LSD - een hele bijzondere ervaring

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
He mensen,

Gister hebben ik en een vriend van me een bijzondere gebeurtenis mee gemaakt onder invloed van acid.

Wat nu volgt is voor mij zeer lastig te beschrijven, maar het gebeurde als volgt:

We waren lekker aan het trippen (2 zegels ieder, 60ug per zegel ongeveer) met het nodige lachgas uiteraard. Uiteindelijk bleven er nog 7 patronen over, we besloten deze te verdelen over 2 balonnen (ik 4, vriend van me 3).
Op (laten we zeggen) 4/5 van de ballon waren we zo ver, dat we uiteindelijk overeind kwamen en tegelijk tegen elkaar zeiden: "het is genoeg, het is op, het overige lachgas heeft geen zin meer" of iets in die trend. We dachten dat de restanten ons niet verder zouden brengen dan al kon... wrong!
Na deze korte onderbreking van circa 20/30 seconden besloten we het restant (1 teug adem) maar op te maken en wat er toen gebeurde was echt zo bijzonder en tevens te ingewikkeld om te omschrijven.

Na die laatste teug voelde het voor een seconde of 20/30 alsof onze geest/ziel (of hoe ik dat ook noemen wil) met elkaar linkten, we waren samen even 1 en samen in harmonie. Ik riep "bro" (vriend) en kreeg in een "gestoorde" synchronisatie het antwoord "bro" terug, daarna zei ik nog iets en hetzelfde herhaalde zich. Dit alles speelde zich met onze ogen dicht af in een voor mij een soort blauw visueel veld met op dat moment rode strepen een soort verbinding dus als het ware.

Het is ontzettend lastig voor mij om dit te omschrijven, het was echt een gevoelskwestie. Maar ontzettend bijzonder vonden we beide. We hebben er nog lang over gepraat, maar konden onze vinger er niet op leggen wat het nou daadwerkelijk was.

Nu reist dus de vraag (of vragen). Wat gebeurde er op dat moment? Heeft iemand wel eens iets soortgelijks ervaren en waardoor is het te verklaren (als dat uberhaubt al mogelijk is).
Ben echt ontzettend geintrigeerd geraakt want zoiets heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt, haha.

Tot zover :grin:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
weet meschien wat je bedoelt
heb met een vriend van mij altijd zoon vaag sfeertje heb het aleen bij hem en niemand anders
heb dan het idee dat ik weet wat die wil gaan vragen aan me en kan dan meestal wel aan hem zien wat

beetje vaag moment altijd

L

Lid 6909

Gast
Ik weet precies wat je bedoeld, maar ik kan het alleen ook niet uitleggen. Bij ons gebeurde het ook met LSD en Lachgas.

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Haha, wat gaaf, nog iemand die het heeft meegemaakt. En misschien valt zoiets inderdaad ook niet uit te leggen en moet je het gewoon onder gaan.

Ervaarde jij het ook als bijzonder, of gebeurde het en ging je daarna weer vrolijk door.

raZiel

Experimenterende gebruiker
Lijkt mij een bijzonder mooie ervaring. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar toch klinkt het me wel bekend...:P jullie zullen wel een hechte band hebben

L

Lid 6909

Gast
Dig_this_vibe zei:
Haha, wat gaaf, nog iemand die het heeft meegemaakt. En misschien valt zoiets inderdaad ook niet uit te leggen en moet je het gewoon onder gaan.

Ervaarde jij het ook als bijzonder, of gebeurde het en ging je daarna weer vrolijk door.

Ik heb van de trip waarin het gebeurde ook een tripreport geschreven, ik weet niet of ik het heel duidelijk heb aangegeven dat dit gebeurde. Maar we waren met 4 man aan het trippen op het moment dat het gebeurde, en we werden zowaar met zijn 4ren 'verbonden'.
- We ervoeren dit allen als heel speciaal, het gaf ons het gevoel dat wij echt dicht bij elkaar stonden in onze vriendschap, wat ook echt zo is.

Leuk dat jij dit ook hebt ervaren, ik hoor wel van je!

Bovenaan