lsd en titinius (oorsuize)

acidlove

Newbie
heb al een tijdje oorsuizen in mijn rechteroor nu na een half jaar zouw ik nog eens een tripje willen doen ? is dit verstandig
zijn er meer mensen die er last van hebben ?

grtz :wave:

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Je bedoelt Tinnitus? Heh, daar heb ik helaas last van, niet zo heel intens, maar ik heb standaard wat geruis en een zachte piep. Op de gemiddelde dagen stoor ik me er niet zo aan, als ik mentaal moe ben is het toch wat moeilijker om er niet op te letten en me er niet aan te storen.

Met LSD heb ik er tot nu toe geen negatieve effecten van ondervonden. Ik neem aan dat het ook afhankelijk is van hoe je zelf met je tinnitus omgaat/ertegenover staat.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Hier wou ik ook eens een topic over maken. Nu, ik heb dit ook in welke mate weet ik niet, maar als ik in m'n bed lig is het wel serieus aanwezig, nu, als ik typ, hoor ik het niet... De kunst is om er niet aan te denken & te negeren en dan heb je er ook geen last van. Ik heb het aan beide oren en als ik LSD doe, en ik denk er dan 1 keer aan heb ik het zitten voor de hele avond, vergeet niet dat LSD je zintuigen versterkt... wat je hoort hoor je dus dubbel zo hard. Zo is het ook met mijn suizingen... Als ik eraan denk gaat het wel ongelofelijk luid :( Maar het is absoluut geen stoorzender om bvb bad te gaan dat niet. Het is gewoon echt irritant. Vaak gaat dit bij mij ook gepaard met het 'klakken' van mn oren alsof je door een tunnel gaat... Dus denk erom, negeer het, denk er niet aan, doe wat leuke dingen en je zult er geen last van hebben :wave: of ga naar een feestje waar de muziek luider staat dan je pieptoon:P

OnderDeEik

Wijs gebruiker
En laat dan als je LSD hebt gedaan even weten hoe je zelf tijdens de trip het tegen kwam, interessant om meer ervaringen ermee te lezen. Ook voor anderen die het zich nog afvragen :)

Bovenaan