• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD de dansende beertjes

Luckytime

Newbie
Afgelopen weekend heb ik met 2 ander vrienden LSD gepakt waaronder de dansende beerjes, het was de eerste keer voor mij dat ik dit pakte we zijn begonnen met de zegel te pakken bij een van mijn maten op appartement na een uurke zijn we naar de maas geweest en toen begon ik mij al lichtjes 'raar' te voelen toen hebben we een tijdje daar nog gezeten tot het zegeltje echt wel begon te werken.

We wouden trg naar zin appartement gaan en hebben echt wel grappige ervaringen meegemaakt terwijl we in gras liepen maakt ene van me maten een opmerking het leek net of dat we in water liepen en toestanden, eens we terug binnen waren begon het wel heel fel bij mij, terwijl die ander hun zegel al ophadden bleef die van mij maar erin 2.5 uur ook al is dit denk ik zelf niet goed om ik had dit nog nooit gedaan daarna slikte ik hem dus maar af. Paar uur later was ik het echt wel kwijt op een positieve manier, ik zag de muur gewoon hele tijd drijven en in mijn maten zag ik die vreemdste gezichten terwijl zij dit effect ook hadden we echt wel een goede tijd, maar niet veel daarna kwam ik denk ik in een bad trip want ik herhinnerde mij niemeer echt juist hoe ik terug in het appartement ben gekomen en of ik er wel gekomen was... Dus plots kreeg ik echt wel verkeerde gedachten, de tijd leek ook niemeer vooruit te gaan en beelden leken zich te herhalen het werd allemaal wat vaag na de tijd ik ging mij dus neerleggen maar slapen ging niet echt en als ik terug erbij ging zitten leek het net of hetzelfde gesprek nog bezig was terwijl ik die gezichten maar gans zag vervormen door al die wazige dingen tegenlijk dacht ik dat ik mss iets aan de hand had gehad aan de maas, maar daarna ben ik gelukkig terug gekalmeerd en tegen de morgen aan waren we nog alle 3 wakker maar onze gesprekken begonnen terug ergens op te slaan en zat terug locgica in gelukkig, al bij al vond ik het wel een vette ervaring voor te doen, hoe het komt dat ik plots zo paniekerig en slecht voelde weet ik nog altijd niet...

Samakayne

Newbie
Lijkt me dat je een leuke tijd hebt gehad. ^^

Waren wel 4 héél lange zinnen om te lezen though. :tearsofjoy:

Zelf nog nooit LSD (of iets anders behalve een mislukte san Pedro attempt) gedaan maar lijkt me wel een leuke paar uur.

Drientje

DF-koning
Het zijn inderdaad 4 zinnen.

Nog nooit zo'n bondig report gezien.
Maar wat is het toch dat mensen denken dat je bad gaat als je je ff niet lekker voelt? Tijd om dan eens echt bad te gaan. Dan piep je wel anders.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het een aantal keer moeten lezen voordat ik alles begreep, halverwege kan ik mij al niet concentreren... Nederlands was zeker niet je beste vak op school ?

Wat bezielde je eigelijk ? Je neemt de eerste keer LSD en vlak voordat het inslaat ga jij naar buiten ? Had dan op zijn minst gewacht tot de inslag was geweest. Je wist niet wat je kon verwachten... Dat getuigd niet echt van een fatsoenlijke voorbereiding.

LSD is een stof waar je respect voor moet hebben. En als je dat niet hebt zal Alice wel zo vriendelijk zijn om je op je plaats te zetten. Don't forget that.

Tool

Experimenterende gebruiker
Haha, serieus, dat Belgisch Vlaams in combinatie met die vreselijke zinsbouw/grammatica/spelling vind ik eigenlijk wel passen bij zo'n tripreport. Je krijgt in ieder geval goed het gevoel dat het allemaal flink wazig was en dat een hoop gekke gebeurtenissen elkaar in hoog tempo opvolgden.

Misschien wat te veel gepakt voor je eerste keer? Of slecht voorbereid? Buiten het deel dat je slecht ging klinkt het in ieder geval als een leuke trip, maar weet wel dat je veel meer uit LSD kan halen dan dit.

pascal828

Badass junkie
Drientje zei:
Maar wat is het toch dat mensen denken dat je bad gaat als je je ff niet lekker voelt? Tijd om dan eens echt bad te gaan. Dan piep je wel anders.
^Precies.
Al herken ik wel dat alles lijkt te herhalen, zo begon mijn bad-trip.
Volgende keer moet je je gewoon beter voorbereiden en misschien iets minder nemen.

KoxBox

Badass junkie
Tool zei:
Haha, serieus, dat Belgisch in combinatie met die vreselijke zinsbouw/grammatica/spelling vind ik eigenlijk wel passen bij zo'n tripreport.
Dude, voor de zoveelste keer Belgisch is geen taal. Vlaams daarentegen... :rolleyes:

Tool

Experimenterende gebruiker
KoxBox zei:
Tool zei:
Haha, serieus, dat Belgisch in combinatie met die vreselijke zinsbouw/grammatica/spelling vind ik eigenlijk wel passen bij zo'n tripreport.
Dude, voor de zoveelste keer Belgisch is geen taal. Vlaams daarentegen... :rolleyes:
Ik zal dit nooit meer fout doen. :stoned:

Bovenaan