LSD in combinatie met MXE

PoweredBy

Newbie
Heb zelf ervaring met LSD en methoxetamine los van elkaar maar nog nooit in combinatie gebruikt.
Ik denk zelf dat dit een aangename ervaring zal moeten zijn.

Zijn er hier mensen die dit eerder gedaan hebben?
Beviel het? Welke dosering had je gebruikt?
Wat voelde je precies?
Ben dus een beetje opzoek naar mensen die ervaring met deze combo hebben en er wat over kunnen zeggen.

Grtz!

Gremlin

Experimenterende gebruiker
Enkele maanden geleden was ik aan het trippen op 4 gr gedroogde Mazatapec paddos, ongeveer 2.5u in de trip had ik het geniale idee om mijn vooraad MXE boven te halen (deze was al veelvuldig getest zonder combinaties). Ik nam 18mg oraal. Een kwartier later voelde ik me meer en meer wegzakken in de trip, ik verloor de tijd uit het oog en lag nu met gesloten ogen neer op de bank luisterend naar Linton Kwesi Johnson. Ik opende mijn ogen en zag alleen maar caleidoscopische kleuren rondom me, ik zag geen voorwerpen, ik zag zelfs mijn eigen lichaam niet meer. LKJ was ondertussen ook helemaal vervormd. Het leek wel alsof de tijd en perceptie helemaal werden uitgerekt en vertraagd.. Dit heeft toch een uurtje geduurd denk ik.
Daarna heb ik nog een 2.5 u getript op een voor de meeste mensen comfortabeler niveau.
De dag erna had ik geen hangover.
Hopelijk heb je er iets aan.

Bovenaan