Ik heb samen met een goede vriend van mij het plan om LSD een keer te proberen (pas over +/- een half jaar, na het eindexamen). maar ik ben tot nu toe zeer gevoelig gebleken voor de meeste drugs. ik heb bijvoorbeeld maar een derde voorgedraaide shopjoint nodig om redelijk zwaar eraan te zijn (je weet wel, zoon ding dat voor 2 euro 50 verkocht wordt, en waar maar een focking klein beetje wiet in zit). ook paddo's werken (volgens mij) een stuk harder op mij dan de meeste anderen, zo had ik samen met diezelfde vriend een keer een hele portie thaise op, hij heeft em nice gespaced maar had volgens hem helemaal geen visuals, ik zag de biggetjes in alle kleuren op me afvliegen. op het hoogtepunt van m'n trip heb ik een half uur zonder enig besef van tijd op een bankje gelegen, ik wist niet meer wie ik was en had slecht vage herrineringen aan mijn "vorige leven". de rest van de trip voelde ik me prima en heb ik me goed vermaakt, maar toen ik op dat bankje lag en niks meer wist raakte ik best zwaar in paniek, en ik was de dagen daarna ook vastbesloten om geen paddo's meer te doen. ik heb helaas veel ervaring met bad gaan op THC, omdat ik zonder het te weten snel te veel achter elkaar opsmoke (aangezien ik maar weinig nodig heb XD) dat gaf me wat houvast, maar ik vraag me af wat julie oudere en meer ervaren mensen aanraden? ik heb zoiezo het plan om voordat ik uberhaupt lsd zou proberen nog eens paddo's te doen, maar dan een halve portie en dan te kijken hoe het gaat.