• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LSD-eerste keer

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Ik was al lang van plan om eens lsd te nemen en het is ervan gekomen.
een vriend van mij organiseerde een open-air-privé-goa-feestje en we hebben eerst wat deco opgehangen (zie de post van schranz over rhaktidei, zulke deco maar niet zo mooi)
dan hebben we heel de dag in de zon ge bbq'd en de mensen verwelkomt
en rond 12uur was het zover, ik heb een half tripje in m'n mondgestoken
samen met een vriendin die het ook op dat moment deed.
na om 1.30uur voelde ik er nog nix van dus stak ik maar het andere halfje binnen.
het volgende uur voelde ik het wel al een beetje opkomen, ik voelde dat m'n hoofd beter doorbloed werd en dat er meer druk was, ook voelde ik me prettig en was ik socialer.
En dan is het gevoel gekomen, ik denk niet dat het HET echte lsd gevoel heb gehad en heb ook niets visueels gezien maar dat ligt aan de lsd.
heb wel heeeeel de nacht en tot 12uur in de middag lol zitten maken met all die grappige lsd-freaks, heb me echt ziek gelachen en het was een geweldige nacht.
het was een mooie introductie in de lsd-wereld. het was een rustige trip waar ik me goed in voelde, veel heb gelachen maar het mocht wel wat zwaarder voor mij(de trips waren niet zo goede kwaliteit)
heb tijdens de nacht ook ontzettend veel alcohol binnengehad, ik denk dat dit m'n trip positief beinvloed heeft alhoewel ik niet echt heeeeel veel voelde van de alcohol (had wel het gevoel dat het in m'n lichaam zat)
conclusie: was een leuke eerste keer maar ben benieuwd naar de hallucinerende/de wereld in vraag stellende/compleet met m'n eigen gedachte bezig/...trips
:wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
relaxed dat je eerste keer bevallen is.
en over die alcohol, lsd overheerst echt zo verschrikkelijk...
ik had laatst 400ug lsd op en ongeveer 5 uur de trip in heb ik een halve portie paddestoelen gegeten.van een halve portie ben ik normaal echt goed de weg kwijt, maar ik heb e echt amper wat van gevoeld. Stond ik wel even van te kijken.

veel plezier met verdere experimenten :wave:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ja ik denk dat ik als ik geen lsd had gepakt echt behoorlijk zat was geweest, nu voelde ik de alcohol wel maar de lsd overheerste idd

Rain

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
yeah mdma en lsd :hearteyes: :hearteyes:
Wow what een combinatie.. Gruwelijk.. Ultra hyper combo!

LSD neem ik niet aangezien ik bang ben fout te gaan, wat ook met paddo's gebeurde. Maar zo'n combo maakt het wel aantrekkelijk :P

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ja leuk om te horen dat je ook rustig de wereld van lsd kan betreden en aftasten... Ik wil het ook wel eens proberen :)
Maar ja waar dan voor kiezen een rustige trip zoals jou .... is fijn en dr gebeuren dan niet zoveel onverwachte dingen maar ben ook juist wel benieuwd naar wat ik ga zien als ik een "goede" dosis neem :wink:

we shall see, time will tell :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
je hebt alleen geen idee hoeveel ug cker?
nee het waren allesinds geen zware, maar was perfect voor m'n eerste keer, heel rustig the magic world of lsd binnengewandeld, de volgende keer mss wat harder :)

Qocaïne

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Qocaïne zei:
je hebt alleen geen idee hoeveel ug cker?
nee het waren allesinds geen zware, maar was perfect voor m'n eerste keer, heel rustig the magic world of lsd binnengewandeld, de volgende keer mss wat harder :)

yep! netjes gedaan hoor!

Ik ga in het begin ook beginnen met een halfje.. maar dat zal nog wel ff duren :wink:

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Mn eerste x met lsd was ook prefect zo, niet te sterk maar me heel goed geamuzeerd.
Tijdje terug de combi lsd x mdma gedaan (wel heel voorzichtig): af!!! was echt super. Had echt het gevoel dat dat DE climax was die ik ooit kon bereiken, wat nadien soms toch voor een depri-gevoel zorgt..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dit is al een tijdje geleden, sindsdien geen lsd meer gedaan, maar op het eind van deze maand ga ik het nog eens doen, op een groot feest deze keer (jeller, schranz, saivy, ellesdee,... jullie weten waar ik het over heb :wave: )

deze keer ga ik een volledige trip in 1x doen en ook een iets betere dan de vorige...
ik zal een tripreport achterlaten...

Ik ben blij dat ik lsd op een rustige/veilige manier heb leren kennen, het was geen gestoorde ervaring maar nu heb ik wel al een idee van wat het zou kunnen zijn...hopelijk word het deze keer wat harder :smoke:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik wil binnenkort ook heel graag lsd doen maar niemand van men vrienden wil met me mee doen altans nog niet is het slim om voor de eerste keer als enigste in die trip te stappen wel gewoon met mijn vrienden erbij natuurlijk maar ik denk als ik als enigste in die wereld zit dat de rest die dan waarsgijnlijk stoned is ofzo mij niet zo goed zal snappen

Bewild

Bewuste gebruiker
ik ga het komend weekend mijn eerste lsd ervaring hebben, maar ik ga het toch wel echt in men eentje doen, als er medetrippers bij zijn dat lijkt vree irritant eerlijk gezegd, ik zou meer kans hebben om slecht te gaan als er andere mensen bij zijn, want ik zal me meer op men gemak voelen in men eentje.

De enigste persoon waarmee ik wel samen wil trippen is mijn vriendin, maar die is niet thuis komend weekend en ik wil eerst gewoon weten wat lsd nu exact inhoud voor ik het samen met mijn vriendin wil, om haar min of meer te beschermen.

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
dit is al een tijdje geleden, sindsdien geen lsd meer gedaan, maar op het eind van deze maand ga ik het nog eens doen, op een groot feest deze keer (jeller, schranz, saivy, ellesdee,... jullie weten waar ik het over heb :wave: )

deze keer ga ik een volledige trip in 1x doen en ook een iets betere dan de vorige...
ik zal een tripreport achterlaten...

Ik ben blij dat ik lsd op een rustige/veilige manier heb leren kennen, het was geen gestoorde ervaring maar nu heb ik wel al een idee van wat het zou kunnen zijn...hopelijk word het deze keer wat harder :smoke:

veel plezier :wink:

Bovenaan