avonturen wellicht..?
Probleem is vooral dat je aan de LSD niet meer echt kunt inschatten wat 'een tikkie' GHB is :grin:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb nooit GHB gedaan, dus logischerwijs heb ik het ook nooit gecombineerd met LSD.
Wel eens LSD + ketamine gedaan en dat was verrassend synergetisch (elkaar aanvullend). Hoewel de LSD er wel een stuk minder spiritueel van wordt en meer trippy en gewoon een vage ervaring. Dus dat zullen sommigen een degradatie vinden.

Joël

Newbie
Nou dan zal ik het maar explicieter benoemen, was te subtiel. Sex is op LSD geweldig!!! Zo intens en intiem. Alsof je beide sexgoden bent... Als je sex hebt op GHB ervaar je hoogtepunten zoals nooit tevoren (op lichte dosis). Wat nu als ze combineert? Kan me ook voorstellen dat het niks is en het juist om zeep is. Miss mooi gescheiden houden. Candyflippen was ook niet ons ding, al is dat iets heel anders natuurlijk.
Mijn geliefde vindt de sex op LSD ge-wel-dig. Ik beduidend minder. Er gaat van alles door m'n kop, behalve de zin in uitbundige en liefdevolle sex. Nou hebben we daar wat op gevonden: zij aan het zegeltje en ik een pilletje, kristallen of amf. Als we het plezier nabespreken zijn er twee totaal verschillende ervaringen. Intens, maar anders... Aan de combi zijn we nooit toegekomen, ben niet zo'n fan van LSD.

Space cadet

Belezen gebruiker
Mijn geliefde vindt de sex op LSD ge-wel-dig. Ik beduidend minder. Er gaat van alles door m'n kop, behalve de zin in uitbundige en liefdevolle sex. Nou hebben we daar wat op gevonden: zij aan het zegeltje en ik een pilletje, kristallen of amf. Als we het plezier nabespreken zijn er twee totaal verschillende ervaringen. Intens, maar anders... Aan de combi zijn we nooit toegekomen, ben niet zo'n fan van LSD.
Miss doseer je net te hoog? Of je wacht tot net iets na de piek? Heb ook wel eens ervaren dat het gewoon niet gaat, teveel vage headspace... Best apart dat het goed werkt bij jullie met andere middelen. Wij vinden het juist alleen kloppen als je compleet in dezelfde flow zit...

Joël

Newbie
Miss doseer je net te hoog? Of je wacht tot net iets na de piek? Heb ook wel eens ervaren dat het gewoon niet gaat, teveel vage headspace... Best apart dat het goed werkt bij jullie met andere middelen. Wij vinden het juist alleen kloppen als je compleet in dezelfde flow zit...
Gevoelsmatig klopt het ook niet wat we doen. Mijn geliefde heeft tijdens onze vrijpartij een hele andere ervaring dan ik. Die van haar lijkt veel intenser en kleuriger te zijn. Soms met een rauw randje. Mijn beleving is een vrijwel constante, nogal vlak. Op z'n Rotterdams: gewoon botergeil en that's it. Dat die twee routes naast elkaar bestaan is inderdaad een wat vreemde combi. Helemaal eens met je :sunglasses:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hey ik doe dat!
Meestal nemen we hoog gedoseerd lsd tegenwoordig want dat hebben we opgebouwd 500ug + en dan 8 a 9 uur in de trip gaan we gewoon de normale dosis ghb erbij pakken 3 of 4 ml en dat is zo relax.
Je hebt zoveel prikkels gehad en getript en die trip komt op zijn einde en dan neemt de ghb het over en dan ben je helemaal relax.
Ik heb altijd ghb liggen als ik ga trippen hoort er op het einde gewoon bij.
Net als ik dat met mdma deed eerder, na een avondje mdma over op de g en dan komt die dip helemaal niet.

Probeer maar, veel plezier 🙂

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Zou psychedelica zo min mogelijk combineren met andere drugs en voornamelijk verdovende middelen als GHB, alcohol, benzo's etc. Heb vroeger toen ik net aan me DMT avontuur begon wel eens GHB gebruikt vooraf om de scherpe randje beetje te verdoezelen maar achteraf gezien is de ervaring veeel betekenisvoller als je er compleet nuchter en fris ingaat!
Mocht je het toch graag willen doen zou ik wachten tot de piek voorbij is en de comedown begint..

Indigo Seeker

Bewuste gebruiker
Ga mee met @Chr0nic dat je psychedelica niet moet mengen met de meeste drugs. Hooguit met cannabis als je dat kunt handelen want het kan de trip nogal eens versterken. Mdma gaat ook wel. Ghb en alcohol zijn “fun drugs” maar icm psychedelica kan nogal eens vreemd uitpakken.

Space cadet

Belezen gebruiker
Ik neem hooguit wel eens een frisse pint als we lekker uitrollen van de trip, maar nooit te veel. Dat is bijna jammer van de vibe. Juist dat "verdovende" effect is dan eigenlijk zonde.

Nickje

Belezen gebruiker
Gewoon een keer proberen maar dan wel normale doses. Of het voor jou persoonlijk goed uitpakt en wat toevoegt is toch vooral een persoonlijke ervaring. Ik bijvoorbeeld vindt " waus" gaan en vaag zijn helemaal fantastisch, anderen willen graag juist wat scherper en meer gestimuleerd zijn dus dan kun je hetzelfde stofje heel anders ervaren dan een ander, afhankelijk van wat je zelf het fijnst vindt. Een psychedelicum combineren met DCK (ketamine variant die ik in huis heb) heb ik nog niet gedaan maar ga het ongetwijfeld een keer proberen. Wat ik erover gelezen heb is dat vanwege het dissocieren door de ketamine, de LSD trip wat intenser kan worden omdat je wat meer kan focuses op visuals e.d., meer in jezelf gekeerd bent. Kan theoretisch ook zorgen voor meer angst/psychose vanwege meer controleverlies.

Nickje

Belezen gebruiker
Ga mee met @Chr0nic dat je psychedelica niet moet mengen met de meeste drugs. Hooguit met cannabis als je dat kunt handelen want het kan de trip nogal eens versterken. Mdma gaat ook wel. Ghb en alcohol zijn “fun drugs” maar icm psychedelica kan nogal eens vreemd uitpakken.
Psychedelica op of na de piek van een serotonerg middel zoals MDMA kan heel mooi zijn. Zelf toevallig gisteren een combi 5-MAPB en AL-LAD gedaan, een soort hippyflip maar dan met RC alternatieven. Was heerlijk, maar miste totaal de visuals/hallucinant effect van de AL-LAD. Heb er nota bene nog een dikke joint (sativa) bij gerookt. Overall feeling wel helemaal fantastisch, dikke golven euforie e.d.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Waarom GHB? Met LSD vind ik alles dat nep of chemisch is echt verschrikkelijk...
Nog maar een aantal keren GHB gedaan, maar ik moet zeggen dat GHB totaal niet was wat ik ervan verwachtte. Het is meer een versterker van de huidige mindstate (voor mij althans), wel op een heel andere manier dan bijvoorbeeld LSD dat doet. Ik heb me er heel erg geil op gevoeld, heel erg verliefd, heel erg empathisch, heel erg filosofisch, heel erg spiritueel, enzovoort... GHB was een grote verrassing voor me.

Dus voor mij voelt het niet zozeer nep. In ieder geval niet met mijn zeer beperkte ervaring ermee.

De combi met LSD heb ik wel echt twijfels bij, maar LSD is op zichzelf toch al heel compleet.

Nickje

Belezen gebruiker
Jaa die dempen alle hersenactiviteit
Ah, klinkt dan i.d.d. logisch. Ik gooi wel eens Phenibut in de mix maar als ik nadruk wil hebben op trippyness kan ik dat beter niet doen dus.... Heb 1x op Phenibut en 2C-C wel alsnog leuke visuals gehad e.d. , trouwens, maar zal de vergelijking eens maken zonder.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klopt maar het is de enige werking wat gaba heeft dus inderdaad dosis afhankelijk hoe sterk je je centrale zenuwstelsel dempt
Nou ik voelde me op goed afgemeten doseringen soms fijn én niet beperkt in mijn denken, juist gestimuleerd.

Paranoize.

Badass junkie
Nou ik voelde me op goed afgemeten doseringen soms fijn én niet beperkt in mijn denken, juist gestimuleerd.
Dat kan hoor want gaba zorgt ervoor dat de overprikkelde activiteiten in je brein geremt worden waardoor je je juist meer gefocust voelt in plaats van moe van overprikkeling, drugs die op gaba inwerken zorgen er natuurlijk voor dat je hersenen onnatuurlijk sterk gedempt worden maar met een lage dosering is dit daardoor minder overheersend

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat kan hoor want gaba zorgt ervoor dat de overprikkelde activiteiten in je brein geremt worden waardoor je je juist meer gefocust voelt in plaats van moe van overprikkeling, drugs die op gaba inwerken zorgen er natuurlijk voor dat je hersenen onnatuurlijk sterk gedempt worden maar met een lage dosering is dit daardoor minder overheersend
Ja het klopt ook wel dat ik vaak wat overprikkelt ben. Ik heb ook duidelijk meer baat bij downers dan uppers.

PinkHippo

Experimenterende gebruiker
GHB vooraf en bij de come-down kunnen je echt enorm helpen, ik zou het niet dichtbij de piek innemen, is alleen zonde in mijn optiek

Bovenaan