Lsd & Honger

highlight

Newbie
Beste DF'ers

Naar meerdere keren lsd s'avonds gebruikt te hebben, was ik nu vanplan om het binnekort overdag uit te proberen.
Na veel mooie verhalen gelezen te hebben over het gebruik van lsd smiddags word ik erg nieuwschierig.
Ik was vanplan om rond 12/1 uur de lsd in te nemen, natuurlijk ik het bos :hearteyes:

Wat raden jullie mij aan om daarvoor te eten?
Ik ben vrij groot, en de vorigekeer dat ik lsd had gedaan had ik zo erge honger, dat ik niet meer recht kon lopen, en had ik vrezelijke pijn in me pens.

Wat eten jullie het liefst tijdens jullie lsd trip wat vult en lekker is?

alvast bedankt, en hopelijk laat alice mij deze keer geen last van honger hebben :wink:

azgaza

Badass junkie
In de comedown is eigenlijk vanalles lekker om te eten als je tript, en gezien smaken verschillen kan ik niet zo makkelijk advies geven daar in.

highlight

Newbie
ijsjes klinken idd lekker :grin:
Maar ik zocht meer iets te eten wat vult, zodat ik geen last van me buik krijg.
Ik zie mezelf niet 6 boterhamen eten als k aan het trippen ben :rolleyes: of misschien wel met bosvruchten jam erop :P
Wat eten jullie meestal als je honger hebt en aan het trippen bent?

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Van die slaatjes uit de supermarkt. Echt superhandig tijdens het trippen, deksel eraf en eten. Zelfs het lepeltje zit erin, hoef je die ook niet te zoeken aka the quest for the spoon :P Smaakt ook nog lekker en vult best goed.

highlight

Newbie
misschien moet ik de volgendekeer maar eens fruit proberen
iets gezonds kan nooit kwaat :P
alleen vind ik brood producten meestal te droog om tijdens mijn trip te nuttigen.

wat eten jullie meestal voordat jullie gaan trippen?
als ik smorgens waker word heb ik altijd erge honger, en als ik dan zonder te eten lsd neem krijg ik erg last van me buik.
of zou ik die avond ervoor heel veel moeten eten, zodat ik smorgens minder honger heb.

Atropa

Bewuste gebruiker
2 uur van te voren een bordje pasta. Koolydraten zorgen dat je hersenen voldoende energie hebben.

6 ur na de comedown aardbeijen of groene appels.

Eten op LSD is zeker niet pleasant, over het algemeen geldt hoe hoger de dosis, des te minder je appetite bevrediging zoekt. Energie te kort zal je eerder oplossen met jezelf rustig houden door te ontspannen. (100 - 200)

Ruim boven de 300 mcg was een slok water het enige waar ik behoefte aan had. Maar zelfs dat hoefte niet. Vanaf 400 mcg verdwijnt je eetlust voor een zeer lange tijd. Eten is een ingeving van het ego.

Wacky

Badass junkie
Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. :)

Merijn

Experimenterende gebruiker
Wacky zei:
Idd, fruit, ik eet eigenlijk bijna nooit fruit gewoonlijk omdat ik hamburers en frikandellen zoveel lekkerder vind. Maar als ik trip is fruit ineens wel lekker omdat het niet te zwaar en lekker sappig is. :)

TOCH NIET ALS JE TRIPT?!?

ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:|

of van die mooie bosjes druiven die je elkaar kan voeren dan, geeft een beetje een Dyonisos-gevoel:wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Merijn zei:
Wacky zei:

TOCH NIET ALS JE TRIPT?!?

ik, en het komt niet doordat ik vegetarier ben, kan met niet voorstellen ook maar te willen denken aan het eten van hamburgers en frikandellen:|
+1

Wacky

Badass junkie
Nee, als ik trip dus geen hamburgers en frikandellen. (daarnaast houd ik ook van sausijzenbroodjes, friet speciaal, pannenkoeken en nog veel meer van die vettige dingen als ik niet aan het trippen ben)
Daarom vind ik het zelf juist zo opvallend dat ik wanneer ik aan het trippen ben (niet in het begin, maar wel na wat uurtjes in de trip) fruit wel lekker vind.
Het grote verschil is dat ik normaal houd van eten wat zwaar op de maag ligt en ik me goed verzadigd van voel. Als ik aan het trippen ben heb ik daar geen gebrek aan, en droog eten krijg ik dan helemaal niet binnen.

Merijn

Experimenterende gebruiker
friet heb ik wel eens gegeten in een lsd trip, was best lekker :)
maarja, fruit verslaat alles.

Koop eens een hele annanas als je gaat trippen, kost niet veel, ziet er supertof uit, en is ongelofelijk lekker:wink:

Jeller

Badass junkie
LSD en honger is raar.. ik heb soms zoooo honger en ook last in mijn maag en als ik dan begin te eten gaat het moeilijk binnen :confused:

maar soms ook het tegenovergestelde.. op boom festival was ik eens aan het trippen en dan had ik zooo'n honger, dus kocht ik een hotdog die ik echt niet vlug genoeg naar binnen kon rammen :grin:

dusja soms gaat het makkelijk, hangt ook af van de dosis.. maakt mij ook nie zoveel uit..

fruit is wel lekker op LSD maar vult niet zo goed.. snoep lust ik dan alleszins nog minder, ziet er veel te onnatuurlijk uit.. en hamburgers enzo dat moet wel lukken :tongueout:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Verse en gedroogde vruchten, nootjes, toast met Franse kaasjes, ijs, chocolade, sushi. Hmmmmmmmmm :hearteyes: . Eten kan echt een ware sensatie zijn als je tript op de lsd! :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Van die La vache qui ruit bakjes met die dip stokjes en dan de pizza smaak
Aardbeien
druiven
bananen
kwark(alle smaken)
toastjes met salade

Edit: er was hier al een topic over, volgende keer maar even zoeken?

X

Drientje

DF-koning
Helaas je bent de enige hier en daarmee heb je het onheil over jezelf afgeroepen! Wee degene die geen honger heeft, haar dagen zullen geteld zijn... :rock:

Haha, nee hoor, ik heb ook geen honger, iig niet dat vervelende en zeurende gevoel dat je iets moet eten. Maar ik heb nog altijd het besef dat ik er wel brandstof in moet stoppen omdat anders de motor niet meer lopen wil. En eten tijdens een trip is altijd leuk, net alsof je alien voedsel naar binnen werkt, en het is super lekker!

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb tijdens een trip meestal ook geen honger, maar ik vind het gewoon zo leuk om van alles te eten onder een trip.
vooral iets met leuke kleuren of vorm of smaak. :hearteyes:

Trippen en eten gaat bij mij meestal niet samen. Doe ik dat wel, begint het zo goed als altijd te donderen in mijn penske. Chocomelk (melk en nesquik) en dan vooral die bubbeltjes waar nog nesquikpoeder inzit, voelde echt hemels. :rolleyes:

Bovenaan