lsd en paddo goed idee?

DR. Sosa

Newbie
io, ik heb een vraag ik heb al lsd gdaan en paddos maar allebei nog maar 1 keer zou dit slim zijn om deze samen te pakken,

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
haha tuurlijk, maar zou wachten tot je wat meer ervaren zijt. of je zou zo'n expert moete zijn in het aankunnen van visuele en mindcontrols :grin:

takala

Bewuste gebruiker
perfecte symbiose en synergie. En als jij bij jouw niveau van ervaring slechts een beetje van elk doet, kan het niet stuk gaan. Toch zou ik wachten tot je meer ervaring van elk appart. Je zou je zoiezo nog laten verassen door alleen al lsd of paddo's te doen omdat je nog niet weet wat ze te bieden hebben.

azgaza

Badass junkie
Ik heb het nooit gecombineerd, heb mensen het wel zien doen en ik weet dat het wel kan. Als je beide nog maar één keer hebt gedaan zou ik het sowieso echt niet doen, want je krijgt de intense kanten van beiden erbij. Wacht tot je het gevoel hebt dat je beide stoffen in haast alle dosissen kent, dat ze beide heel vertrouwd, veilig en bekend aanvoelen.

takala

Bewuste gebruiker
je moet nu niet 100gr paddo's of 400µg lsd hebben geprobeerd voor je aan een combinatie van beiden mag beginnen. Als na enige ervaring van 'normale doseringen' van beide je je er vertrouwd mee voelt dan kan je zeker gaan combineren. Maar begin zeker met de helft van je normale dosis van elk van beide. Lsd is makkelijk achteraf te herdoseren.

psych-out

Bewuste gebruiker
ik zou eerst wat meer experimenteren met LSD en paddo's
en als je voelt dat je er klaar voor bent zou ik ze combineren
als je zover bent kan ik je LSD en XTC aanraden is echt een leuke combi

Bovenaan