• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD: de waas der vaagheid

Bewild

Bewuste gebruiker
Het begon allemaal op vrijdag 22/06/07 ik en mijn vriendin gingen samen een blottertje delen. Ik zou 2/3 van de blotter pakken en zij de overgebleven 1/3, het was namelijk voor haar de eerste keer en voor mij niet.
Ik had alleen 2 grote fouten gemaakt: namelijk 1, mijn zus was ook thuis (zij zou ons wel niet komen storen ofzo, maar aangezien ik liever niet had dat ze wist dat ik en mijn vriendin aan het trippen waren, was ze toch een probleem) en fout nummero 2: ik dacht da we weinig zouden voelen omdat we eigenlijk niet veel op hadden, maar ik zou rap van gedacht veranderen.

Ok, zo gezegd zo gedaan, rond 22u hebben we de blotter gepakt en iets later zijn we naar boven naar mijn kamer gegaan, daar lagen we samen op mijn bed, wat naar de muziek te luisteren. Stilaan maar zeker begon de LSD te werken.
En een goed half uur/3kwartier later was de LSD al goed aan het werken.

Vanaf hier (ongeveer 23u denk ik) kreeg de trip een heel andere wending, het was alsof de LSD een inwendige ontploffing had veroorzaakt en ik het met de beste wil van de wereld niet kon tegenhouden. Vanaf hier waren alle vast vormen van voorwerpen verdwenen en was het vaak ook moeilijk ze te herkennen, ook wist ik helemaal niet meer wat er nu stilstond en wat er bewoog, want alles bewoog voor mijn gevoel. Ik had ook een heel irritant gevoel in mijn buik gekregen, het voelde alsof de energie die vrijkwam door de LSD te groot en te overweldigend was en dat ik er elk moment aan zou kunnen bezwijken. Het ergste van al aan dit gevoel was dat het maar bleef groeien, het leek of er alsmaar meer energie door mijn lijf stroomde en dat ik binnenkort de controle zou verliezen.
We zijn toen naar beneden gegaan omdat we beiden dorst hadden, toen we beneden waren had ik al zoiets van niet te veel lawaai maken, rap drinken en zo snel mogelijk terug naar boven (want boven in mijn kamer was het veilig gebied, daar zou mijn zus ons nooit komen storen). Maar mijn vriendin had ook nog is honger, dus heeft zij dan nog een boterham gegeten, die smaakte volgens haar helemaal naar niets en voelde heel raar aan in haar mond. Dit moest ik dan zelf toch ook eens proberen, dus heb ik dan ook maar een klein boterhammetje gegeten, ik vond wel dat er smaak in zat (maar geen lekkere :confused:) maar het voelde inderdaad heel raar, de boterham loste op in mijn mond. Dan wou mijn vriendin ook nog een lolly en daarna konden we eindelijk terug naar de veilige plek.

Toen we terug boven waren was ik de trip nog wel steeds leuk, maar de energie bleef nog steeds groeien en er giereden miljoenen gedachten tegelijk door men hoofd, ik kon amper nog 1 gedachte volgen zonder af te dwalen. De trip was nu ook al wel heel visueel geworden, alle posters op mijn kamer begonnen te veranderen, de mensen op de posters begonnen te bewegen,etc. Ook hoorde ik het regenen en zag zelfs de druppels op mijn raam vallen en naar beneden lopen. Soms, tijdens een paar periodes van helderheid, zag ik dan wel dat het eigenlijk helemaal niet regende, maar direct daarna regende het dan al terug. Mijn vriendin had ondertussen gevraagd of ik niet het blacklight wou aansteken in plaats van het gewonen licht. De stekker van het blacklight insteken bleek ook al een hele opgave te zijn, maar het voelde wel als een overwinning toen het dan toch uiteindelijk gelukt was.
Mijn vriendin had dus blijkbaar ook blacklight nagellak op, ik vond dit wel heel moeilijk om te begrijpen op dit moment. Dus heb ik er dan nog een hele tijd naar zitten staren.
Maar eigenlijk werd alles nogal heel moeilijk om te begrijpen vanaf hier, want de energie was op een hoogtepunt gekomen en deed mijn gedachten gieren en gaf een wee gevoel door heel mijn lichaam, het gevoelde palmde me echt in, het nam me helemaal over, ik kon er niets aan doen. Maar ik wou dit niet laten merken aan mijn vriendin, want zij was heel vrolijk aan het trippen en ik wou haar trip niet verpesten door hoor ongerust te maken. Zij was de hele tijd met haar lolly aan het spelen en ik was eigenlijk in mezelf een strijd op leven en dood aan het voeren, maar dit zou ik haar nooit hebben laten zien.

Toen haar lolly op was, wou ze perse nog een nieuwe, dus konden we nog eens naar beneden. Ik had zoiets van ok, maar gewoon lolly pakken en terug naar boven, want daar zijn we veilig. Maar ze moest nog eens plassen dus kon ik beneden nog op haar blijven wachten, op dat moment gierde de LSD-energie aan een tempo van 5000km/u door men lichaam en was alles 1 waas aan het worden, ik begreep zo goed als niets meer.

Terug boven gekomen was ik echt zwaar bad aan het gaan, maar ik wou nog steeds niet dat men vriendin dit wist dus hield ik het voor mezelf. Zij had trouwens genoeg aandacht voor haar lolly dus ze zag niet echt dat het niet zo goed met me ging. Ik zie tegen haar dat ik moe was en gewoon even wou liggen met men ogen dicht om naar de muziek te luisteren. Want men ogen open houden was ondenkbaar geworden op dit punt, te veel dinges die op me afkwamen langs alle kanten, gewoon te veel om te verwerken.
Dus ik lag daar gewoon met men ogen dicht terwijl mijn vriendin met haar lolly aan het spelen was. Van dit stuk va de trip weet ik niet meer zo veel, ik weet dat het allemaal heel intens was (zoals mezelf zien liggen op het en in een totale duisternis belanden, etc.) maar het was allemaal zo vaag en zo ongestructureerd dat ik er nog maar weinig van herinner. Ik weet nog wel dat ik af en toe een beetje terugkeerde naar de realiteit doordat men vriendin dan iets zei tegen mij waarna ik antwoordde me terug neerlegde en terug afdreef naar een dimensie die niet te beschrijven valt.
Dit was echt een heel akelig stuk van de trip en ik bleef maar dinges denken als, waarom wou ik toch trippen, hoe lang gaat het nog duren, kan niemand mij helpen, stel je voor dat mijn vriendin doorheeft wat er aan de hand is een zelf ook slecht gaat,… Tot ik het uiteindelijk allemaal maar op me af liet komen en gewoon meeging met de flow, vanaf dan kreeg ik alles terug een beetje in de hand.

Ik had toen nog wel steeds dat vreselijk gevoel van al die energie, maar ik dacht op dit moment dat ik gewoon is naar het toilet moest en het dan wel weg zou zijn :d (vraag me niet waarom ik dat dacht :tongueout:)
Ik zat dus op het toilet en zag de kamer niet meer :confused: (ik zag ze nog wel maar er waren geen vormen meer, alleen nog de gele kleur van de verf, ik was omringd door geel). Toen ik doorhad dat ik eigenlijk helemaal niet naar het toilet moest ben ik maar gewoon terug naar mijn kamer gegaan, maar ik voelde me toch al veel beter ondertussen.

Het was nu tussen 2u en half 3 en ik begon eindelijk wat van men trip te genieten. Ik Begon wat met mijn vriendin te praten over heel filosofische dinges (die eigenlijk helemaal op niets sloegen, maar toen zo logisch bleken te zijn :d) Ik had het alleen wel heel moeilijk om met men vriendin te praten want ik begreep alleen maar de essentiële zaken van wat ze zij en de rest van de zijn maakte mijn brein zelf, ook zag ik totaal geen gezichtsuitdrukkingen bij haar, want haar gezicht vervormde non-stop en het vervormde dan ook nog heel hard. Ze heeft dan ook zowat alles 20 keer moeten uitleggen voor we konden verder gaan met een ander onderwerp.

We hebben zo nog blijven praten tot 4u ongeveer, toen hebben we het blacklight uitgezet en de muziek nog een beetje zachter gezet. En dan zo in de donker nog wat blijven praten. In de donker zag ik nog maar weinig, maar de muziek klonk nog steeds geweldig :d. We hebben zo nog in het donker blijven liggen tot half 6/ 6uur en dan vonden we het welletjes en zijn we gaan slapen.

Al bij al vond ik het nog een heel fijne trip en ben ik nu heel blij dat ik em gehad heb, maar als ik had geweten dat ik me zo ging voelen, had ik waarschijnlijk niet aan de trip begonnen en ik zou ook niet weten of ik diezelfde trip nu nog is over zou willen doen. Gellukkig was mijn vriendin er bij deze keer, want zij was mijn leidraad, mijn poort tussen plezier en waanzin.

Sorry dat het zo’n lang repportje is geworden, maar ik kon het gewoon niet korter vertellen.
En ook nog sorry als er een paar dinges niet zo duidelijk zijn, maar dat is ook omdat er voo mezelf ook een heel deel zaken niet echt duidelijk zijn.

Als jullie nog vragen hebben, stel maar.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoe langer hoe beter, daar hoef je geen sorry voor te zeggen.

Ben je nu helemaal klaar met de LSD ?
Had de trip een naam of een sterkte die erbij werdt vermeld ?

Stonie

Bewild

Bewuste gebruiker
Nee hoor, zowiezo niet :P .

Ik vind het hypocriet als je een negatieve ervaring niet kunt verwerken, je er dan maar geheid mee ophoud. Je weet tenslotte dat het ooit wel eens zal gebeuren.

Maar ik hou er zowiezo nog niet mee op, heb hier zelfs nog een blotter liggen :mrgreen: ,wel ga ik volgende keren toch wel iets beter oppassen me de dosis (alhoewel ik niet zeker was of ik nu wel zo'n hoge dosis heb binnengehad :confused: ).

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wat was de afbeelding dan op de blotter, een blotter is een compleet vel met trips erop.

Ik wil graag weten wat voor trips cq. wat voor blotter jij hebt .

Stonie

Bewild

Bewuste gebruiker
Het was een explorer heb ik mij later vertellen, maar ik heb geen zekerheid, want ik had er maar 1 tripje van (gekocht op een goatje).

Naar het schijnt zou de andere trip die hier nog ligt nog straffar zijn (dit is een rolling stone), maar ook hier geen zekerheid.

Wel rot dat er hier in België geen testcentra zijn vind k persoonlijk, dat zou het allemaal een pak handiger en veiliger maken.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Goed geschreven. Heb je achteraf nog verteld aan je vriendin hoe je trip verlopen was? Ik vind het contrast dat je beschrijft wel tekenend: jij in diepe geestelijke moeilijkheden en je vriendin vrolijk spelend met een lolly (haha).

Bewild

Bewuste gebruiker
@sweet shadow: jaja, ik heb haar het al verteld meer naar het einde van de trip.

@agaza: achja, het slechte stuk heeft de trip ook wel gemaakt tot wat hij was hoor, zonder zou de trip wel veel minder spectaculair geweest zijn. Maar toen op die moment zelf dacht ik ern iet zo over hoor :P .

Ankxx

Belezen gebruiker
Heel mooi geschreven, wel spijtig da je bad ging...
Achja, da moet iedereen ens meemake hé :wink:

Bovenaan