LSD - Gevoelig voor drugs

Stylus

Belezen gebruiker
Ik heb samen met een goede vriend van mij het plan om LSD een keer te proberen (pas over +/- een half jaar, na het eindexamen). maar ik ben tot nu toe zeer gevoelig gebleken voor de meeste drugs. ik heb bijvoorbeeld maar een derde voorgedraaide shopjoint nodig om redelijk zwaar eraan te zijn (je weet wel, zoon ding dat voor 2 euro 50 verkocht wordt, en waar maar een focking klein beetje wiet in zit). ook paddo's werken (volgens mij) een stuk harder op mij dan de meeste anderen, zo had ik samen met diezelfde vriend een keer een hele portie thaise op, hij heeft em nice gespaced maar had volgens hem helemaal geen visuals, ik zag de biggetjes in alle kleuren op me afvliegen. op het hoogtepunt van m'n trip heb ik een half uur zonder enig besef van tijd op een bankje gelegen, ik wist niet meer wie ik was en had slecht vage herrineringen aan mijn "vorige leven". de rest van de trip voelde ik me prima en heb ik me goed vermaakt, maar toen ik op dat bankje lag en niks meer wist raakte ik best zwaar in paniek, en ik was de dagen daarna ook vastbesloten om geen paddo's meer te doen. ik heb helaas veel ervaring met bad gaan op THC, omdat ik zonder het te weten snel te veel achter elkaar opsmoke (aangezien ik maar weinig nodig heb XD) dat gaf me wat houvast, maar ik vraag me af wat julie oudere en meer ervaren mensen aanraden? ik heb zoiezo het plan om voordat ik uberhaupt lsd zou proberen nog eens paddo's te doen, maar dan een halve portie en dan te kijken hoe het gaat.

Delirium

Badass junkie
Het voordeel van deze stof is, is dat het goed te doseren is, in tegenstelling tot paddestoelen. Als je weet hoeveel LSD er op je zegeltjes zit (dit weet je alleen écht zeker door het te laten testen in een lab), kun je heel makkelijk rustig aan beginnen door bijvoorbeeld eerst een kwart of een halve zegel te nemen. Zo kun je voor jezelf kijken wat het met je doet :)
Als je dus voorzichtig aan begint hiermee kan het een mooie ervaring opleveren :hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Ik heb dat half, ik ben wél heel gevoelig voor visuele effecten van drugs maar ik ben nog nooit bad gegaan; niet eens een beetje. Maar ik heb altijd héél veel visuals als andere mensen nauwelijks iets zien met paddo's, en met LSD heb ik ook al snel heel veel visuals. Bij mij komt het omdat ik heel dun ben en dus in verhouding meer stof in mijn hersens krijg dan anderen waardoor het bij mij dus veel harder aankomt. Maar ik ben mentaal dan weer haast té stabiel en kan mijn hoofd altijd redelijk helder houden. Ik ga dus nooit bad.
Maaaarrr.. jij wel. Dus is het een goede raad om te beginnen met een halve of een kwart zegel en zien wat je daar van voelt. LSD is inderdaad vrij makkelijk te doseren. Ikzelf trip dan weer graag héél hard, dus neem wat meer maar de eerste keer is het zéker aan te raden om een lage dosis te nemen, vooral als je er sowieso al gevoelig voor bent.

Djo

Badass junkie
Begin zoals bovenstaande adviseren idd eerst met een kwart of halve zegel. Ik heb ook vaak heel veel visuals. Ik heb bij paddo's dus wel een hele portie nodig, heb van een halve portie ook wel visuals, maar ik heb van een halve een te korte trip. Bij lsd neem ik altijd verschillend, ik heb een paar hele sterke zegels, die neem ik half om te beginnen, maar ik heb ook wel eens 2 zegels genomen, als ik sterk wil trippen. Heb eigenlijk maar een zegelsoort gehad, die ik niet fijn vond, de Maya. Een halve. Veel hoofdpijn, duizelig. Neem hoffmann, die zijn geweldig. Heel euforische trips heb ik hier op gehad.

Je kunt in elk geval altijd wat mierezoet spul bij de hand houden, mocht het te heftig worden en je kunt natuurlijk altijd bijnemen, als je klein begint.
In elk geval heel veel plezier en laat even wat weten, als je het gedaan hebt.
:wave:

Stylus

Belezen gebruiker
Zal zeker de adviesen opvolgen, en laat ook wel even weten wat er gebeurt is. een paar vrienden van mij die vaker LSD hebben gebruikt zeggen dat erbij blowen een must is, maar aangezien ik ook daar bijzonder gevoelig voor ben vroeg ik me ook af of het geen (zelfs voor mij) negatieve effecten op mijn trip zou kunnen hebben?

ik heb verder de LSD zelf nog niet gekocht, ik ken een iemand die er in dealt maar dat is geen vriend van me dus ik verwacht geen waar voor mijn geld/goede LSD. zal miss n keer en GOA party bezoeken en kijken of er daar te krijgen is.. zijn er uberhaupt GOA party's in de buurt van utecht?

Bedank voor het advies, Stylus

DreamWeaver

Badass junkie
Er zijn zeker Goa's in Utrecht! Het maakt sowieso niet uit waar je het haalt, gewoon laten testen. Tussen de 75 en 125 microgram lijkt me een goede beginnersdosis, dus als je bijvoorbeeld een maya-zegel hebt van 200 microgram pak je een halfje.

Pikachu

Wijs gebruiker
Als hij zo gevoelig is voor drugs dat hij van een voorgedraaide joint all stoned raakt dan kan ie beter met een kwartje beginnen :P

Je kunt altijd die andere drie kwart nog bijpakken

Stylus

Belezen gebruiker
heb ook nog nooit van iemand gehoord die zo goevoelig er voor is, ben denk ik een uitzondering :flushed:

azgaza

Badass junkie
Er zijn heel veel goa feestjes in Amsterdam iniedergeval; en utrecht ligt daar zowat naast dus daar kan je alvast kijken. Ook zijn er vast wel in utrecht zelf. Goa feesten heb je overal wel.
Als je een zegel koopt, begin dan gewoon met de helft, dan zit het waarschijnlijk sowieso wel goed. Ik moet zeggen het met djodjo eens te zijn: hofmann zegels zijn het beste (milenium zegels dan).

Djo

Badass junkie
Zorg in elk geval voor een voor jou prettige omgeving. Met voor jou prettige mensen om je heen. Dat er iemand zegelloos blijft die avond/nacht, een tripsitter dus. Een plek waar je indien nodig een frisse neus kan halen. Buiten is wel altijd erg lekker.
Lekker muziekje erbij.
Mocht je het in huis doen, maak je het gezellig, met lichtjes. (kaarsjes indien veilig!) :)

Hopelijk geeft die jongen waar je de zegel van zou krijgen je waar voor je geld. Het moet toch niet zo zijn, omdat hij niet zo'n goede vriend van je is, dat hij je maar een baggerzegel geeft.

Stylus

Belezen gebruiker
tja, hij haalt het zelf van iemand anders, iemand die ik niet ken, en die ik miss ook liever niet leer kennen.

daarom zoek ik ook liever iemand anders om het van te kopen, laat het dan trouwens wel testen.

Djo

Badass junkie
Stylus zei:
tja, hij haalt het zelf van iemand anders, iemand die ik niet ken, en die ik miss ook liever niet leer kennen.

daarom zoek ik ook liever iemand anders om het van te kopen, laat het dan trouwens wel testen.

Laten testen is altijd verstandig. Kijk als je een betrouwbare bron hebt, die gewoon te vertrouwen is op dat gebied en die heeft ze laten testen, dat is wel wat prettiger. Ik heb zegels van mensen die je niet voor de gek houden, bezorgd zijn en ze hebben laten testen.
Is die jongen, waar je liever niet bij haalt niet te vertrouwen? Heb je dingen meegemaakt met hem in het verleden, waardoor je het liever niet bij hem koopt? Dat is wel jammer, je kent iemand die ze heeft, maar je wil het liever niet van hem.
Je kunt die van hem toch ook laten testen evt. Maar ja, stel dat het niks is, zou je met hem een afspraak kunnen maken, dat je hem terug mag geven en je geld terug krijgt.
Laat je eigen ook niet voor de gek houden qua prijs. Ik heb ze gehad voor 3 en 5 euro.
Succes! :wave:

Jeller

Badass junkie
tis niet omdat je niet tegne wiet kunt dat lsd ook niet gaat, die drugs zijn iets volledig verschillend

maar als je van paddo's niet vele nodig hebt dan zou ik idd nie te veel lsd pakken om mee te beginne

Bovenaan