Lsd/dmt

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisr8

Experimenterende gebruiker
Hallo!

Ik heb een trip dagje voorzien.
Ik heb DMT en lsd liggen!
Zou het erg zijn als ik eerst lsd gebruik
en als dat zowat uitgewerkt is de dmt gebruiken, of omgekeerd( 1st dmt dan lsd)
Of is dat niet aan te raden? Is er ook geen sprake van tolerantie dan?
Daarmee bedoel ik, dat ik bv de dmt minder ga voelen omdat ik die dag al lsd gedaan heb?

Thanks in advance xx

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk dat één middel op zich al een hele ervaring geeft waarvan je ff bij moet komen dus ik zou het niet combineren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoeveel microgam zijn je LSD zegels om te beginnen?

Ik zou eerst 1 dag es goed doorgaan op LSD. 2 weken wachten en dan es DMT doen. Psychedelica combineren is meestal een no go. De stofjes op zich zijn naar mijn weten potent genoeg om een heftige indruk na te laten die je geest even verwerken moet :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je ze direct na elkaar gaat gebruiken heb je waarschijnlijk last van tolerantie waardoor je het niet goed voelt.

Maar wat de anderen zeggen is nog veel belangrijker, na een trip heb je wel even genoeg te verwerken waardoor je waarschijnlijk niet eens direct zijn hebt om te trippen. Trippen is best heftig en daar heb je tijd voor nodig om alles goed te kunnen verwerken.

Heb je al eens getript? En heb je dmt of lsd al eens gebruikt?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
autysd zei:
een vraag
-hoeveel lsd of dmt trips per x weken voorkomt tolerantie ?

LSD 2-3 weken , maar adviseer je het niet vaker dan eens in de maand te gebruiken , anders gaat de magie ervanaf. Dat kan je niet 2 dagen achterelkaar gebruiken tenminste je zult niets voelen de tweede dag.

DMT In principe al na uur of 4-6 ook hierbij geld liefst niet vaker dan een keer in de maand.

ZERO- zei:
Ik denk dat één middel op zich al een hele ervaring geeft waarvan je ff bij moet komen dus ik zou het niet combineren.

+1

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tolerantie van LSD is veel korter, ongeveer een week.

Dat betekent niet dat je er mentaal van bent bekomen, maar wel dat het zijn volledige werkzaamheid terugheeft

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Tolerantie van LSD is veel korter, ongeveer een week.

Dat betekent niet dat je er mentaal van bent bekomen, maar wel dat het zijn volledige werkzaamheid terugheeft
Na een week is het grootste deel vaag de tolerantie weg, maar is er zeker nog wel tolerantie aanwezig. Na zo'n twee weken is de tolerantie pas echt zo goed als verdwenen.

Zou je elke week trippen, dan houd je dus telkens een beetje tolerantie over en die wordt dan ook steeds erger waardoor je op termijn dan gewoon een behoorlijke tolerantie zou hebben.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ooh ik heb altijd geleerd dat de meeste tolerantie in de eerste 4 dagen zit en dat het na een week weg is.. Nouja! Toch 2 weken dan dus :grin:

autysd

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
ooh ik heb altijd geleerd dat de meeste tolerantie in de eerste 4 dagen zit en dat het na een week weg is.. Nouja! Toch 2 weken dan dus :grin:
De paddensoort Incilius alvarius produceert 5-MeO-DMT, een sterk aan DMT verwante stof.
-zijn die paddo's legaal ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
autysd zei:
SmartieAndMe zei:
De paddensoort Incilius alvarius produceert 5-MeO-DMT, een sterk aan DMT verwante stof.

Ook hier snap ik de link niet helemaal... maar om antwoord op je vraag te geven, Incilius alvarius is geen paddo, dat is een pad. Een diertje. Die moet je niet op vreten hoor :grin:

Bijlagen

• 266px-Bufo-alvarius-coloradokröte.jpg
    266px-Bufo-alvarius-coloradokröte.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 991

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
autysd zei:
SmartieAndMe zei:
Maak aub even een nieuw topic aan als je iets wilt bespreken dat niet betrekking heeft op dat topic. Ik zie je echt bijna in elk topic wel het onderwerp totaal omgooien, daarmee kaap je het topic van een ander en dat is nergens voor nodig. Bovendien is alles een stuk minder goed terug te vinden voor nieuwe leden.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
autysd zei:
SmartieAndMe zei:
Maak aub even een nieuw topic aan als je iets wilt bespreken dat niet betrekking heeft op dat topic. Ik zie je echt bijna in elk topic wel het onderwerp totaal omgooien, daarmee kaap je het topic van een ander en dat is nergens voor nodig. Bovendien is alles een stuk minder goed terug te vinden voor nieuwe leden.
sorry, ik besefte nooit dat alles zo strict on topic moest zijn
ik had wel een idee dat het enigzins on-topic moest zijn natuurlijk
ik zal nog meer letten om heel on-topic te zijn :)

maar ik vind in dit geval 'kapen van een topic' wel enigzins overdreven
ik heb trouwens de indruk dat jij enige antipathie tegen my koestert, je begrijpt soms ook mijn starting topic niet, tot ik het heel duidelijk uitleg... :openmouth:
als er iets is dat je dwars zit, gooi het er gerust uit, ik ga echt geen ruzie maken erom

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
autysd zei:
ik zal nog meer letten om heel on-topic te zijn
Zo strict hoeft dat niet, maar op het moment dat je in bijna elk topic waar je op reageert off topic gaat wordt het irritant voor anderen. Zeker wanneer die discussie dan het hele topic overneemt en je daar dus het topic mee kaapt.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
autysd zei:
ik zal nog meer letten om heel on-topic te zijn
Zo strict hoeft dat niet, maar op het moment dat je in bijna elk topic waar je op reageert off topic gaat wordt het irritant voor anderen. Zeker wanneer die discussie dan het hele topic overneemt en je daar dus het topic mee kaapt.
daar zal ik vanaf nu absuluut goed op beginnen letten, beloofd :)
bijna elk topic derail ik ? dat is toch wel overdreven, niet ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
autysd zei:
SmartieAndMe zei:
Dit is wel redelijk het kapen van een topic toch :wink: Het gaat van de tolerantie bij tripmiddelen naar een paddensoort die DMT zou produceren.

Maargoed misschien moet dit topic inmiddels ook maar dicht, aangezien het wel beantwoord is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan