LSD - Doe je het liefst...

LSD doe ik het liefst...

• Alleen

Stemmen: 15 31,3%
  • Met iemand erbij

Stemmen: 29 60,4%
  • In groepsverband

Stemmen: 17 35,4%
  • Met trip leider / sitter

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    48

Qocaïne

Badass junkie
Hoe doen jullie het liefst?

Ik zelf vind het altijd fijn om met iemand erbij te trippen. Het liefst met zijn tweeën.
Dit om ervaringen te delen, en omdat het een veilig gevoel geeft voor mezelf.

Ik heb ook meerdere malen met een grote groep getript... dit vind ik niet altijd even fijn!

Ik heb nog nooit alleen getript op de LSD, maar ben wel erg benieuwd hoe het is... omdat je dan veel dieper kan gaan.

Hoe staan jullie tegenover het gebruik van LSD in je eentje? Of in een groep!?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik wilde de bovenste drie kiezen, maar ik mocht er maar twee, haha. Ik vind het allemaal wel relaxt. Met een sitter heb ik nooit gedaan, maar dat lijkt me maar niets. Zo'n nuchter iemand die er maar een beetje droog bij zit, niets te doen op een compleet ander niveau.

- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid

Qocaïne

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.

Omdat ik merk dat wanneer ik alleen ben, wel eens té diep kan gaan!
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog 'herstellen' en ben nooit fout gegaan, maar heb het idee dat het alleen trippend wel vaker voorkomt.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.

Omdat ik merk dat wanneer ik alleen ben, wel eens té diep kan gaan!
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog 'herstellen' en ben nooit fout gegaan, maar heb het idee dat het alleen trippend wel vaker voorkomt.

Ik trip juist veel liever alleen, vooral als ik iets voor de eerste keer uitprobeer. Als ik alleen ben heb ik geen mensen om me heen die me kunnen fucken, als ik para wordt dan wordt ik para van andere mensen. Maar het is ook heel leuk om met 1 of 2 mensen te trippen, zelfs een groep van 5 of 6 lijkt me leuk, maar dan moeten het wel allemaal goede vrienden zijn van me die ik kan vertrouwen.

Ik heb ook weleens bij niet trippende mensen getript, maar dat was niet in de zin van tripsitter, maar ik had gewoon zin om te trippen en me vrienden niet. Maar die gast waar ik toen zat die is zowiezo super relaxed en blijft gewoon normaal doen, wat voor hem normaal is dan haha.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Maakt me eigenlijk geen bal uit, als ik diep wil gaan sluit ik me gewoon even af van de rest. Daar hoef ik niet voor alleen te trippen. Met 1 beste vriend is het natuurlijk wel het leukst, al is een groepje ook leuk.

En wat fliptrip zegt, met elke nieuwe stof wil ik het graag eerst alleen proberen. Niet met alles doe ik dat, maar LSD de eerste keer was alleen. Gewoon om te zien hoe ik er op reageer en dat anderen dan niet meteen kunnen lopen fucken. De eerste keer is wel de meest speciale vind ik altijd. :hearteyes:

Waarschijnlijk komende week ergens een tripje in me nieuwe huisje en het vlakbij gelegen bos. :hearteyes: Denk dat ik gewoon weer voor een 150 of 200 µg ga, 250 was me toch wel wat heavy. :P

Chanti

Newbie
Ik beschouw mezelf als redelijk goed bekend met LSD, hoewel de kracht van deze middel mij elke keer weer verrast en doet bewonderen. Heb het alleen gedaan, met één iemand, in een kleine groep en in een grote gezelschap. Binnen, buiten, feestjes, thuis, afgelegen in het natuur..
De externe omstandigheden en accessoires spelen een groot rol wat voor een trip het gaat worden, evenals mijn eigen innerlijke mood op dat moment.
Wanneer er andere mensen bij betrokken zijn, ben ik meer geneigd om me op de interpersoonlijke te richten, het maken van contact en de boodschappen, die ik van een ander krijg, te interpreteren.
Dit wisselwerking tussen een ander en mijzelf kan soms tricky zijn, in de zin van dat ik de zware, donkere dingen van een ander op kan pikken, iets waar ik op dat moment niet op zoek naar ben. Dat kan vervolgens het gevoel van angst oproepen. Niet dat de ander verantwoordelijk is op mijn angsten, nee, de angsten creëer ik uiteraard zelf. Maar het wordt wel uitgelokt door “een ander” op dat moment. Angst ervaren is natuurlijk ook niet per definitie slecht, maar kan wel vervelend zijn, bijvoorbeeld in the middle of a amazing party :wink:
Aan de andere kant, kan ik met een ander ook zulke mooie momenten ervaren dat ik denk dat mijn hart gaat exploderen van al dat moois dat ik voel :hearteyes:
Mijn voorkeur gaat toch om helemaal alleen op reis te gaan. Zonder “enige externe stoorzender” kan ik me volop richten op datgene wat er in mij gaande is. Het is een lange meditatiesessie, met een extra dimensie erbij :rock:
Het gaat vaak diep en is confronterend. Mooi van het verhaal is dat ik de angsten, die op dat moment oproep, weer los kan laten wanneer ik ze ontmoet heb. Het gevoel van veiligheid creëer ik zelf, het is niet afhankelijk of er andere mensen bij zijn.
Een lang verhaal kort te maken, alleen trippen is the thing :)

azgaza

Badass junkie
Ik vind met een klein groepje, 2-4 mensen dus, eigenlijk het leukst. Je deelt dan echt de ervaring, praat erover, de lachkicks komen veel beter naar voren in dat soort trips en je bouwt echt een band met die mensen op in zo'n trip, dus dat is altijd wel bijzonder.

Grotere groepen zijn ook leuk, ik had ooit een tripfeestje gegeven met zo'n 12 mensen aanwezig waar van 8 aan de LSD, en dat was ook erg gezellig. Grotere groepen vind ik wel belangrijk dat er meer mensen redelijk ervaren zijn, met 1 of 2 extra trippers vind ik het prima om een nieuw persoon te introduceren maar in een grote groep wil ik niet de énige zijn die ervaren is want dan krijg ik voor men gevoel ook weer zo veel verantwoordelijkheid over zo'n groep.

Alleen trippen heb ik nog nooit gedaan. Ik ben sowieso niet graag 12 uur lang alleen, veel te saai, dus trip ik altijd met mensen. Ik heb wél eens als enige getript tussen nuchtere mensen, dat is mínder dan met een trip maatje, maar als je in leuk gezeldschap bent ook geweldig.

Debris

Bewuste gebruiker
Ik moet altijd volk om me heen hebben als ik drugs doe, anders krijg ik een junkiegevoel en heb ik eigenlijk helemaal geen interesse in drugs. Ik heb ook bijna nog nooit drugs alleen gedaan.
Maar ik ben niet het type dat in een groepje op stap gaat en met een groepje gaat trippen.
Er moet gewoon volk in de buurt zijn, of ik ze nou ken of niet maakt niet uit. Als ik maar niet volledig alleen ben.

Ik zou bijvoorbeeld goed al trippend door een stad kunnen lopen.
Liefst trip ik op feestjes, omdat er daar wel volk is maar dat dat volk laat je wel met rust als je je een beetje afzijdig houdt. Daarnaast kun je rustig wandelingetjes gaan houden zonder dat er volk meegaat en dat je ook niet volledig afgezonderd wordt.

Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`

Oom Klaas

Badass junkie
Debris zei:
Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`

Dit begrijp ik nu niet...vind je een bewegende muur dan specialer of leuker met iemand naast je?

Qocaïne

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Debris zei:

Dit begrijp ik nu niet...vind je een bewegende muur dan specialer of leuker met iemand naast je?

Hij/zij heeft duidelijk andere bedoelingen bij het gebruik van LSD...

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Alleen - Heb ik één keer gedaan, woon nog thuis dus het was best lastig met een onwetende ouder beneden. Toch heb ik me wel vermaakt met Alice in Wonderland, dat heerlijke maaza drinken en lekkere pure jointjes. Maar de ervaring niet kunnen delen maakt het geheel best wel ruk eigenlijk, vind het ook vertrouwder aanvoelen met andere trippers om me heen.

Met z'n 2'en - Ligt eraan wie het is en ik moet die persoon goed kunnen vertrouwen. Vaker gedaan dan één keer, maar vind het nog niet optimaal want ik wil niet de hele tijd maar met één persoon gesprekken voeren omdat, dat zo beperkt is.

In groepsverband - Het wallhalla voor mij! :grin: Maakt de trip zonnig en vrolijk het sociale aspect word uitvergroot. Geeft ook de gelegenheid om andere trippers te observeren zonder dat zei het merken of er last van hebben. Geeft mij door het sociale verkeer diepe inzichten in emoties/de mensenlijke psyche die ik goed kan gebruiken/toepassen in m'n leven, aangezien in syndroom van Asperger heb (lichte vorm van autisme.) Des te meer zieltjes des te meer vreugd is mijn motto hier, en de lachkicks, onzin en wartaal wat hierbij de revue passeert is meestal legendarisch en geeft mij altijd weer een zacht duwtje in de postive richting! :wink:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid

Juist :) Meestal vind ik het in een trip juist leuk om alle aspecten te beleven. Daarom trip ik het liefst in een groep, want je kan je helemaal afzonderen zonder dat het voor iemand vervelend is (ik voel me bezwaard om weg te gaan als ik maar met één iemand trip). Je kan je met één iemand afzonderen en dat is verder ook geen probleem of je kan bij de hele groep gaan zitten.

Afwisseling is :hearteyes:

Bovenaan