Lsd combineren met?

Als je de ene dag tript op Lsd en je wil de volgende nacht weer wat nemen, welke drug zou dan het beste zijn?
Speed om weer energie te krijgen? (Aangezien je de dag na je trip je wel vrij lusteloos kan voelen) Of welke zou het beste zijn?
Want over een aantal weken komt het eerste festival er weer aan en samen met wat vrienden willen we graag de twee nachten na elkaar wat nemen. Lsd wordt er zowieso genomen, daar is al ervaring mee. Twee nachten achter elkaar Lsd is niet zo verstandig, aangezien je zo kort achter elkaar niet veel tot bijna geen effect hebt. Welke gebruiken we best de nacht erop? Of is het beter om Lsd als laatste te nemen? We trippen elk maar een halfje aangezien we twee nachten willen genieten.

Alvast bedankt :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou de LSD pas de laatste nacht nemen, weet je tenminste zeker dat je lekker rustig aan kan doen de dag na je trip. Maar als je toch eerst LSD gaat nemen, dan maakt het volgens mij niks uit wat je de volgende dag neemt, gewoon waar je zin in hebt lijkt me. :grin:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Een halve zegel, op de piek nog een halve zegel om de piek flink te verlengen en dan MDMA voor de ultieme candyflip? :P (ik roep maar wat, geen flauw idee of dit slim is xD)

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb meestal als ik niet tegelijkertijd al m'n LSD pak dat het een stuk minder intens is, waarschijnlijk i.v.m tolerantie.

En combineren, bedoel je nou tegelijk doen? Dan zou ik voor Lachgas gaan :grin:.

tomz0r

Badass junkie
Voor tolerantie hoef je niet bang te zijn als je in 1 keer door gaat. Gewoon 2 keer bijpakken.
Al raad ik het je niet aan, 24 uur wakker zijn en nog onder invloed zijn van LSD lijkt me heel vervelend en heftig. Je krijgt er op een gegeven moment genoeg van en je wilt dan rust in je kop.

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou de 1e dag/nacht de lsd nemen. Ik kan me niet voorstellen dat de dag ná mdma of speed ofzo, dat dat echt bevorderend is voor je lsd trip :P

Wat ik zou doen:
eerst lsd
2e dag, waar je zin in hebt..

Groezrock, goed geraden :wink:
Het wordt waarschijnlijk de eerste nacht een halfje of 3/4 lsd. De nacht erna speed of MDMA, als we hier makkelijk aangeraken?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Mwa ik zal het gewoon bij een biertje houden, zonde om na een avond op zo een fijne drugs met weinig naweeen alsnog een hangover te krijgen. Als je dan toch echt wat wil doen zal ik speed nemen...

Bovenaan