LSD gevaar?

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb een vraagje, van salvia is het bekend dat er sommige mensen ineens zonder het te beseffen met hun hoofd tegen de muur beginnen bonken, kan dit bij LSD ook of is daar totaal geen gevaar voor dat je zo domme dingen begint te doen?

Agonist

Experimenterende gebruiker
Lijkt me niet. Tuurlijk, er zijn personen die onder invloed van lsd en met (aanleg voor) psychische stoornissen er rare dingen mee kunnen doen, maar die kans is erg klein.

azgaza

Badass junkie
Ik ben me op LSD nog volledig bewust van wat kan en wat niet kan, en wat ik dus beter niet kan doen. Het ziet er alleen allemaal totáál anders uit, en mijn asociatisch en gevoel voor humor zijn meestal behoorlijk van de wereld.

buzzrider

Wijs gebruiker
maar is het dan zo moeilijk om jezelf terug 'op te pikken' wanneer het even slecht gaat of zit je dan je volledige trip slecht te gaan?

BelgonX

Belezen gebruiker
BuZzRiDeR zei:
maar is het dan zo moeilijk om jezelf terug 'op te pikken' wanneer het even slecht gaat of zit je dan je volledige trip slecht te gaan?

Hangt van jezelf af, de omgeving, de situatie,... Niemand zal je hier een antwoord kunnen geven waardoor jij je helemaal gerust voelt. Probeer het gewoon eens door te beginnen met een niet al te grootte dosis als je denkt het wel aan te kunnen en je stevig in je schoenen staat. Zorg gewoon dat je ergens vertrouwt zit en dat je met vertrouwden zit. Eventueel ook een sitter dan kan je al geen domme dingen gaan doen :)

buzzrider

Wijs gebruiker
BelgonX zei:
BuZzRiDeR zei:

Hangt van jezelf af, de omgeving, de situatie,... Niemand zal je hier een antwoord kunnen geven waardoor jij je helemaal gerust voelt. Probeer het gewoon eens door te beginnen met een niet al te grootte dosis als je denkt het wel aan te kunnen en je stevig in je schoenen staat. Zorg gewoon dat je ergens vertrouwt zit en dat je met vertrouwden zit. Eventueel ook een sitter dan kan je al geen domme dingen gaan doen :)
goeie raad :)
thx

-spaceman-

Badass junkie
pipoxyz zei:
Ik heb mij tijdens een lsd trip eens schofterig gedragen tegenover een vriend. Ik zat vast in een soort toneelspel ofzo..en hij speelde automatisch mee, maar ik gedroeg me helemaal niet zoals ik wou, en ik kon er weinig aan doen..
meestal heb ik mn lsd echter ook prima onder controle , maar je weet het gewoon van te voren nooit zeker..dr hoeft maar iets onverwachts te gebeuren, en het draait je trip 180 graden de andere kant op..en dan is je heldere geest gewoon ook even volledig geconsumed.

Ik had ook dat ik mijn negatieve gedrag makkelijk kon waarnemen, maar het veranderen was een hele klus oftewel onmogelijk...

Delirium

Badass junkie
Uit mijn afgelopen trip is gebleken dat je ook op LSD helemaal weg kan raken! (http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?p=352019#352019)

Ik heb behoorlijk wat gevaarlijke dingen uitgehaald, en ik weet er niks meer van. Ik voelde me op het moment van trippen gewoon goed, goede omgeving... het sloeg gewoon ineens helemaal naar binnen en dat terwijl ik nuchter helemáál niet gewelddadig of destructief ben. Dit kan in sommige situaties toch wel gevaarlijk zijn denk ik, ik had geluk dat mijn vrienden me redelijk in toom hebben kunnen houden.

Houd met alles rekening, neem geen onnodige risico's :wave:

Bovenaan