LSD + DEX + MDMA

Hans

Wijs gebruiker
Ik had dit al in het candyflip topic geplaatst maar ben niet tevreden met de (0) reacties. Daarom heb ik even apart topic aangemaakt.

Heeft er iemand bezwaar tegen deze combi? Als je denkt dat ik een heel leuke tijd ga hebben kun je dat ook zeggen.

Ik drop LSD (100 mics). Wacht tot zegeltje is verdwenen. Ik snuif lijntjes dex tot ik het effect merk. Tijdens/vlak voor mijn LSD piek drop ik een bommetje MDMA ( +-150mg). Wil misschien als de LSD is uitgewerkt nog wat dex snuiven.

Ik wacht met smart op antwoord.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
lsd met andere drugs combineren is alleen voor gevorderden.
maar als je weet dat je het aan kan. veel plezier.
ze gan trouwens alle drie zeer goed bij elkaar.

-spaceman-

Badass junkie
nou mdma met acidcombineren is echt niet voor gevordenen... ik zou zeggen dat het een perfecte combi is voor de acidmaagd...

Hans

Wijs gebruiker
Ik zou mezelf geen acid maagd noemen maar ook geen gevorderde. Als de stoffen in principe goed samen gaan zonder lichamelijke heisa ben ik ervan overtuigt dat het goed gaat.

Waar ik me wel zorgen over maak is hoe ik me de volgende dag voel maargoed, dat zie ik dan wel.

:wave:

azgaza

Badass junkie
Hans zei:
Ik zou mezelf geen acid maagd noemen maar ook geen gevorderde. Als de stoffen in principe goed samen gaan zonder lichamelijke heisa ben ik ervan overtuigt dat het goed gaat.

Waar ik me wel zorgen over maak is hoe ik me de volgende dag voel maargoed, dat zie ik dan wel.

Lichamelijk kan het iniedergeval als je geen zwak hart hebt. Als je een zwak hart hebt is het vooral het feit dat je twee stimulanten combineert, en dat LSD de hartslag ook lichtelijk doet stijgen, dus ik zou van alles niet te veel nemen, maar ik denk dat als je gezond bent van alles een klein beetje sowieso geen kwaad kan. Gewoon goed op jezelf letten.

-spaceman-

Badass junkie
Hans zei:

nee dat weet ik hans, je schrijft altijd mooie tripreports! :wink:
Ik weet wel zeker dat jij meer ervaring hebt met acid dan ik... ik heb t pas 5 keer gedaan ofzo! waarvan 3 keer in combinatie met andere drugs... (vanalles wat :P )

Wacky

Badass junkie
speed heb ik nooit geprobeerd met acid.

Bij mijn eerste trip vroeg ik wat ik moet doen als ik wil dat het stopt, en toen werd me verteld dat speed daar goed voor is.

Sindsdien heb ik dus het idee van speed zal wel zonde van je trip zijn :)
mdma gaat natuurlijk prima bij lsd.

Funky Monkey

Badass junkie
Zorg er in iedergeval voor dat eerst de LSD werkt ja en niet zoals ik in mijn trip heb gedaan :wink: Gewoon zorgen dat je genoeg blijft drinken dan komt het vast wel goed. Het is wel zo dat als je pep neemt je LSD visuals minder woren...

Have a safe trip! Helm op! Gordels om! En knallen met die bom! :mrgreen:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
nou mdma met acidcombineren is echt niet voor gevordenen... ik zou zeggen dat het een perfecte combi is voor de acidmaagd...

Wat was jou timing? Je ervaring was dus heel euforisch?

Ik kan je wel vertellen dat het heel anders kan lopen, mijn enige candyflip was nogal overweldigend namelijk. Ik was ook als Hans uit op vet uit m'n bol gaan, in plaats daarvan werkte de spiritualiteit van de lsd en de ego-versoftening van de mdma uit in een bizarre ego-dood. Ik smolt samen met een overkoepelend iets waarin tijd, ruimte, mogelijkheden, alles allemaal één is. Omdat ik hiermee direct in contact kwam kon ik in de toekomst kijken, zag ik ons doel als mensheid en had ik telepatisch contact met een vriend en kon ik de gedachtes van verschillende mensen in de zaal over mij lezen. Dit klinkt misschien heel tof enzo maar dit was echt heel intensief toen, na deze trip moest ik al mijn andere trips herzien en begon ik eigelijk pas echt op mijn psychonautische pad.

Niet echt voor beginners vind ik dus, weet waar je aan begint, ik wist het in ieder geval niet.

Maar goed, met dex erbij vernauwd dat misschien weer de ziel zodat je alsnog kan feesten. Ik heb het idee dat dit is wat je wilt met deze combi? Ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn!

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Misschien beter normale speed nemen dan ipv dex.
Kan aan mij liggen, maar mijn ervaringen met dex icm mdma zijn niet bepaald goed, de dex haalde echt alle 'magic' eruit, de kater was hels.
Met normale pep heb ik weinig tot geen problemen met die combi.
Aan de drugs lag het niet, kristalletjes 84% getest, dex 68% getest, 130mg. kristal met 30 a 40 mg dex, maar was echt niet prettig, de hele tijd zo'n licht misselijk gevoel wat maar niet weg wil..

Laatst ook 4-fluoro (overigens een zeer fijne drug) gecombineerd met dex, en bijna hetzelfde effect. Ook niet voor herhaling vatbaar.

Hoe LSD zich daarbij gaat gedragen, geen idee, niet geprobeerd, maar ik pas wel een beetje op tegenwoordig met het combineren van dex met andere middelen. Tot dusver is alleen de combi met THC een succes.

Just my 2 cents, ieder mens reageert weer anders neem ik aan.

Hans

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
nee dat weet ik hans, je schrijft altijd mooie tripreports! :wink:
Ik weet wel zeker dat jij meer ervaring hebt met acid dan ik... ik heb t pas 5 keer gedaan ofzo! waarvan 3 keer in combinatie met andere drugs... (vanalles wat :P )

Probeer je me der nou toe te zetten om een report te schrijven of haal je me door de war met iemand anders? Volgens mij is dit niet de eerste keer dat ik je zie posten dat ik zulke mooie tripreports schrijf. Ik heb er nog nooit een gemaakt!

Maar ik heb dan ongeveer even veel ervaring met acid als jij, ik heb wel een aantal keer 2c-b genomen, wat ik zeer vergelijkbaar vind.

Hans

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Ah joh Hans schrijf er gewoon nog een reportje man!

Ok, ik zal het proberen. Maar ik vind het altijd een beetje moeilijk om een verhaal te verzinnen bij: 'Eerst ging ik hierheen en toen ging ik hard en de visuals waren ook superhard en daarna was ik ergens anders en ik ging nog steeds hard en er gebeurde allemaal superloze shit.'

dfssdfde

Badass junkie
Hans zei:
Adrenochroom zei:

Ok, ik zal het proberen. Maar ik vind het altijd een beetje moeilijk om een verhaal te verzinnen bij: 'Eerst ging ik hierheen en toen ging ik hard en de visuals waren ook superhard en daarna was ik ergens anders en ik ging nog steeds hard en er gebeurde allemaal superloze shit.'

Natuurtalent :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ivoos zei:
Hans zei:
Adrenochroom zei:

Natuurtalent :hearteyes:

hehe opzich wel grappig, bij zo'n feestreport moet je gewoon een grappige schrijfstijl erbij ontwikkelen, gebeurt meestal tijdens het schrijven van het report zelf wel!

-spaceman-

Badass junkie
whahaha... ik verwar je inderdaad met iemand anders... namelijk henk... hehe... Maargoed ik heb acid dus wel eens gecombineerd met andere drugs... In welke volgorde lijkt me niet zo veel uitmaken maar ik begon met mdma en ongeveer 3 uur later de acid erbij... werkte prima... still the love in the air en een leuke hallicunerende vleug acid erbij!

pythregius

Bewuste gebruiker
Ik zou die dex achterwege laten, je krijgt genoeg energie van de lsd, en om die candyflip uit te lokken tegenover 100 mics zou ik maar 80 tot 100 mg mdma pakken.

anders loop je er echt als een debiel bij een tripper met een strakke kop,
de mdma moet je dus rustig mee beginnen, zolang je de flip maar net uitlokt dan is het perfect.

groetjes

Eckster C

Bewuste gebruiker
pythregius zei:
Ik zou die dex achterwege laten, je krijgt genoeg energie van de lsd, en om die candyflip uit te lokken tegenover 100 mics zou ik maar 80 tot 100 mg mdma pakken.

anders loop je er echt als een debiel bij een tripper met een strakke kop,
de mdma moet je dus rustig mee beginnen, zolang je de flip maar net uitlokt dan is het perfect.

groetjes

Bovenaan