LSD in combinatie met medicatie (Oxycodon)

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hallo,
Binnenkort is het dan zo ver, dan ga ik weer eens trippen op LSD. Ik wil heel graag weer eens een candyflip doen, dus 4 uur na het innemen van de LSD wil ik MDMA nemen.

Nu is er 1 probleem, en dat is dat ik al een jaar Oxycodon en Temazepam slik vanwege chronische pijn.

Voor het slapen gaan slik ik 20 mg Temazepam. De avond voor mijn trip wil ik ook niet zonder Temazepam, anders slaap ik helemaal niet en ik vind het wel belangrijk om uitgerust aan mijn trip te beginnen.

Oxycodon gebruik ik niet elke dag maar alleen een aantal keer per week als de pijn te heftig wordt. Tijdens de trip zal ik het helaas ook nodig hebben omdat de verhoogde spierspanning bij LSD mijn pijnklachten vele malen erger maakt. Mijn vorige LSD trip was zonder Oxycodon en dat was eigenlijk niet te doen vanwege de pijn.

Mijn plan is als volgt:
Ik wil beginnen met trippen in de namiddag, ik wil ongeveer 150 mcs nemen. Tegelijkertijd met het innemen van de zegel wil ik 1x 10 mg Oxycodon innemen, verder de rest van de dag niets meer.
4 uur na het innemen van de LSD wil ik ongeveer 80 mg MDMA nemen.

Nu mijn vragen:

- Zal de Oxycodon mijn trip afzwakken?
- Zal het feit dat ik de dag voor de trip Temazepam heb gebruikt, mijn trip afzwakken?
- Is het verstandig om dan op voorhand al een hogere dosering LSD te gebruiken?
- Kan ik, 4 uur na het innemen van de Oxycodon (met vertraagde afgifte), wel MDMA gebruiken? Ik weet dat het een slechte combinatie is en dat de Oxycodon nog niet uitgewerkt is na 4 uur, maar de dosering Oxycodon is laag.
- Wie heeft er ervaring met de combinatie LSD en Oxycodon?

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb te weinig verstand van Oxycodon om iets zinnigs te kunnen zeggen over de combi met LSD, maar het lijkt mij dat Temazepam de dag vantevoren nemen niet nadelig uit zou moeten pakken voor je LSD-trip. Dat is wel uit je systeem op het moment dat je aan de trip begint, zeker als je in de namiddag begint.

Ik zou bij het combineren van drie middelen (LSD - Oxycodon - MDMA) vooral erg oppassen met doseringen en zeker geen hogere dosering LSD dan je normaal zou doen nemen, omdat je niet precies kan voorspellen wat de drie samen gaan doen.

Verder hoop ik dat kenners of ervaringsdeskundigen op dit forum je kunnen adviseren. Ben wel heel benieuwd naar je ervaring achteraf! Ga je hier nog even laten weten hoe het was?

IrishCoffee

Experimenterende gebruiker
Oxycodon onderdrukt waarschijnlijk de LSD trip. Zie ook dit topic https://drugsforum.nl/threads/bad-trip-gebruik-een-opiaat-weg-trip.61288/

"Waarschijnlijk weten de meeste trippers dit al maar misschien is het toch goed om even te vermelden.
LSD, paddo's maar ook XTC en MDMA zijn bijzonder gevoelig voor Opiaten, (heroine, methadon, oxycodon, tramadol, etc).
Mocht het veels te hard gaan en wil je er echt uit komen dan helpt een opiaat direct!! De trip neemt dan
af voor 90% of meer, heb dit helaas vaak uit eigen ervaring vernomen."

"

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
IrishCoffee, dank je, dat topic had ik gelezen idd. Maar wat diegene zegt geloof ik niet zo. Zeker niet dat de trip voor 90% afneemt. Ik heb al wat online opgezocht op Engelstalige sites/fora, en soms lees ik dat de Oxycodon de LSD helemaal niet onderdrukt, soms een beetje, en soms veel. Sommigen schrijven juist over een positieve interactie, deze bijv:

"I have done opiates before lsd and the effects are very nice, sometimes the come-up of lsd is a bit uncomfortable but a nice opiate will make you feel very comfortable, warm and happy. The two drugs synergize and as the effects of the opiate decrease everything becomes more trippy but relaxed, 10/10 would reccomend"

Echter gebruiken de mensen die dit schreven Oxycodon allemaal in recreatieve, hogere dosis.
Nederlandse informatie kan ik niet vinden en ook geen informatie over een lage dosering Oxycodon en LSD. Daarom hoop ik dat ik hier ervaringsdeskundigen kan vinden.

Roze Olifant, ja zeker, hoop er een mooi report over te kunnen schrijven. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
maar het lijkt mij dat Temazepam de dag vantevoren nemen niet nadelig uit zou moeten pakken voor je LSD-trip. Dat is wel uit je systeem op het moment dat je aan de trip begint, zeker als je in de namiddag begint.
Temazepam heeft een halfwaardetijd van tussen de 8 en 20 uur, dus daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.

Nou is het lastig te zeggen wat iemand zijn individuele halfwaardetijd is, hangt van veel factoren af, maar als die richting de 20 uur gaat dan zit er tijdens het innemen van de LSD nog de helft van de Temazepam in je bloed.

Ook zal de Oxycodon zeer waarschijnlijk de trip wel afzwakken. Het is alleen niet te zeggen hoeveel de Temazepam en Oxycodon uiteindelijk de trip gaat afzwakken.

Op voorhand veel hoger doseren lijkt me ook niet echt verstandig aangezien het zo onvoorspelbaar is wanneer je 4 verschillende soorten drugs in je systeem hebt zitten. Ik zou dus gewoon je gebruikelijke doseringen aanhouden en afwachten hoe het allemaal gaat.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Temazepam heeft een halfwaardetijd van tussen de 8 en 20 uur, dus daar zou ik nog niet zo zeker van zijn.

Nou is het lastig te zeggen wat iemand zijn individuele halfwaardetijd is, hangt van veel factoren af, maar als die richting de 20 uur gaat dan zit er tijdens het innemen van de LSD nog de helft van de Temazepam in je bloed.

Oh echt? Ik had inderdaad 8 in mijn hoofd, maar wist niet dat het kon uitlopen tot 20. Excusez-moi!

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oké, bedankt!
Ik moet er dus maar niet teveel van verwachten. Jammer. Hopelijk valt het toch mee.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb het inmiddels gedaan.
Ik nam de Oxycodon tegelijk met de LSD. Ik heb helemaal niets van de Oxycodon gemerkt. Ook tegen de pijn hielp het niet. Normaal werkt deze dosering bij mij wel goed tegen de pijn, maar ik heb nu geen enkel moment het gevoel gehad dat de Oxycodon iets deed (op welke manier dan ook). Het heeft de trip dus ook niet geremd of afgezwakt, het was juist een hele sterke trip, zowel mentaal als visueel. Mijn conclusie is dat de Oxycodon in deze lage dosering (10 mg) niet op kan tegen een sterk middel als LSD. De LSD was per ongeluk ook hoger gedoseerd dan ik gepland had.

Helaas was dit wel de eerste keer dat ik slecht ben gegaan op de LSD. Maar ik betwijfel of de Oxycodon daar iets mee te maken heeft. Ook gaf de XTC na 4 uur niet de synergie die ik eerder met candyflippen heb ervaren. Ik kijk verdrietig op deze ervaring terug en heb nog tijd nodig om het allemaal te verwerken, maar ik ga er zeker een tripreportje over schrijven.

Bovenaan