lsd in je eentje

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Heeft iemand wel eens lsd in zen eentje gedaan?
En hoe beviel dat?
ik heb het laatst voor het eerst gedaan (ook gelijk eerste keer lsd), 100mics, ik nam om 1 uur het lekkere zegeltje in en om 2 uur werkte hij nog niet, zelf had ik niks met tijd erop bij me, toen vroeg ik aan een nuchter iemand hoelaat het was zei die dat het vier uur was, dus ik dacht ja het is 3 uur later ik ga lekker slapen, dus toen ik eenmaal thuis was en mijn kamerdeur openmaakte begon het feestje pas
toen werd ik gebeld door die persoon en zei dat ie zen horloge verkeerd had staan maarjah toen was ik al thuis, ik dacht dat mijn perceptie van tijd gewoon helemaal in de war was van die lsd, maar ik had het toch goed.
uiteindelijk heb ik hem toch maar in men eentje zitten spacen, wel een klein beetje confronterend zo in je eentje, maar ik vond het wel heel leuk

underworld

Wijs gebruiker
het mooie van in je eentje is dat je heel diep kan gaan, je kan diep over dingen gaan filosiferen en nadenken, waar je anders als je met nog iemand bent snel verstoord mee kan raken..
plus het feit dat je geen rekening hoeft te houden met je medemens, dat kan heel fijn zijn :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik doe niet anders en weet nauwelijks beter.

Slechts 1 x in m'n leven op een party getript en dat was in de Jaarsbeurs. Op zich interessant om mensen in de ogen te kijken en informatie uit ze te trekken zonder dat ze dat zelf doorhebben.

Die micro expressies op hun gezicht en ogen zijn fracties van momenten die hun wezenlijke innerlijk even bloot en zichtbaar legt.

Voor de rest miste ik m'n binnen perceptie teveel en heb ik best wat momenten met m'n ogen dicht gestaan. Overigens wel vet om te zien hoe de lasers dwars door je gesloten ogen nieuwe fractals vormen.

Alleen trippen is erg diepgaand, en alleen je eigen geest kan je geest bij staan. Maar door die intense alleenheid vaak genoeg de God in mezelf beleefd. God = een vinding van het menselijke bewustzijn die wanneer deze als bestaand in de ziel ervaren wordt, een gevoel produceert van alles verbondenheid. De snaren die de hoogste intelligente trillingen zijn waaruit ons universum is voortgekomen.

Het besef hiervan, maakt van individualisme, hetgeen ik voorheen als zelf gevangenschap zijnde aannam, zelfvrijheid.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
als je alleen hoeft te trippen moet je je dan ook zo bezig houden zoals met meerdere trippen.
of is het gewoon op je bed blinddoekje op en knalle door onwerkelijkheid.

azgaza

Badass junkie
Heb ik nog nooit gedaan maar ik denk dat ik dat ooit wel eens ga proberen, mijn enige probleem daarmee is .. wat moet ik echt 12 uur doen in mijn eentje in een trip, met mensen erbij vermaken de gesprekken bij gebrek aan andere bezigheden.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja ik heb net het zelfde met meerdere mensen trippen kun je daar nog veel lol mee maken.
maar als je zo in je eentje zit wat moet je dan heel de tijd doen ?
want als ik gewoon nuchter thuis zit alleen wordt ik al PARRANOIA na een lange tijd.
laat staan dan na 8 of 12 uur.
en als je zo met een blinddoek op je bed ligt, gaat de tijd dan bijna zo snel als je slaapt ? :grin:

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
mocridhe zei:
azgaza zei:
Heb ik nog nooit gedaan maar ik denk dat ik dat ooit wel eens ga proberen, mijn enige probleem daarmee is .. wat moet ik echt 12 uur doen in mijn eentje in een trip, met mensen erbij vermaken de gesprekken bij gebrek aan andere bezigheden.
Ik heb me toen ik alleen tripte nergens last van verveling gehad, heb alleen maar op bed gelegen en muziek geluisterd maar heb me 12 uur lang prima vermaakt met mijn eigen hoofd en visuals. :sunglasses:

ja precies dat had ik dus ook, gewoon alles op zijn loop laten gaan, perfect was dat

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
Mijn eerste trip ben ik weggelopen van mijn tripbegeleider.
De hele trip was ik in mijn eentje- in een vrijwel onbekende buitenlandse stad,.

het heeft me zeer veel moeitye gekost mijn hoofd koel te houden.
Enkele mooie trip visuals staan me nog wel bij.
Al met al niet iets dat ik iedereen aan wil raden.

De tweede trip ( een week erna) hetzelfde gedaan.
Ik houd kennelijk niet van stilzitten met Lsd in mijn lijf , en ben er ook toen tussenuit gegaan, met als gevolg weer een solo trip.

Het waren meermaal gedrnkte jubilaeum hoffman papertrips.
:mrgreen:
Ben helemaal genezen sinds die week.

stuikeuh

Belezen gebruiker
films checken op je eentje veel te leuk als de film 10 minuten gedaan is, is het alsof je nog helemaal in het verhaal zit :)

DirEnGrey

Experimenterende gebruiker
Hmmm, wil het ook nog eens in m'n eentje doen. Maar steeds als ik een mooi moment heb om het te doen denk ik van tsja... ik heb eigenlijk wel zin om met vrienden te gaan chillen en niet om de hele nacht in eenzaamheid weg te trippen :P en sowieso vraag ik dan wel een vriend om mee te trippen en trekt sowieso nuchter (lees: stoned) chillen MET vrienden me dan weer meer dan alleen te trippen, zucht. Voel je je niet eenzaam als je alleen tript?

Wel is het (bij mij) zo dat als een trip inslaat, dat de rest van de dag die ervoor heeft afgespeeld er toch niet meer toedoet en ik fucking blij wordt :P dus dat zal in je eentje dan ook wel zo zijn, maarja toch .... :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
DirEnGrey zei:
Voel je je niet eenzaam als je alleen tript?
Alleen als je eenzaam bent, ben je dat? Je hebt (mits je psychisch in orde bent en blabla) niets te verliezen, het kost je 1 dag, als het je niet bevalt dan doe je het niet meer en ben je een ervaring rijker (:

cronos

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Voel je je niet eenzaam als je alleen tript?
Alleen als je eenzaam bent, ben je dat? Je hebt (mits je psychisch in orde bent en blabla) niets te verliezen, het kost je 1 dag, als het je niet bevalt dan doe je het niet meer en ben je een ervaring rijker (:

you're absolutely right(ik trip ook wel liever met meerderen,maar alleen is ook leuk).

psych-out

Bewuste gebruiker
als je alleen bent ga je veel dieper
deze reactie is een mooi voorbeeld :
want ik zit nu met een lekkere hoffman in mijn bek
dus de komende uren ben ik alleen dus wil zeggen diep gaan
maar over 4a5 u komt er volk dus is het party of wat nazinderen of nog een
zegelke bij pakken aaah wat zijn keuzes in het leven toch soms zo mooi

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja dat gaat, maar als ik u was zou ik het zeker voor de eerste keer met iemand doen die weet waarmee hij bezeg is. iemand die vertrouwd is met de stof.

Bovenaan