lsd en sarcasme

psysurfer

Belezen gebruiker
vorig weekend tripje gedaan met twee gasten en 1iemand dacht dat we tegen hem waren en zij dat we moesten stoppen met praten over hem en dat we heel de tijd sarcastisch waren aan het doen. :confused: ik snapt er niets van. herkent iemand dit? mischien gewoon een paranoia momentje van hem? :grin:
:wave:

dfssdfde

Badass junkie
En dat is de reden dat er overal staat dat je zulke dingen moet doen met mensen die je goed kent en vertrouwt...

nicolai

Wijs gebruiker
dat ligt ook aan je eigen persoon natuurlijk. als ik me maar op me gemak voel. en dat duurt soms lang, en vaak gaat het snel.

edwin__

Belezen gebruiker
zoiets had ik tijdens een paddo trip, als je ook maar iets merkt dat mensen je in de gaten houden word je allert, en dan is natuurlijk tunnelvisie een direct vervolg.

L

Lid 6909

Gast
Ik heb hier zelf niet zoveel last van, maar het is wel herkenbaar. Vooral als je de personen waar je mee uithangt iets minder goed kent!

Debris

Bewuste gebruiker
Ivoos zei:
En dat is de reden dat er overal staat dat je zulke dingen moet doen met mensen die je goed kent en vertrouwt...
Als ik al lang doorga en strak strak sta op speed kan ik soms zo tegen m'n beste maten beginnen.
Maar dan meer denken dat ik een grote last ben voor hun enz.
Maar ondertussen hebben hun geleerd da'k gewoon zo para ben, en ik heb ondertussen geleerd dat ik m'n beste maten gerust moet laten als ik onder invloed ben.

Flikken onder invloed zijn nog veel erger, dan kan ik volledig doorflippen op een zaklamp.

dfssdfde

Badass junkie
Debris zei:
Ivoos zei:
Als ik al lang doorga en strak strak sta op speed kan ik soms zo tegen m'n beste maten beginnen.
We hebben het wel over LSD en onder normale, uitgeslapen omstandigheden he :tongueout:

edwin__

Belezen gebruiker
ja maar toch die paranoia gedachten komen eigenlijk onder invloed van alles wat niet geaccepteerd word op. zelfs na je eerstje jointjes denk je dat iedereen het doorheeft en iedereen je aankijkt. je moet jezelf met feiten kunnen overtuigen dat niemand het doorheeft en gewoon een beetje toneelspel gedrag tonen zodat ze ook totaal niets doorhebben, op gegeven moment word je daar makkelijker in en heeft toch nouwlijks iemand het door. lsd heb ik nooit gehad maar met paddo's was dit erg moeilijk te begrijpen. tripzitters zullen erg open, duidelijk en eerlijk moeten vertellen dat er niets raar is en ze ook totaal geen last van je hebben.

idd , heb ik ook altijd als ik lsd heb gepakt,
als mensen aan het praten zijn denk ik altijd dat ze sarcastisch bezig zijn tegen mij...
's wel lastig :openmouth:

Nirvana_646

Experimenterende gebruiker
Ik het het eigenlijk net omgekeerd, dat ik niet inzie dat mensen ironisch/sarcastisch bezig zijn en ik denk dan dat ze serieus zijn... : :confused:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik werd eens knettergek van een sitter die de hele tijd zich zorgen om me maakte, en steeds mar weer vroeg, "Gaat het met je?". "wat is er?", "niet in de spiegel kijken hoor", "pas op die thee is heet" ik vroeg m in een kort helder moment of ie ff stil wilde zijn. maar na 10 minuten begon ie weer...

de hele trip lang niets anders dan een waterval van "geruststellende woorden" op den duur werd ik daar paranoia en geirriteerd van.

De volgende keer nodig ik gewoon mijn buurmeisje weer uit, die gaat in een hoek zitten, een boek lezen, en schenkt me een kopje thee in. geweldig is dat. geen gezeur aan je hoofd.

De beste trip was op de camping in een tentje achteraf, buiten het seizoen. de hele dag niemand tegen komen, en lekker op een laken bij het meertje liggen.

Mindgamer

Badass junkie
Gelukkig heb ik daar nooit last van. Daarom ik dus ook altijd alleen. Lekker wandelen, creatief zijn met papier en een potlood, muziek luisteren, mensen, wereld, het leven bewonderen, graven in je verleden, tekenfilms kijken en mediteren..

L

Lid 6909

Gast
combineer jou antwoord met je onderschrift, en ik snap er niks meer van

Bovenaan